וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ לא נותן ח"ח

למרות ה-0:5, מאמן ברצלונה מוטרד: "עד השער הראשון הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, טנריפה". קאקה מאושר מתמיד

כפי שקורה לא פעם לקבוצות גדולות נגד יריבות מהתחתית, גם ברצלונה התקשתה מאוד אמש (ראשון) נגד טנריפה בתחילת המשחק ביניהן באיים הקנאריים, וכפי שקורה לא פעם לקבוצות גדולות נגד יריבות מהתחתית, אחרי הגול הראשון הגיע השיטפון. זה נגמר ב-0:5 לאלופה, תוצאה מוחצת, אבל לא בטוח שכזו שמשקפת את המשחק כולו.

"לפני שכבשנו את השער הראשון המשחק היה מאוזן וההבדל היחיד בינינו היה שטנריפה החמיצה", הודה בסיום המאמן המנצח פפ גווארדיולה, "עד השער הראשון הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, טנריפה. היו להם שלוש הזדמנויות מצוינות ואנחנו התקשנו, אבל אחרי השער הראשון הכל השתנה".

גווארדיולה התייחס גם לטענות לפיהן בארסה הנוכחית פחות טובה מזו של העונה שעברה: "אני מתעלם מהטענות האלו. מצב מסוים לא משתנה בתוך כמה ימים. אני מרגיש שהדברים הולכים בכיוון הנכון וכבר חושב על המשחק נגד סביליה ביום רביעי".

קאקה: "כל כך שמח ששיחקתי"

עוד לפני המשחק של ברצלונה עלתה ריאל מדריד לראשות הטבלה לשעתיים, אחרי ניצחון 0:2 על מאיורקה, שלא לווה בקשיים רבים. גונזאלו היגוואין ואסטבן גראנרו כבשו, כל אחד במחצית שונה, אבל מי שמשך את מירב תשומת הלב היה קאקה, שחזר לפעילות אחרי מספר שבועות בהם היה פצוע.

הכוכב הברזילאי שיחק אמש 68 דקות ואחר כך אמר: "הייתי מודאג מהפציעה שלי כי היא מסוג הפציעות שאתה אף פעם לא באמת יודע מתי תחזור ממנה. הייתה אפשרות שאני אצטרך לעבור ניתוח, אבל לא רציתי שזה יקרה, גם אם זה היה אומר שאני אצטרך להיעדר יותר זמן כדי להתאושש. אני כל כך שמח ששיחקתי היום וכן, זו הקלה".

המאמן מנואל פלגריני היה מרוצה מהניצחון, הגדיר את ההופעה של קבוצתו כ"שלמה" ואמר: "זה היה ניצחון חשוב במשחק קשה ולא רק בגלל מגז האוויר. עשינו שינויים כמו הכללתם בהרכב של גאגו וקאקה, ששיחק מצוין נגד יריבה עם הרבה מוטיבציה. אנחנו בקרב עם ברצלונה ואנחנו צריכים לדאוג לקחת נקודות בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully