וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה ייעדר עד ינואר

ריאל תיאלץ להסתדר ללא הברזילאי בדצמבר, שמודה: "אנחנו לא מספקים הנאה לקהל". רונאלדו התנצל בפני בנזמה

כוכבה של ריאל מדריד, קאקה, לא ישחק עוד ב-2009. הקשר הברזילאי שזכה לאחרונה לביקורות על כל שהוא מתקשה לשחזר את היכולת שבעצם גרמה לסגנית אלופת ספרד לרכוש אותו, פצוע במפשעה ואתמול סיכמו המאמן מנואל פלגריני והצוות המקצועי של המועדון שהוא לא יגיע עם הקבוצה למארסיי לקראת משחק ליגת האלופות בין הקבוצות.

יחד עם זאת, הבוקר מדווחים כלי התקשורת בבירה הספרדית שבריאל החליטו כעת שקאקה ינוח עד ה-3 בינואר, אז תחזור הליגה מפגרת חג המולד, ושהוא למעשה יחמיץ גם את משחקי הליגה נגד ולנסיה וסראגוסה.

בתוך כך, קאקה מצא זמן להתראיין לרשת הטלוויזיה האיטלקית RAI ולהתייחס לריאל מדריד: "אנחנו מנסים למצוא את הזהות שלנו. לבנות קבוצה זה לא דבר פשוט וזה לא עניין של החתמת שחקנים. ברצלונה משחקת ביחד כבר שנים בעוד שלנו יש שמונה או תשעה שחקנים חדשים. זה לא פשוט ואנחנו מודעים לכך שאנחנו לא מצליחים לגרום הנאה לקהל".

רונאלדו התנצל בפני בנזמה

בינתיים בריאל עדיין לא נרגעו מהתגובה של רונאלדו אחרי השער של בנזמה. כזכור, כריסטיאנו החטיא פנדל, אך בנזמה השתלט על הכדור החוזר והעלה את ריאל ל-2:3. הפורטוגלי, משום מה, לא חגג עם חבריו, ורק החזיק את הראש על שהחטיא את הפנדל.

גונזלו היגואין סיפר כי הוא נזף בחברו. "ראיתי שכריסטיאנו לא חגג את השער של קרים. זה היה קאמבק גדול מבחינת הקבוצה, במהלכו של משחק מטורף, וכולם צריכים לשמוח ברגע כזה".

בנזמה אף סיפר כי רונאלדו התנצל בפניו. "בחדר ההלבשה הוא ניגש אליי ואמר לי שהוא מתנצל", סיפר החלוץ הצרפתי, "מה שקרה יכול לקרות לכל אחד. הוא מקצוען, שרוצה לעזור לקבוצה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully