וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "בשביל זה באים לראות כדורגל"

מאמן הפועל ת"א התמוגג מהשערים שכבשה קבוצתו ב-0:3 על ראפיד וינה. פאייר: "להפועל היה את כל המזל שבעולם"

הפועל תל אביב הייתה חתומה שוב על אחד הערבים הגדולים של הכדורגל הישראלי באירופה עם ניצחון חוץ 0:3 על ראפיד וינה ו-1:8 בשני המשחקים. האדומים הגיעו לוינה הקפואה, רשמו תצוגה הגנתית מדהימה ועקצו את ראפיד בהתקפות קטלניות משערים של אביחי ידין (13), גיל ורמוט (64) וביברס נאתכו (70). בעקבות ה-0:0 של המבורג עם סלטיק עלתה הפועל למקום הראשון בבית ג' והיא זקוקה לנקודה מהמשחק הבא בסקוטלנד על מנת להבטיח את העלייה. בכל מקרה, אם ראפיד לא תנצח בהמבורג, האדומים יבטיחו את אחד משני המקומות הראושנים בבית.

מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן, אמר בסיום המשחק: "אני גאה בשחקנים שלי. בשביל שערים כאלה באים לראות כדורגל. כמו שאמרתי בארץ, אם הייתם אומרים לי שתהיה תוצאה כזו, הייתי אומר לכם שאתם שיכורים. היינו חייבים לחזור עם תבנית משחק מסוימת ולשחק חכם אחרי ה-1:5 בתל אביב עם כל מה שהיה פה. מגיע צל"ש לשחקנים כי הם ידעו איך לצמצמם את הפערים, לא לתת שטחים לראפיד ואיך לשלב בין התקפות מתפרצות להנעת כדור".

"רצינו לנטרל במיוחד את הופמן וילאביץ'", אמר המאמן במסיבת העיתונאים. "שיחקנו חכם מאוד וידענו לצאת להתקפות בזמן הנכון. ראפיד נאלצה לפתוח את המשחק ואנחנו ידענו לנצל את זה להתקפות מתפרצות. נלחמנו ושיחקנו נפלא מבחינה טקטית. ההגנה שלנו עשתה עבודה מדהימה", המשיך גוטמן והחמיא לקהל המקומי: "הם אוהדים משוגעים. האווירה שהם יצרו גם בפיגור 3:0 ראויה לכל כבוד".

ביברס נאתכו, כובש השער השלישי, סיפר בסיום לאתר הרשמי של האדומים: "שיחקנו מצויין היום והדברים התחברו לנו כמו שצריך. אני לא חושב שתוצאה של 8:1 בסיכום שני המשחקים משקפת את הבדלי הרמות בין הקבוצות". הקשר ניסה להרגיע כשאמר: "עוד לא עלינו כי יש לנו עוד שני משחקים קשים בגלאזגו ובארץ מול המבורג. התוצאה של הערב בין שתי הקבוצות האלו מצוינת עבורנו".

איתי שכטר סיכם: "ההגנה הייתה הבורג החשוב של הקבוצה. הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה מצוינת, ונרוץ חזק בכל המסגרות. אנחנו בהחלט קבוצה חזקה ושמתמודדת טוב מול הקבוצות האירופיות. כעת אנחנו צריכים להשיג תוצאות טובות ולהעפיל לשלב הבא. חובה לפרגן לקהל שהגיע לכאן ולא הפסיק לעודד. בקטעים מסוימים שמענו אותם יותר מהקהל של ראפיד. הפועל יכולה להגיע רחוק השנה".

ראפיד עדיין מאמינה

בראפיד התקשו להסביר את ההפסד. במועדון דיברו במהלך כל השבוע על נקמה ופתחו את המשחק בסערה, אבל ספגו תבוסה נוספת בתוך שבועיים. "להפועל היה את כל המזל שבעולם", אמר השוער הלגה פאייר. "8:1 נשמע משוגע, אבל, טיפשי ככל שזה נשמע, אין כאלה הבדלים בין הקבוצות. הפסדנו נקודות יקרות, אבל הכל עדיין אפשרי אם מסתכלים על הטבלה, למרות שאחרי שני המשחקים האלה אנחנו במצב לא טוב".

הקפטן סטפן הופמן הוסיף: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה והיו לנו מצבים טובים. הפועל בעטה פעם אחת לשער ועלתה ליתרון 0:1. אם אנחנו היינו כובשים ראשונים, הכל היה קל יותר. זו תוצאה רעה, במיוחד כי היו לנו הזדמנויות לנצח. יש לנו עדיין סיכוי להעפיל וכל עוד אנחנו בחיים, נמשיך להאמין. אנחנו צריכים לנצח בהמבורג".

המאמן פטר פאקולט ניסה גם הוא להסביר: "אני חייב להחמיא לקבוצה על המחצית הראשונה כי הגענו להרבה מצבים, אבל שיחקנו לידיים של הפועל. המשכנו ללכת קדימה וכתוצאה מכך ספגנו. התוצאה לא משקפת את מה שקרה היום במגרש, אבל בזכות ה-0:0 של המבורג וסלטיק, יש לנו סיכוי לעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully