וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שמרו על הסדאר

ריאל התארחה באל סדאר של אוסאסונה במטרה לנצח ולעלות לפסגה, אבל 0:0 השאיר אותה במקום השני. מאיורקה רביעית

המחזור ה-16 בלה-ליגה הספרדית יצא לדרך כבר אמש (שבת) עם שלושה משחקים, אבל בינתיים ברצלונה כבר פינתה את הבמה לטובתה של ריאל מדריד, שחתמה את משחקי סוף השבוע עם משחק חוץ נגד אוסאסונה ונפרדה ממנה בתיקו מאכזב ללא שערים.


אוסאסונה - ריאל מדריד 0:0

אחרי התיקו של ברצלונה אמש, בריאל ידעו שכל ניצחון, מכל סוג שהוא, יעלה אותם למקום הראשון בטבלה אחרי זמן ארוך. אלא שהקבוצה מפמפלונה לא הסכימה להכנע ללא מלחמה והתנגדות אקטיבית במיוחד. הבלאנקוס שלטו במשחק כמעט לכל אורכו, בעטו הרבה יותר לשער, אבל התקשו למצוא את המסגרת וכשכבר פרצו את ההגנה האדמה, מצאו את ריקרדו הוותיק מוכן ודרוך בשער של המקומייים. גם הכנסתם של קארים בנזמה במקום רפאל ואן דר וארט ומאוחר יותר של ראול במקום גונזלו היגואין, לא עזרו. רק נקודה לריאל המאוכזבת, שתיאלץ להמתין לפחות עוד שבוע כדי לכבוש את הפסגה.

מאיורקה - אתלטיק בילאו 0:2

הקבוצה מהאיים הבאלריים היא הקבוצה עם המאזן הביתי הטוב בספרד ולא אתלטיק בילבאו הייתה זו שתהרוס אותו. הברמלונס היו טובים יותר לאורך כל 90 הדקות, אבל כבשו את הראשון רק אחרי 49 דקות, כשבעיטה של חוליו אלברז פגעה בשחקן יריב, הכדור הוסט במעט ונכנס. 17 דקות חלפו ואריץ אדוריץ כבש את השמיני שלו העונה ודווקא נגד האקסית.

סראגוסה - דפורטיבו לה קורוניה 0:0

על דפור עוברת עונה מצוינת וכרגע היא חזק אפילו במאבק על מקום בליגת האלופות, אלא שהתיקו המאופס הערב מנע ממנה היצמדות לסביליה שבמקום הרביעי. סראגוסה קטעה רצף של ארבעה הפסדים, האחרון שבהם תבוסת 6:0 לריאל מדריד, אבל גם היא לא יכולה להיות מרוצה מדי נוכח העובדה שהיא עדיין מתחת לקו האדום וחלק מיריבותיה לתחתית השיגו ניצחונות חשובים.


ספורטינג חיחון - מלאגה 2:2

ספורטינג נהנית מעונה טובה בינתיים, במסגרתה היא מצויה כרגע רחוק ממאבקי ההישארות. הערב היא אירחה את יריבתה האנדלוסית באל מולינון הביתי בו היא השיגה 14 מ-20 הנקודות שלה ערב המחזור, אבל דווקא מלאגה הייתה זו שעלתה ליתרון משער של דודה הפורטוגלי תשע דקות מהפתיחה. ארנולן גרגורי השווה בדקה ה-45, ווליגטון החזיר את היתרון לאורחים אחרי בישול של דודה בדקה ה-60 ורוברטו קאניה קבע 2:2 בדקה ה-69 בבעיטה מחוץ לרחבה.

חטאפה - ויאדוליד 0:1

הקבוצה מפאתי מדריד התייצבה למשחק הביתי שלה מבלי שרשמה העונה ולו תוצאת תיקו אחת בליגה. הפעם זה היה קרוב, אבל שער של הקפטן פרנסיסקו קאסקרו בדקה ה-83 הכריע את המשחק והקפיץ את חטאפה למקום השביעי.

ראסינג סנטאנדר - טנריפה 0:2

ראסינג החלה להתאושש מעט מהפתיחה הגרועה שלה לפני הפגרה ועכשיו לא התכוונה להפסקה הקטנה להאט אותה והשיגה ניצחון חשוב במשחק תחתית. הקבוצה מקנטבריה המתינה בסבלנות עד הדקה ה-72 לשער הראשון של גונזלו קולסה, אבל שלוש דקות לאחר מכן הכפיל סיסקו והקבוצה הביתית השאירה את הנקודות בסרדינרו.


אלמריה - חרז 0:1

חרז האומללה הייתה קרובה להשגת נקודה שמינית העונה, אבל ספגה בדקה ה-89 מרגלי חוסה אורטיז ורשמה הפסד 11 מ-16 משחקים העונה. אלמריה לעומת זאת, עשתה לעצמה שירות מצוין כשהתרחקה מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully