וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי מור: "יאללה, בואו נקרע אותם"

סגן נשיא מכבי חיפה דרבן את השחקנים באסיפה. שחר: ”נשיא מילאן אמר לי: ’ניצחתם את פארמה, הפעם תנצחו שוב”

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ערך אסיפת שחקנים בטורינו לקראת המשחק הערב (20:45, ערוץ 2 וספורט 5HD) מול יובנטוס. שחר הפתיע כשסיפר לשחקנים שסחט מחמאות מנשיא מילאן והנאום היה ארוך מהרגיל. "אני לא יודע מי פותח, אבל העיקר הוא שמי שיפתח ייתן את הכל לקבוצה. אני בוטח בכם", אמר שחר.

"הפעם יש לנו אתגר חדש כי הקפטן שלנו רואה אותנו בטלביזיה ואנחנו צריכים לתת הכל בשבילו", הוסיף שחר לגבי יניב קטן החולה. על נשיא מילאן הוסיף שחר: "אתמול ישבתי עם נשיא מילאן והוא אמר לי שהם יודעים שיש לנו שחקנים מושעים, אבל יש לנו מאמן חכם. הוא אמר לי שזו הפעם השלישית שלנו באיטליה. פעם אחת ניצחנו את פארמה והנפנו את הדגל הירוק. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את זה עוד פעם".

גם סגנו של שחר, עוזי מור, דיבר עם השחקנים לקראת המשחק. "אנחנו מועדון שאין בו שחקן הרכב קבוע. יאללה, בואו נקרע אותם". שחקנים בקבוצה אמרו לאחר האסיפה: "שחר ומור המריצו אותנו מאוד. עכשיו כל מה שנשאר הוא לנצח".

הבוקר ביקרו שחקני חיפה בבית הספר היהודי בטורינו, כאשר בירם כיאל, אייל גולסה והקפטן אלון חרזי פגשו כמאה ילדים מגיל גן ועד כיתה ח'. הילדים קיבלו את השחקנים עם שלטים של מכיב חיפה. אלון חרזי אמר לילדים: "זה מרגש אותנו להיות פה. אנו גאים לבקר אצלכם. נעשה הכל בכדי שתהיו גאים הערב. מקווה לראותכם בעתיד בישראל לביקור ואפילו שתחזרו להיות איתנו ולגור בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully