וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הצלחתי להערים על בניטז

מנג'ר פורטסמות גרנט ביאר איך יצר מיסמאץ' באגף בין בלחאג' לג'ונסון: "קורה בכדורגל שאתה עושה דברים בצורה קלה"

מנג'ר פורטסמות אברהם גרנט ממשיך לעשות הון מניצחונה המרשים של קבוצתו, 0:2 על ליברפול ביום שבת האחרון בפראטון פארק במחזור ה-18 של הפרמיירליג.

גרנט הסביר כיצד הצליח להערים על מנג'ר האדומים, רפא בניטז, ואמר: "גלן ג'ונסון הוא המגן שיודע ללכת קדימה בצורה הכי טובה בליגה וליצור מצבים, אני גם יודע שנאדיר בלחאג' הוא מהיר ויודע להבקיע או לבשל, ובגלל זה הצבתי אותו באגף מול ג'ונסון". המיסמאץ' שדיבר עליו גרנט, הביא אולי כנראה את שער היתרון לפומפי בדקה ה-33, כשבלחאג' שלח טיל מזווית קשה מאוד לפינה העליונה הקרובה של פפה ריינה.

"דיברנו לפני המשחק על מספר דברים טקטיים לגבי ליברפול", הוסיף גרנט, "כולם יודעים שיש לה מספר שחקנים שצריך לשמור טוב, כך ששמנו לב אליהם, כמו פרננדס טורס למשל. קורה בכדורגל לפעמים שאתה עושה דברים בצורה קלה ולעתים הם הופכים לקשים".

יצוין כי לגרנט מאזן מצוין מול המנג'ר הספרדי, אלוף אירופה לשעבר. שני המאמנים נפגשו בסך הכול חמש פעמים, כאשר גרנט אוחז במאזן נהדר מולו של שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. ארבעה מן המפגשים התקיימו כאשר אימן גרנט את צ'לסי, אז שתי הקבוצות התעמתו פעמיים בליגה ופעמיים בליגת האלופות.

בכלל, מאז הגיע גרנט לקבוצה מדרום אנגליה הוא השיג עימה בחמשת משחקי הליגה שבע נקודות משני ניצחונות בית (בארנלי וליברפול) ותיקו (בחוץ נגד סנדרלנד), מספר דומה לזהה שהשיג המנג'ר הקודם פול הארט ב-13 משחקיו. פורטסמות עדיין מדורגת במקום האחרון בליגה עם 14 נקודות, רק שלוש מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully