וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנס פרנק כבר לא יעשה היסטוריה

רגע לפני שהשוו את פתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה (17:0), והפסידו ללייקרס 106:87, פיטרו הנטס את מאמנם. ונדוויי יחליפו

אין בן אדם שהחדשות הללו יפתיעו אותו, אבל בניו ג'רזי החליטו לפטר את מאמנם, לורנס פרנק. הסיבה לפיטוריו של פרנק היא כמובן המאזן הביזיוני שמחזיקה הקבוצה (16:0) מתחילת העונה. הלילה (בין ראשון לשני) הנטס "עמדו במשימה" וכצפוי הידרדרו לפתיחת הליגה הגרועה בהיסטוריה של הליגה אחרי הפסד 106:87 ללוס אנג'לס לייקרס ונפילה למאמן 17:0.

פרנק פוטר בתחילתה של עונתו השישית הקבוצה, למרות שהוא המאמן שהשיג את מספר הניצחונות הגדול ביותר בהיסטוריה של הנטס. פרנק פתח את קריירת האימון עם 13 ניצחונות רצופים - שיא NBA למאמן בתחילת הדרך - אך מסיים אותה רגע לפני היסטוריה שלילית. פרנק מחזיק בותק הארוך ביותר כמאמן בחוף המזרחי, כשהוא מחזיק במאזן לא מעודד של 241 הפסדים לעומת 225 ניצחונות.

"לורנס ניגש לכל יום אימון בתשוקה. הערכנו והערצנו את המסירות שלו למשחק ושיטות העבודה שלו. אני מאחל לו ולמשפחתו הצלחה בעתיד", אמר נשיא הנטס רוב ת'ורן. היו מספר קבוצות בהיסטוריה של הליגה שסבלו מפתיחה עלובה כמו ניו ג'רזי (מיאמי של עונת 88/89 והקליפרס בעונה המקוצרת של 99 כבר נמצאות שם), כשלרוב מדובר בסגלים חלשים במיוחד, שמביאים הפסד אחר הפסד, שיוצר כדור שלג של חוסר ביטחון.

במקרה של הנטס, מדובר גם בהרבה חוסר מזל, כשארבעה מתוך 16 ההפסדים שלהם היו ב-3 נקודות או פחות. בשביל להימנע מהבושה ולמצוא ניצחון ברגע האחרון, תיאלץ ניו ג'רזי לעשות באמת את הבלתי ייאמן, כשתפגוש הלילה (בין ראשון לשני) את הלייקרס. אם זה לא מספיק, זה גם יהיה בסטייפלס סנטר. עוזר המאמן טום בריז ינסה להימנע מההיסטוריה. שיהיה בהצלחה.

במועדון היו שמחים לראות על הקווים את עוזר המאמן של הקבוצה, ג'ון לויר, אבל ככל הנראה מי שייכנס לנעליו הקטנות של פרנק הוא קיקי ונדוויי, הג'נרל מנג'ר של המועדון, שצפוי, לפי הדיווחים, להתחיל לאמן כבר במשחק של הקבוצה ביום רביעי, מול דאלאס.

כל הצרות הללו לא עניינו את קובי בריאנט וחבריו, שלא ריחמו על הנטס ורמסו אותם בדרך לניצחון קליל (87:106). ברבע הראשון הנטס לא קלעו במשך ארבע דקות וחצי, פיגרו 27:10, ובתום המחצית הראשונה הוליכו הלייקרס ביתרון 27 הפרש, והפכו את החצי השני לטיול, כשהמאמן הזמני של הנטס, טום באריס, מנסה למזער נזקים בקבוצתו. קובי בריאנט היה מצוין עם 30 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, פאו גאסול עזר לממבה עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, ושחקניו של פיל ג'קסון רשמו ניצחון 12 ב-14 משחקים. ג'ורדן פארמר הוסיף 15 למנצחים, שלקעו 13 מ-25 מחוץ לקשת. ברוק לופז היה היחיד בניו ג'רזי שהראה ניצוצות עם 26 נקודות ו-12 ריבאונדים.

עדכון ראשון: 22:23, 29/11/09
עדכון אחרון: 07:17, 30/11/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully