וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מועדון הסילון

18.1.2010 / 2:56

הג'טס עברו גם את סן דייגו עם 14:17 מדהים, בדרך למפגש עם אינדיאנפוליס. ברט פארב ומינסוטה נוסעים לניו אורלינס

תחילת הערב השני של משחקי השלב השני בפלייאוף ה-NFL המשיכה לעמוד בסימן דומיננטיות מוחלטת של הקבוצות הביתיות. ברט פארב וסידני רייס חברו לשלושה טאצ'דאונים, ומינסוטה הביסה במטרודום הרועש את דאלאס 3:34, כדי לקנות לעצמה כרטיס נסיעה לניו אורלינס, למשחק שהמנצחת בו תעלה לסופרבול.

המפגש השני של הערב היה, אולי, המשחק האיכותי ביותר עד כה בפלייאוף, ובו ניצחה ניו יורק ג'טס את סן דייגו 14:17, קטעה לצ'ארג'רס רצף של 11 ניצחונות ותשחק באינדיאנפוליס מול הקולטס. היכונו לעוד שבוע מרתק, הכינו את הקיסמים.

ג'ראלד סנסאבו, שחקן מינסוטה וייקינגס לפני סידני רייס, דאלאס קאובויז. רויטרס
פיתח מנטאליות של קילר. סידני רייס בדרך לאנדזון של דאלאס/רויטרס

מינסוטה - דאלאס 3:34

במהלך העונה הרגילה היה סידני רייס, בדרך כלל, הסט-אפ של ברט פארב, שחקן המטרה שמקבל כדורים ארוכים ומכין את השטח לטאצ'דאון של אדריאן פיטרסון, פרסי הארווין או ויסאנטה שיאנקו. התופס, שפרץ העונה בגדול, רשם חמישה טאצ'דאונים בלבד עד לשבועיים האחרונים של העונה הרגילה, שבהם הוסיף שלושה, שניים במחזור הסיום נגד ניו יורק ג'איינטס. מי שלא ראתה את הנולד מחימום הקנה של רייס היא דאלאס, שחלום הסופרבול שלה נגוז בגלל שיתוף הפעולה של מספר 18 עם פארב.

פארב הסתכסך לקראת סיום העונה עם המאמן בראד צ'ילדרס על רקע העובדה שהחליט להפוך את הווייקינגס לקבוצת מסירה על דעת עצמו, למרות שבארסנל של הקבוצה נשק ושמו אדריאן פיטרסון. לפחות הלילה הוכח שהצדק עמו, כשהלייזרים הארוכים שירה מצאו את הידיים של רייס ועשו את ההבדל. הוא סיים עם שיא אישי של ארבעה טאצ'דאונים במשחק פלייאוף. אבל סיפור המשחק האמיתי הוא ההגנה של מינסוטה, שהכניסה את טוני רומו מהקאובויס למוד שאליו היה רגיל בכל פלייאוף - פאניקה. לאחר שני דרייבים טובים שהסתיימו ללא נקודות, רומו איבד את הראש בכל פעם שראה את הקיצוני הגנתי המדהים ריי אדוארדס (שלוש הפלות מתוך השש של מינסוטה), ויחד אתו כל ההתקפה של דאלאס. ההגנה של הקאובויס הייתה סבירה, אבל כשאתה לא שם על הלוח נקודות בחוץ, ובעיקר מול פארב, אתה תפסיד.

דאלאס, כאמור, פתחה היטב, אבל שון סוויזאם החטיא מ-48 יארד הזדמנות להעלות אותה ליתרון. בצד השני רשם פארב מצב ממשי ראשון לאחר שחלפו עשר דקות על השעון, ועשה ממנו בוננזה עם לייזר ראשון לרייס, ל-47 יארד - 0:7. סוויזאם צימק בשער שדה בפתיחת הרבע השני, ופארב לא חיכה יותר מדי כדי להזין שוב את רייס באנדזון - 3:14. ריאן לונגוול הוריד את הווייקינגס להפסקה עם שער שדה מוצלח - 3:17.

הסיכוי של דאלאס לא היה יורד פלאים, אלמלא איבד רומו לחלוטין את העשתונות. קו ההגנה הקדמי של מינסוטה שלט בקוורטרבק של הקאובויס והתעלל בו, כשהוא גורם לרומו לאבד כדור אחד באוויר ושניים על הקרקע. לאחר שסוויזאם שוב החטיא ולונגוול העלה ל-3:20, הורידו פארב ורייס את הגרזן הסופי - 3:27, פארב הוסיף לקראת הסיום מסירה נפלאה לויסאנטה שיאנקו - 3:34, ומינסוטה הולכת לניו אורלינס, לפגישה עם דרו בריס והסיינטס.

מספרים, מינסוטה: ברט פארב - 234 יארד ב-15 מ-24, ארבעה טאצ'דאונים. סידני רייס - 141 יארד ושלושה טאצ'דאונים בשש תפיסות. אדריאן פיטרסון - 63 יארד ב-26 נשיאות.

מספרים, דאלאס: טוני רומו - 198 יארד ב-22 מ-35, איבוד אווירי ושני פאמבלים. ג'ייסון וויטן - 98 יארד ב-10 תפיסות.

ברט פארב, מינסוטה וייקינגס. רויטרס
מכירים את התנועה הזו? פארב/רויטרס

סן דייגו - ניו יורק ג'טס 17:14

אם בשבוע שעבר נעלנו את הסיבוב עם ממתק התקפי, הפעם קיבלנו מעדן הגנתי ואת המשחק הטוב ביותר בפלייאוף עד כה. הג'טס שוב הוכיחו שבפלייאוף לא משנה איך נכנסת, מה שחשוב הוא שאתה בפנים. שוברי הצלעות של ניו יורק עשו בית ספר לפיליפ ריברס והצ'ארג'רס, מארק סאנצ'ז סיפק את המסירה המכרעת, הבועט נייט קיידינג נחנק, כהרגלו, בפלייאוף, והג'טס נוסעים לאינדיאנפוליס, למשחק שיקבע מי מהן תגיע למיאמי בפברואר.

כל מערכי הג'טס פעלו כמו שצריך. מתאם ההתקפה המושמץ בריאן שוטנהיימר יצא גדול בשבוע השני ברציפות ובהגנה לא צריך להכביר מלים על דארל ריוויס וג'ים לאונרד הנפלאים, שעשו עבודה מופתית ונטרלו לחלוטין את ההתקפה רבת האוקטן של הצ'ארג'רס.

הצורה שבה התפתחה המחצית הראשונה שידרה ניצחון של הג'טס. הצ'ארג'רס שלטו במשחק באופן מוחלט, אבל כל שהיה להם להציג כקבלה היה תפיסה של קריס ווילסון למסירה של ריברס לטאצ'דאון - 0:7, וזו גם הייתה תוצאת המחצית. סאנצ'ז והג'טס נראו הלומים, אבל נשארו במשחק, בפיגור של טאצ'דאון אחד בלבד. ועם האופי שיש להם העונה, טאצ'דאון אחד לא מספיק נגדם.

את המחצית השניה פתחו הג'טס עם רצח בעיניים, למרות שאת הנקודות הראשונות רשמו רק בשער שדה של ג'יי פילי חמש דקות מפתיחת הרבע השלישי. המהלך של המשחק הגיע לקראת סיום הרבע, כשריברס נחטף על ידי לאונרד בתוך הרד-זון שלו, דרייב אחד בלבד לאחר שנחטף על ידי ריוויס. האיבוד הזה עלה לצ'ארג'רס ביוקר, כשסאנצ'ז מסר מצוין לדסטין קלר בדאון שלישי כדור קצר אבל גדול לאנדזון - 7:10, ופתאום בניו יורק מריחים את אינדיאנפוליס. ריצה של שון גרין ל-53 יארד לתוך האנדזון של המארחים העלתה ל-7:17 מדהים כשעל השעון 7:17 דקות. לצ'ארג'רס הייתה עוד הזדמנות לצמק, אבל נייט קיידינג, שקודם לכן החטיא מ-35 ומ-58 יארד, החטיא עוד בעיטה מ-40 יארד והכדור חזר לסילונים. סופי? לא, כי הג'טס הרחיקו וריברס הנהיג דרייב שהסתיים בריצה שלו מיארד אחד לאנדזון - 14:17. בעיטת האונסייד של מאט סייפרס נקלטה על ידי קרי רודס, והג'טס ניהלו את השעון בהצלחה כדי לסגור עניין ולנצח.

מספרים, ניו יורק ג'טס: מארק סאנצ'ז - 12 מ-23, 100 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי. שון גרין - 23 נשיאות ל-128 יארד וטאצ'דאון.

מספרים, סן דייגו: פיליפ ריברס - 298 יארד ב-27 מ-40, טאצ'דאון ושני איבודים. וינסנט ג'קסון - 111 יארד בשבע תפיסות. לדניאן טומלינסון - 24 יארד ב-12 נשיאות.

קוורטרבק ניו יורק ג'טס מארק סאנצ'ז. רויטרס
תיזהר, פייטון, הם חמים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully