וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: 0:3 להפועל ת"א על הפועל חיפה

רגע לפני המפגש בקאזאן, הפועל ת"א לא התקשתה עם 0:3 על הפועל חיפה בדרך לשמינית הגמר. לאלה, אניימה ושכטר כבשו

רגע לפני הנסיעה לקאזאן והמשך המרדף אחרי מכבי חיפה בליגה, הפועל תל אביב סימנה וי על המטרה השלישית של העונה - גביע המדינה. אלי גוטמן סימן את משחק החוץ בקרית אליעזר נגד הפועל חיפה כ"משחק שאין ממנו דרך חזרה", אבל השחקנים שלו עשו את העבודה בלי יותר מדי בעיות עם 0:3 חלק. האדומים מהכרמל, שהגיעו למשחק לאחר שבוע סוער, הודחו בסיבוב הראשון בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות.

שחקני הפועל תל אביב, איתי שכטר, גילי ורמוט, מהראן לאלה חוגגים. איתי חסיד
אין יותר קל מזה. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/איתי חסיד

הפועל תל אביב זכתה ב-11 השנים האחרונות ארבע פעמים בגביע ובמועדון בהחלט בונים על זכייה נוספת. המשוכה הראשונה בדרך לנשיא הייתה נמוכה במיוחד. כבר אחרי שלוש דקות ניצל מהראן לאלה טעות חמורה של אושרי רואש. וינסנט אניימה הוסיף את השני מהנקודה הלבנה רגע לפני ההפסקה ואיתי שכטר דאג לדקות אחרונות רגועות עם שער נהדר רבע שעה לסיום. שלוש דקות לפני השער השלישי הורחק גילי ורמוט לאחר בעיטה מטופשת באיל טרטצקי והוא ייעדר מהמשחק הקרוב נגד מכבי אחי נצרת.

בין שער לשער, התנהל משחק רדום על מי מנוחות. הפועל תל אביב שלטה ללא עוררין במגרש ואילו הפועל חיפה, למעט מספר ניסיונות של ערן לוי, לא היוותה כלל יריב. נראה כי המלחמה בין יואב כץ לשלומי דורה והדיווחים על הצטרפותו של ניצן שירזי לא הוסיפו לשקט ולא השפיעו לטובה על השחקנים. בחיפה יצטרכו להתעורר כי הקבוצה נראית בדרך הבטוחה להסתבכות במאבקי התחתית.

המשחק הניב מספר תקריות שלא קשורות לכדורגל. עוד לפני השריקה שמע עדן בן בסט שהוא לא נכלל בסגל ובתגובה בעט בדלת חדר ההלבשה. החלוץ צפוי להיענש. אוהדי הפועל חיפה קיללו את אחיו של הבעלים מוני הראל ואת היו"ר אמיר לובין. העניינים התלהטו במהרה, אך הסובבים הפרידו בין הניצים. גם אביחי ידין שישב ביציע בגלל פציעה הותקף על ידי אוהדי חיפה כשקפץ משמחה לאחר השער השלישי שכבש שכטר.

מהלך המשחק

דקה 3: גול! רואש ניסה להרחיק כדור פשוט, אך בעט על גופו של שכטר, הכדור ניתז לעבר לאלה שנותר פנוי וכבש מול אוהד כהן. 0:1 מהיר להפועל תל אביב.

דקה 13: ערן לוי ניסה את כוחו בבעיטה חופשית מ-35 מטרים, הכדור קפץ על הקרקע וחלף ליד הקורה.

דקה 14: הגנת הפועל תל אביב הרחיקה לא טוב, ערן לוי השתלט על הכדור וירה מ-20 מטרים כדור מסוכן מהאוויר. אניימה הדף היטב.

דקה 30: זהבי השתחרר מהשמירה וניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור פגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 45: גול! בן לולו נגע בידו ברחבה לאחר בעיטה של שכטר ויפת שרק לפנדל מוצדק. אניימה בעט רע, כהן נגע בכדור, אבל לא מנע את כניסתו לרשת. 0:2.

דקה 52: שכטר נכנס לרחבה והוציא לזהבי שבלי לעצור בעט מ-16 מטרים, כהן הדף לקרן. נאתכו הגביה את הקרן ושכטר המשיך בנגיחה למשקוף.

דקה 63: כדור קרן של הפועל חיפה נחת על ראשו של חרסיסיץ' הפנוי שנגח מחמישה מטרים וסחט הצלה גדולה מאניימה.

דקה 72: כרטיס אדום! אלון יפת קיבל סימון מהקוון כי ורמוט בעט ללא כדור בטרטצקי והחליט להרחיק את הקשר.

דקה 75: גול! לאלה יישר כדור לשכטר שהשאיר אבק לבן לולו והכניע בקלות את אוהד כהן. 0:3.

דקה 82: מבצע יפה של אבו ניל הסתיים בבעיטה חלשה שנהדפה על ידי אניימה.

הרכב הפועל חיפה: אוהד כהן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה (אמיר אבו ניל, 46), בריאן חרסיסיץ', רן אבוקרט, גל אראל (רוי לימה, 62), ערן לוי (חנן ממן, 69), ירו בלו.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין (נפצע, גל שיש, 10), זוראב מנטשאשווילי, ביברס נאתכו, גילי ורמוט (הורחק, 72), ערן זהבי (שי אבוטבול, 66), איתי שכטר (ויקטור מרעי, 78), מהראן לאלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully