וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר עלתה לרבע הגמר בהובארט

הישראלית ממשיכה להצליח ודרסה 2:6, 2:6 את ילנה דוקיץ' (58). אוקון עלה סיבוב במוקדמות באוסטרליה, הראל לוי הודח

אחרי הטורניר המצוין שעברה בשבוע שעבר שחר פאר באוקלנד, הישראלית ממשיכה להראות שיש לה לא מעט מה לתת גם בטורניר הובארט (פרסים בסך 220 אלף דולר), טורניר ההכנה האחרון לפני אליפות אוסטרליה הפתוחה. הישראלית, שמדורגת שנייה בטורניר ו-30 בעולם, גברה על ילנה דוקיץ' המקומית 2:6, 2:6 תוך 55 דקות והבטיחה את מקומה ברבע הגמר.

לפאר היו לא פחות מ-11 אפשרויות שבירה במהלך המשחק, שמהן הישראלית ניצלה ארבע מהן, שתיים בכל מערכה. פאר סיימה עם אחוזים מצוינים בהגשות (76) והשיגה את ניצחונה הראשון על האוסטרלית, שמדורגת 58 בעולם. בשלב הבא תפגוש פאר את קרלה סוארז נבארו הספרדיה (33 בעולם), שניצחה בסיבוב השני את אליסיה מוליק 6:7, 6:3, 3:6.

אוקון מתקרב להגרלה הראשית באוסטרליה

האם נראה את נועם אוקון משחק באליפות אוסטרליה הפתוחה בשבוע הבא? הטניסאי הישראלי, שהידרדר בשנה שעברה בדירוג ונמצא כיום במקום ה-259 בעולם, עבר את סיבוב המוקדמות הראשון בגרנד סלאם אחרי ניצחון בשלוש מערכות על פול קאפדוויל 4:6, 7:6, 4:6. בכך הצליח אוקון להפתיע את מי שהגיע למוקדמות מהמקום ה-20 ומדורג במקום ה-144 בעולם.

אוקון נכנס פעמיים להגרלה הראשית של אליפות אוסטרליה, אך בפעמיים הללו (2000, 2002) הוא הודח כבר בסיבוב הראשון. הישג השיא שלו בגרנד סלאם הוא סיבוב שני, כשנעצר בסיבוב הזה ב-2002 בפלאשינג מדו וארבע שנים לאחר מכן הוא הודח באותו סיבוב. בשלב הבא יפגוש אוקון את מייקל פרזייסייזני מפולין (190 בעולם), שניצח בסיבוב המוקדמות הראשון את מאלק ג'אזירי 3:6, 4:6. כדי להיכנס להגרלה הראשית, לאוקון נותרו שני משחקים לנצח.

דווקא הראל לוי, שהגיע מדורג שישי למוקדמות ו-118 בעולם, נעצר כבר בסיבוב המוקדמות הראשון אחרי הפסד לרוברטו באטיסטה-אגוט הספרדי (285 בעולם) 6:4, 6:4 ולא ייכנס לטורניר. לוי השתתף שלוש פעמים באליפות, כשפעם אחת הגיע עד הסיבוב השני ובפעמיים נוספות הודח כבר בסיבוב הראשון. גם ליוני ארליך לא היה מזל. שחקן הזוגות פרש מטורניר סידני לאחר שנפצע. ארליך אמור היה לשתף פעולה עם פליסיאנו לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully