וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "הייתה לנו תחושה של דחיפות"

קינג ג'יימס הסביר מאין נבעה המוטיבציה לנצח. קרלייל: "אנחנו לוקחים את זה אישי כשבועטים לנו בתחת". ארטסט מתבדח

אמנם רק שלושה משחקים עברו, אבל תמיד נחמד להיות מושלמים. בוסטון ממשיכה להיות כזאת אחרי שהלילה (בין שבת לראשון) ניצחה בשלישית העונה, הפעם 90:118 את שיקגו בולס.

רייג'ון רונדו אולי לא קלע הרבה, רק שתי נקודות, אבל מבחינת תפקוד היה נהדר. "הוא היה השחקן הכי בולט על המגרש", אמר עליו מאמנו דוק ריברס, לאחר שהגארד הנמרץ חילק 16 מתנות לחברים וגם הוריד שמונה ריבאונדים. "הוא זרק רק פעמיים ומישהו שרק קורא את הנתונים יגיד 'וואו, הוא קלע רק שתי נקודות'", הוסיף ריברס, "אבל אם לא ראית את המשחק, אי אפשר לדעת איזו השפעה הייתה לו עליו". לגבי המשחק בכללותו אמר ריברס: "האיזון שלנו עדיין צריך להגיע, אבל ההגנה שלנו היא זו שתמיד תסחוב אותנו".

מי שעוד בלט במשחק של הירוקים היה שחקן הספסל אדי האוס, שקלע והוביל, ביחד עם פול פירס את הירוקים, עם 22 נקודות. "זה חשוב לתת לחבר'ה הלאה הרבה מנוחה", אמר על חבריו הבכירים לקבוצה. "הם לא צריכים לשחק דקות רבות ברבע האחרון. זה נותן לחמישייה השנייה להיכנס לקצב טוב".

"נגד בוסטון אתה צריך להיות במיטבך", אמר מן העבר השני מאמן הבולס ויני דל נגרו. "לא הצלחנו לקלוע מספיק כדי להלחיץ אותם וגם לא הצלחנו לעצור את משחק ההתקפה שלהם". דל נגרו היה מאוכזב מההופעה, השנייה בסך הכול של הקבוצה, לאחר הניצחון במשחק הראשון: "זה היה מבחן מוקדם עבורנו, אבל לא הגבנו טוב אליו".

פיל ג'קסון כבר מביע אכזבה

מאלופת הליגה לא מצפים להפסיד כבר במשחק השני בעונה ועוד בבית, אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד. הלייקרס נוצחו 94:80 על ידי דאלאס מאבריקס, שרושמת כבר במשחקה השני העונה ניצחון חוץ נאה בסטייפלס סנטר.

"הקצב שלנו בהתקפה לא היה משביע רצון", אמר מאוכזב פיל ג'קסון מאמן האלופה. "לא הצלחנו לקרוא את דאלאס כמעט כלל. לא הייתה מרוצה מאיך ששיחקנו ברבע השני".

רון ארטסט אכזב שוב, כאשר נקלע לבעית עבירות מוקדמת ולא השיג הרבה משחק שני ברציפות, כשגם החטיא חמש משש זריקות ואיבד ארבעה כדורים. מארק קיובאן, הבעלים המשעשע של המאבס, אמר בתחילת העונה כי הוא לא יודע האם השידוך של ארטסט והלייקרס יצלח. לפני המשחק נדרש השחקן לדבריו של קיובאן. "אני רוצה לשאול אותו עבור מי לדעתו אני צריך לשחק", התלוצץ. "איזו קבוצה הכי תתאים עבורי? האם אני לא צריך להיות כאן? האם אני לא צריך להיות ב-NBA? כתבתי לו בטוויטר. זה לא עבד, הוא לא הגיב. אני רוצה שיחזור אליי עם תשובה במה אני טוב".

המאבס שנוצחו במשחקם הראשון העונה על ידי הוויזארדס, הצליחו לעצור רצף של שישה הפסדים לקבוצה מעיר המלאכים. "אנחנו תמיד לוקחים את זה באופן אישי כאשר בועטים לנו בתחת", אמר מאמן הקבוצה ריק קרלייל.

"רק בגלל שאף אחד לא מדבר עלינו או מציין אותנו", אמר בתרעומת הפורוורד של המאבס שון מריון, "לא אומר שאנחנו לא על המפה". ג'ייסון קיד הוסיף: "זה ניצחון גדול, עם הרבה אופי וחכמה. זה מוסיף לנו הרבה לביטחון לקראת המשך הדרך ואומר לנו שאנחנו יכולים להתמודד עם הכי טובים שיש".

הרינגטון: "אין ספק שאנחנו לא מהקבוצות הטובות בליגה"

אחת המועמדות הרציניות שרוצות לרשת את הלייקרס וללכת עד הסוף העונה היא קליבלנד, בהנהגתו של לברון ג'יימס על הפרקט. לאחר שני הפסדים, הוליך קינג ג'יימס את הקאבס לניצחון ראשון העונה עם 24 נקודות.

"נחמד שסופסוף השגנו ניצחון", אמר מייק בראון מאמן קליבלנד, שניצל מפתיחה רעה של 3:0, דבר שקרה לו לאחרונה ב-2004. "קיבלנו הרבה תפוקה מהרבה בחורים. הדבר הטוב שיש לקבוצה זה שהשחקנים מכירים אחד את השני".

בראון סיפר שאמר לשחקניו 'שהם חייבים לעשות הגנה הרבה יותר טובה. "אנחנו צריכים לשנות את הדיסק בראש, כך שאם לברון נמצא על הפרקט ואם לא, אנחנו מסוגלים לעשות עצירות".

"באנו למשחק הזה כאשר אמרנו לעצמנו 'בואו ננסה מההתחלה לשחק טוב ונראה מה יקרה'", ציין לברון בתום המשחק על ההיערכות שלו ושל חבריו. "הייתה לנו תחושה של דחיפות במשחק".

* ניו יורק סיימה עוד משחק בהפסד לא לפני שמתחה את שארלוט עם שתי הארכות. "לא היינו במאני טיים כאשר היינו צריכים להגיע", אמר מאמן הניקס מייק ד'אנטוני, "וכך יצא שמצא את עצמנו בבור. אני יכול לראות איך אנחנו צריכים לשחק, ואני יודע מה אני צריך לתקן כדי שנעשה זאת".

"אין ספק שאנחנו לא מקבוצות העילית של הליגה", אמר בכנות אל הרינגטון, שהצטיין במדי הקבוצה מהתפוח הגדול עם 17 נקודות, "אבל אנחנו רוצים להיות אחת כזו. בשביל זה אנחנו צריכים לעבוד ולשחק יותר קשה מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully