וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרי המס פשטו גם על איגוד הכדורסל

אחרי חקירת זריף הגיעו החוקרים למשרדי האיגוד והחרימו מסמכים. רייניש התייצב מרצונו לחקירה על מנת לנקות את שמו

התפתחות נוספת בחקירת העלמות המס של השופטים הבכירים בעולם הכדורסל הישראלי ארעה הערב (שני), כששני חוקרים מטעם רשות המיסים הגיע למשרדי איגוד הכדורסל והחרים מספר מסמכים ספציפיים שנוגעים לתאריכי שיבוצים שופטים בחו"ל, ולפרטים על נסיעות השופטים בשנים האחרונות. החוקרים לא החרימו מחשבים מאיגוד הכדורסל או מסמכים נוספים. מאיגוד הכדורסל נמסר: "נשתף פעולה עם כל גורמי החקירה"

מוקדם יותר הגיע השופט יערי רייניש לרשות המסים, אך בניגוד לסמי בכר וירון זריף עשה זאת רייניש מרצונו על מנת לנקות את שמו, כשהוא מלווה ברואה חשבון על מנת לבצע בדיקת מס לחשבונותיו.

עוד בבוקר נלקח השופט הבינלאומי ירון זריף לחקירה ברשות המסים, לאחר שזו פשטה על ביתו. זריף הוא השופט השני שהגיע לחקירה במהלך השבוע האחרון לאחר שהשופט הבינלאומי סמי בכר נלקח גם הוא לחקירה בשבוע שעבר, במה שזעזע את עולם הכדורסל הישראלי.

בדומה לבכר, גם זריף ניהל משחקים בחו"ל ונבדקת אפשרות לפיה הוא בחר להשקיע את כספיו בבנק של מוני פנאן. ברשות המסים אמרו היום כי נבדקת אפשרות לפיה הוא פעל, לכאורה, יחד עם בכר בכדי להשקיע כספים אצל פנאן. גורם ברשות המסים אמר הבוקר: "חקירת זריף היא המשך ישיר לחקירה כנגד בכר. נבדקות מספר אפשרויות. אולי הוא יוכל לדווח לנו על מקרים נוספים".

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "לאור בדיקת שלטונות המס את פעילותם של שופטי הכדורסל בחו"ל ולאור בדיקת שלטונות המס בביתו של שופט הכדורסל ירון זריף, איגוד הכדורסל משתף פעולה עם רשויות החקירה השונות וימשיך לעשות כן גם בעתיד".

יו"ר האיגוד, שי שני, הוסיף: "שופט כדורסל חייב להיות נקי מכל רבב ואין זה משנה אם מדובר בעבירות אתיות הקשורות בתפקידו או שמדובר בעבירות פליליות מכל תחום אחר. מדובר בחקירה חשובה, המתבצעת על ידי הרשויות המיומנות ביותר לכך והאיגוד יסייע לחקירה בכל דרך אפשרית. היועץ המשפטי של האיגוד נמצא בקשר עם גורמי החקירה ואנו נפעל בכל חומרת הדין בהתאם לעדכונים שנקבל מהרשויות. לא נהסס להשעות שופטים מפעילות במידת הצורך".

עדכון ראשון: 11:24

  • עוד באותו נושא:
  • ירון זריף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully