וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "יש לי מזל בדאלאס"

כוכב מיאמי נבחר ל-MVP של האולסטאר ונזכר באליפות ובתואר המצטיין מ-2006. לברון על כמות הקהל: "אנו חלק מההיסטוריה"

139:141. זו התוצאה בה ניצחה נבחרת המזרח את המערב הלילה (בין ראשון לשני) במשחק האולסטאר. אבל עם כל הכבוד לתוצאה ואפילו ל-28 הנקודות ותואר ה-MVP של דווין וויד, הסיפור המרכזי היה כמות הקהל ההיסטורית שמילאה את אצטדיון הפוטבול של הדאלאס קאובויס - 108,713 צופים, לעומת 78,129 צופים שהיה השיא הקודם במשחק המכללות בין קנטקי ומישיגן ב-2003.

דוגמה מצוינת להישג ההיסטורי ניתנה כשקריאות העידוד החזקות ביותר נשמעו כאשר מארק קיובן וג'רי ג'ונס (בעלי המאבריקס והקאובויס בהתאמה) הכריזו על כמות הקהל השיא שנשבר והוביל גם להכנסה חסרת תקדים של 1.2 מיליארד דולר.

"ידעתי שאני מסוגל להופיע בפני קהל כל כך גדול", אמר וויד בצניעות ודיבר גם על המזל שפוקד אותו בדאלאס: "יש לי מזל בעיר הזו. כמובן שאני זוכר את שנת 2006, בה זכינו כאן באליפות. גם אז היה לי המזל לזכות בתואר ה-MVP. אני בר מזל ושמח שבורכתי לחזור לכאן ולזכות שוב בתואר ה-MVP", אמר הפלאש שהוסיף ל-28 הנקודות גם 11 אסיסטים, שישה ריבאונדים וחמש חטיפות.

גם חברו של וויד למזרח, לברון ג'יימס, לא נשאר אדיש: "להיות חלק מההיסטוריה זה משהו שאתה תמיד חולם עליו", אמר הסופרסטאר של קליבלנד שקלע בעצמו 25 נקודות. "היו כאן יותר מ-108 אלף צופים! יכולת להסתכל ליציעים ולא היה כיסא אחד פנוי".

גם כוכבי המערב, שהפסידו, היו בהלם מכמות הקהל. "זה היה בלתי ייאמן להיות חלק מרגע כזה. אני לא מאמין שנהיה שוב חלק מסיטאוציה כזו", אמר כרמלו אנתוני שסיים את הערב עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים. למרות ההתרגשות, התפנה מלו גם למשחק עצמו, שהיה צמוד ברובו: "נלחמנו לאורך כל ההתמודדות, מה שהכניס את הקהל המקומי חזק לתוך המשחק".

גיבור הקהל המקומי, דירק נוביצקי, התייחס לעובדה שכל השחקנים יצאו להתחמם על הפרקט כשעה לפני פתיחת המשחק: "זה בלתי ייאמן. בדרך כלל במשחקי אולסטאר לא כולם יוצאים להתחמם. הפעם פשוט לא הייתה אפשרות אחרת". הגרמני עצמו לקח את המיקרופון לפני המשחק ואמר: "אני רוצה להגיד שהכול יותר גדול בטקסס". אין ספק שהקהל המקומי הוכיח את זה הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully