וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים: על כל הקופה

הירוקים רוצים להדיח מהמרוץ לאליפות את שום, שדורש נחישות משחקניו (20:00, ער' 1). כתובות נאצה רוססו בקרית אליעזר

מכבי חיפה תפגוש את בית"ר ירושלים בקריית אליעזר במשחק מרתק, שינעל את המחזור השביעי בליגת העל (20:00, שידור ישיר בערוץ 1). במהלך הלילה (בין ראשון לשני) רוססו בקרית אליעזר כתובות נאצה בגנות מכבי חיפה על ידי גורמים שהזדהו כאוהדי בית"ר. אותם גורמים גם שרפו את קופות האיצטדיון והתמקדו בעיקר באיזור יציע ג', בו יושבים אוהדיה הקולניים יותר של מכבי חיפה. מנהל אצטדיון קריית אליעזר, מרק ריזנר, גילה כי אחת הכתובות כללה את סמל המנורה ועל פי ההערכות מדובר באוהדים של בית"ר ירושלים, שהחליטו לעשות מעשה וונדליזם בעקבות ההתמודדות בין הקבוצות הערב. בחיפה גינו את המעשים וטענו כי מדובר בנזק של אלפי שקלים. כזכור, בעונה שעברה העריכה המשטרה כי אוהדי בית"ר ריססו כתובות גרפיטי במתחם קצף, המשמש את מחלקת הנוער, לפני ההתמודדות בין הקבוצות. למשחק היום צפויים להגיע כ-2,000 אוהדי בית"ר ובמשטרת ישראל יגיעו בכוחות מתוגברים על מנת למנוע תגרות בין הניצים.

אצל הירוקים, כינס המאמן אלישע לוי אסיפה ביום ראשון, כשאחריה אמרו שחקנים כי "הוא מנסה להוריד אותנו לקרקע". באסיפה אמר המאמן: "אנחנו מכירים אותם, אין להם הגנה כמו של יובנטוס, לא אותו משחק ראש. אנחנו יכולים לנצל את המצבים הנייחים. בהתקפה, לעומת זאת. צריך להיזהר מהם".

לוי תרגל מצבים נייחים בהתקפה במהלך האימון ושם על זה את הדגש. "אנחנו צריכים להמשיך לקיים את האיזון בין ליגת האלופות לליגה", העיר לוי, והוסיף עוד משפט שהפתיע את השחקנים: "אני רוצה להעיר משהו. אני רואה כאן שחקנים שלא בפוקוס, שלא יודעים שיש לנו משחק חשוב".

המאמן ערך משחקון פנימי, כשבהרכב אחד שיחקו שחקני ההגנה שפתחו מול יובנטוס כשהקשרים היו בירם כיאל, יניב קטן וג'ון קולמה. ולדימיר דבאלישווילי פתח בחוד. בהרכב השני שיחקו שחקני ההגנה המחליפים וכן ליאור רפאלוב, טיאגו דוטרה, גוסטבו בוקולי, מוחמד גדיר ושלומי ארבייטמן. נראה כי שני השחקנים שחסרים להשלמת הפאזל בהרכב יהיו גדיר ובוקולי. ישראל זגורי, שלא צפוי להיכלל בסגל וכן המגן טאלב טוואטחה, ערכו אימון שחרור מכיוון ששיחקו בשבת עם קבוצת הנוער.

הקשר אייל גולסה היה היחיד שלא התאמן והוא לא ייכלל בסגל למשחק. עוד לפני האימון אמר לוי במסיבת העיתונאים השבועית: "בין חיפה לירושלים יש יריבות ספורטיבית גדולה, אנחנו צריכים לבוא מוכנים פיזית ומנטלית כדי להשיג שלוש נקודות". לוי התייחס ליכולת של ליאור רפאלוב שאותו החליף מול יובנטוס: "אני לא מודאג מכושר המשחק שלו אבל אני ער למה שקורה. לכל שחקן יש תקופות טובות יותר וטובות פחות. זה קרה גם לדבאלישווילי ונעזור לו לצאת מהתקופה הזאת. זה יכול לקרות מפציעה, מזל רע או ירידה בכושר הפיזי".

על ישראל זגורי הוסיף המאמן: "מי שראה אותו מקרוב יודע שזה לא מקרי שהוא בא ועושה את העבודה. בצורה הזאת הרווחנו שחקנים כמו גולסה וגדיר".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, מוחמד גדיר, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי.

גרשון יודע: "זה באמת משחק חשוב"

לאחר שניצחה את בני יהודה בשבוע שעבר, תנסה בית"ר ירושלים לתת הצהרת כוונות נוספת בדמות ניצחון על המוליכה מכבי חיפה. בבירה מאמינים כי הפסד או ניצחון לא יקבע את גורל העונה עקב קיצוץ הנקודות בחצי בסיבוב השלישי, אך מבינים כי פער של עשר נקודות, שיפתח במידה שיפסידו יהיה משמעותי מאוד.

"זה נשמע מוזר, אבל זה באמת משחק חשוב", הודה בלם הקבוצה שמעון גרשון. " למרות שבכל מקרה יש צימצום בסיבוב השלישי". עוד הוסיף הבלם: "מכבי חיפה בכושר מעולה, אבל צריך לזכור שהיה להם סדר משחקים די קל. הגירוי שיש להם באלופות גורם להם להיות מאוד חדים.

"אנחנו צריכים להוכיח לעצמנו שאנחנו קבוצה שיכולה להתמודד על התואר", הוסיף גרשון. "אנחנו לא מרגישים שאנחנו מגיעים כאנדרדוג. בכל המשחקים בינינו בתקופה האחרונה הם היו בכושר יותר טוב, אבל ידענו לייצר משחק טוב".

יצחק שום תרגל במהלך השבוע מספר הרכבים, כשההתלבטות היחידה מבחינתו היא שילובו של ג'וניור ויסה ובמקום מי. נכון לעכשיו נראה כי ויסה יפתח על חשבון עמית בן שושן, אך על הדבר יחליט המאמן רק סמוך לשעת המשחק. פרט לכך לא צפויים שינויים.

"אתם כבר מכירים את מכבי חיפה ואני לא צריך לדבר יותר מדי לפני משחק כזה", הסביר שום לשחקניו באסיפה המסכמת והתמקד בקבוצתו שמציגה באופן קבוע העונה יכולת טובה יותר במחצית השנייה. "אני רק מבקש מכם להיות במשחק החל מהדקה הראשונה, אסור לנו להתעורר בחצי השני. שם המשחק הוא מלחמה ספורטיבית, לרוץ הרבה, לרצות הרבה, נחישות ולשחק כדורגל".

הרכב משוער: אריאל הרוש, חן עזריאל, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד, ג'וניור ויסה (עמית בן שושן), טוטו תמוז, ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully