וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "זו לא נקודה רעה עבורנו"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד טען כי הקבוצות משתפרות, אך שוב תקף את השיפוט. ונגר: "הרוח שלנו החזירה אותנו למשחק"

אלכס פרגוסון שוב כועס, ובצדק. הקבוצה שלו לא רק הודחה מהגביע האנגלי אחרי הפסד מביך ללידס מהליגה הלישית, אלא גם חזרה הערב (שבת) אל הליגה ואיבדה נקודות חשובות במשחק החוץ שלה בתיקו 1:1 מול בירמינגהאם. מעבר לתוצאה, פרגוסון לא יכול שלא להיות מאוכזב מיכולותיהם של שחקניו, שנאלצו לחזור מפיגור כדי להוציא נקודה מהמשחק. אלא שבדיוק כמו בשבועות האחרונים, פרגוסון מעדיף להתייחס לשיפוט יותר מאשר למשחק.

"לא ראיתי הרחקה עבור עבירה כל כך רכה במשך זמן רב", אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, על הרחקתו של דארן פלטשר בדקה ה-84 בצהוב שני. "עקבתי אחרי השופט מארק קלאטנבורג העונה. הוא שפט את המשחק בין טוטנהאם לארסנל, והוא היה צריך לראות מישהו מותקף בגרזן לפני שהוא הוציא כרטיס, ועם זאת היום הוא מרחיק שחקן". פרגוסון המשיך ואמר: "יש החלטות טובות ומשונות. הקוון שרק לנבדל בשער שלנו, אבל זה היה שער עצמי".

עם זאת, פרגוסון החמיא למנג'ר בירמינגהאם, אלכס מקליש, ואמר: "הוא עושה עבודה נפלאה. שחקנים רצו עבורו 100 מייל היום והקרדיט מגיע לו. זו לא נקודה רעה עבורנו. זאת ליגה קשה וקבוצות כמו בירמינגהאם השתפרו מאוד מאז שהן הגיעו לליגה".

מן העבר השני, מקליש עצמו חגג משחק מספר 12 ללא הפסד עם קבוצתו, ולא הוריד את הראש בפני השדים האדומים: "חשבתי שהיינו הרבה יותר טובים במחצית השניה ונתנו למנצ'סטר יונייטד יותר מדי כבוד במחצית הראשונה". על קבוצתו אמר מקליש: "יש לנו יחידה חזקה בחדר ההלבשה, ולחבר'ה האלה יש רוח שעולה בהרבה על היכולת האינדיבידואלית שלהם".

"הגיע לנו לנצח"

ארסנל אמנם כבשה היום שער בדקה ה-92 מרגליו של תומאס רוסיצקי, אבל זה הספיק לה ל-2:2 בלבד נגד אברטון - תוצאה מאכזבת למדי עבור התותחנים. "הם מנעו מאיתנו לשחק את הכדורגל שלנו, לא מצאנו את המעוף והם היו מאוד חדים", החמיא ארסנן ונגר ליריבתו אחרי המשחק, "בשלב מסוים זה היה יותר קרוב ל-1:3 להם מאשר ל-2:2, אבל הרוח שלנו החזירה אותנו למשחק. לא הפסקנו לנסות עד הסיום".

אברטון הייתה קרובה דקות לניצחון חוץ ראשון על ארסנל מאז 1996, אבל סיימה את המשחק מאוכזבת בגלל אוצתה ספיגה מאוחרת והמאמן דייויד מויס אמר: "הגיע לנו לנצח היום. שיחקנו מספיק טוב בשביל זה, יצרנו מספיק מצבים והיינו צריכים לחזור עם שלוש הנקודות. ארסנל השתפרה ככל שהמשחק התקדם, אבל אחרי שכבשנו בדקה ה-82 חשבתי שזה יספיק לנו בשביל לנצח. לעצרי זה לא הספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully