וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארשבין אוהב את אנפילד

החלוץ הרוסי, שכבש בשנה שעברה רביעייה באצטדיונה של ליברפול, היה אחראי לשער הניצחון ב-1:2 של ארסנל

המחזור ה-16 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) באנפילד, כשהמארחת ליברפול הפסידה לארסנל 2:1. בסיום העונה שעברה המשחק הזה הסתיים בתוצאה 4:4 באותו האצטדיון, הפעם האורחים מלונדון הסתפקו בשני שערים אבל גם הרוויחו שלוש נקודות יקרות, שהעלו אותם למקום השלישי בטבלה. כעת התותחנים רחוקים בשלוש נקודות ממנצ'סטר יונייטד ובשש נקודות מהמוליכה צ'לסי.

יוסי בניון פתח בהרכבה של ליברפול, שדווקא שלטה מבחינה התקפית במחצית הראשונה ועלתה ליתרון בדקה ה-41. סטיבן ג'רארד בעט כדור חופשי ממרחק של 30 מטרים בצד ימין, אלמוניה הרחיק רע מאוד קדימה ודירק קויט ניצל את זה כדי לכבוש מקרוב ולקבוע את תוצאת המחצית, 0:1 לליברפול. המחצית השניה כבר הייתה שייכת לארסנל ואחרי פחות מחמש דקות היא הצליחה להשוות. סמיר נסרי פרץ מצד ימין ושלח כדור רוחב לכיוון הרחבה, הכדור פגש בדרך את רגלו של גלן ג'ונסון, שדחק שער עצמי וקבע 1:1. זה לא היה הערב של גלן ג'ונסון, לו היה חלק גם בשער הניצחון של התותחנים. התקפה מסודרת להפליא הסתיימה במסירה של פברגאס אל אנדריי ארשבין שהתקמם ברחבה עם הגב לשער. ארשבין עבר את ג'ונסון בחצי סיבוב והפציץ לרשת כדי לכבוש שער מרהיב ולקבוע 1:2 לארסנל.

יוסי בניון הוחלף בדקה ה-79 על ידי דייויד נ'גוג, אבל החילופים של רפא בניטז לא ממש עזרו לו להימנע מהפסד ראשון אחרי ארבעה משחקי ליגה. יותר גרוע מזה, ליברפול ניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, ובסיומו של המחזור הזה היא נותרה במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully