וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידורף: "ריאל מדריד? אף אחד לא מפחיד אותי"

אחרי ה-1:2 על רומא קשר מילאן בטוח ביכולת חבריו לקראת הצ'מפיונס. לאונרדו: "יש כישרון, אבל אנחנו חייבים המשכיות"

בדקה השלישית של המשחק בין מילאן לרומא, נראה היה כי דרגו של מאמן הרוסונרי, לאונרדו, נסללת אל היציאה באיצטדיון סן סירו. הבלם הברזילאי טיאגו סילבה החזיר כדור חלש לכיוון דידה, אבל ז'רמי מנז הקדים אותו, נחלץ מהאחיזה של סילבה וכבש את שער היתרון של הג'יאלורוסי. אבל שחקניו של לאונרדו ידעו לבצע מהפך, לנצח את רומא 1:2 ולהפחית את הלחץ בו שרוי מאמנם.

נקודת המחלוקת במשחק היתה הפנדל שנשרק לזכות מילאן, לעומת עבירה שנעשתה על מנז ולא זכתה לתגובה מהשופט. "אולי היה פנדל שהגיע לרומא, אבל הגיע גם לנו", אמר לאונרדו בסיום, "בכל מקרה, אני מעדיף לא לדבר על השופטים".

לאונרדו התייחס למצבה של מילאן, לה זה היה ניצחון שלישי משמונה משחקים. "אני לא יודע אם הלילה זאת נקודת מפנה, אבל אני יודע שאנחנו חייבים המשכיות. אני יודע שיש לנו כישרון, אבל חסר לנו איזון". השוער מרקו סטורארי לא שיחק עקב פציעה בגבו והוחלף על ידי דידה הוותיק, ולפי לאונרדו לא ברור כמה זמן סטורארי ייעדר. "ביום שני נדע", התייחס הברזילאי למצבו של השוער.

"אחרי המשחקים האחרונים אפשר לדעת בברור שהמשחק הזה היה הרגע שלנו כקבוצה", אמר קשר מילאן קלרנס סיידורף. "היה עלינו לחץ פסיכולוגי, ואני שמח שהצלחנו. במחצית דיברנו בחדר ההלבשה, ועלינו למגרש עם ביטחון". ביום רביעי תפגוש מילאן מועדון ענק אחר, ריאל מדריד, והרוסונרי בטוחים בעצמם, כמו תמיד, לקראת קרב הענקים. "ריאל מדריד? אף אחד לא מפחיד אותי", אמר סיידורף.

לרומא היו טענות קשות כלפי השיפוט של רוברטו רוזטי, אחד השופטים הבכירים ביבשת. "הוא הראה חוסר כבוד כלפי האוהדים שלנו", אמר המנהל הספורטיבי של רומא ברונו קונטי, להגיד שלא היה פנדל על מנז...אנחנו גם לא שמחים על הפנדל שמילאן קיבלה. התכוננו טוב למשחק והיה לנו חצי ראשון מצוין. הבעיה היא שרוזטי היה גרוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully