וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "זה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה"

מאמן צ'לסי התלהב מה-2:7 על סנדרלנד. בניטז על הספיגה המאוחרת מסטוק: "לפני המשחק הייתי אומר שתיקו זה לא רע"

שער של רוברט הות בדקה ה-90 עבור סטוק, כפה היום (שבת) 1:1 על ליברפול, שגם אחרי המחזור ה-22 נותרה מחוץ לארבעת המקומות הראשונים, לאחר שהדיבורים על אליפות כבר הפכו מזמן ללא רלוונטיים. אחרי שהקבוצה הודחה מהגביע על ידי רדינג מליגת המשנה באמצע השבוע, וכבר הושלכה מליגת האלופות לפני מספר שבועות, המצב במרסיסייד לא נראה משהו.

"הדבר החשוב הוא שגם בלי כמה שחקנים פצועים הראנו אופי. השחקנים היו פנטסטיים והם עבדו קשה מאוד. האוהדים העריכו את העבודה שלהם ותמכו בהם", אמר רפא בניטז אחרי המשחק, "אני מרוצה מההופעה של הקבוצה נגד יריבה קשה. זה היה משחק קשה וכמעט ניצחנו".

המאמן הספרדי הוסיף: "אם בנסיבות נורמליות היו שואלים אותי לפני המשחק אם אני אסתפק בתיקו, הייתי אומר שזו תוצאה לא רעה. אבל אחרי שהובלנו עד הדקה ה-89 אני מרגיש שהיינו יכולים לנצח. בכדורגל לפעמים דברים הולכים נגדך".

דירק קויט, שהחמיץ שער ניצחון בדקה ה-95 עם נגיחה לקורה, נשמע הרבה פחות מרוצה ממאמנו: "זה מרגיש כמו הפסד. לא שיחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו, אבל נלחמנו. בלתי יאמן שספגנו בדקה כל כך מאוחרת ואחר כך החמצנו שער ניצחון. אנחנו כעוסים על כך שספגנו בדקה כזו ואנחנו מאוד מאוכזבים. הביטחון בקבוצה לא גבוה כרגע, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה".

אנצ'לוטי: "זו הייתה הופעה חשובה מבחינתנו"

ובינתיים בצ'לסי מרגישים טוב מאוד דווקא בלי שחקניה האפריקאים, שנמצאים באליפות, שכן הכחולים דרסו 2:7 את סנדרלנד המסכנה ונתנו הוכחה שהאליפות הזו לא בהכרח פוגעת בקבוצות האירופאיות, שנשארות לעיתים חסרות בלא מעט שחקנים חשובים. צ'לסי, שעדיין מקדימה בנקודה את מנצ'סטר יונייטד כשיש לה משחק אחד חסר.

"פתחנו טוב ואחרי 20 דקות הובלנו כבר 0:3 ומאז המשכנו לשחק עד הסוף", אמר קרלו אנצ'לוטי, המנג'ר המאושר, בסיום. "זה היה אולי המשחק הטוב ביותר שלנו העונה, שיחקנו טוב מאוד היום ובזה אנחנו צריכים להמשיך. זו הייתה הופעה חשובה מכיוון ששיחקנו ללא השחקנים האפריקאים וזה לא היה פשוט. כל השחקנים שיחקו טוב מאוד היום ואני תמיד אומר שיש לי סגל פנטסטי. הרבה פעמים היו לנו משחקים טובים, כבשנו שערים רבים ואנחנו צריכים להישאר מרוכזים למשחקים האחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully