וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ניצחה את מולדובה 1:3

רק 8,749 צופים היו עדים לשערים של ברדה (21 ו-70) ובן דיין (65), אך הקמפיין הסתיים בעקבות ניצחונה של יוון על לטביה

נבחרת ישראל שוב לא הבריקה, אבל היא עמדה במשימה שלה וניצחה את מולדובה החלשה 1:3 באצטדיון רמת גן. למרבה הצער, היא הייתה צריכה שעוד משהו יקרה בבית 2 האירופי של מוקדמות המונדיאל, תיקו במשחק בין יוון ללטביה. על התוצאה מאתונה, 2:5 ליוונים, שמעו ברמת גן כבר חצי שעה לפני תום המשחק הזה, והבינו שגם בדרום אפריקה 2010 כבר לא נהיה. הנבחרת נותרה במקום השלישי בבית, ורק סנסציה אדירה שאף אחד לא היה מעז להמר עליה, תוכל לשנות משהו ביום רביעי הקרוב, אז יתקיים מחזור המשחקים האחרון בבית. כמות הצופים שהגיעה במוצ"ש לאצטדיון רמת גן, 8,749 בלבד, המחישה עד כמה האמינו כאן בנבחרת הזאת עוד כשהסיכוי התיאורטי נראה מעשי.

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. ברני ארדוב
טוב, אז מה עם ברזיל 2014?. שחקני נבחרת ישראל/ברני ארדוב

למי שמתעקש להצמד לתאוריות, המצב שנוצר בבית הוא מאכזב אבל פשוט. כדי לסיים במקום השני ולהמשיך למשחקי הפלייאוף במוקדמות המונדיאל, נבחרת ישראל תצטרך לנצח בשוויץ ביום רביעי, ובמקביל להתפלל לאובדן נקודות של יוון, שתארח את לוקסמבורג - אין מה להרחיב.

דרור קשטן צייין את מה שהפך כנראה למשחקו האחרון כמאמן נבחרת ישראל באצטדיון רמת גן, למרות שבזמן השער הראשון של אליניב ברדה בדקה ה-21, המשחק בין יוון ללטביה היה צמוד וכנראה שהיו לא מעט אופטימיים על ספסל הנבחרת שחשבו אחרת. בסופו של דבר היוונים העבירו הילוך, השחקנים הישראלים שמעו על זה והמשחק שלהם הפך מאפור ומתוח למשוחרר ורגוע. דדי בן דיין כבש את השער השני בדקה ה-65, וברדה השלים צמד בדקה ה-70 כדי לקבוע את תוצאת המשחק, שבו בקושי הורגשו יוסי בניון ובן סהר.

אז ישראל מחוץ למונדיאל, אבל יש לה עוד משחק חוץ ביום רביעי הקרוב מול שוויץ, שם היא יכולה אולי לעמוד במשימה שדווקא הוכתרה בעבר בהצלחה והיא להרוס לנבחרת המקומית. היוונים יעודדו את ישראל במשחק ביום רביעי בבאזל, כי ניצחון ישראלי יעלה אותם אוטומטית למונדיאל, וישלח את השוויצרים למשחקי הפלייאוף.

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות ראשונה לישראל. יואב זיו הרים כדור סמוך לקו השער מצד ימין, בן דיין המשיך מהצד השני לעברו של יוסי בניון, שבעט היישר לגופו של השוער המולדובי.

דקה 12 - דדי בן דיין השתלט על כדור בצד השמאלי של הרחבה ונהנה מחופש פעולה, אבל בעט ברשלנות לידיו של נמסקו.

דקה 21 - שער! גילי ורמוט השתלט על כדור רוחב והרים נהדר מצד ימין סמוך לקו השער, אליניב זינק מקרוב ונגח פנימה. 0:1 לישראל.

דקה 43 - הזדמנות מסוכנת למולדובה. אלכסיי סבינוב פרץ לכיוון השער ומסר לתוך הרחבה, אל אלכסנדרו אפוריאנו, שהמשיך בבעיטה חזקה מעל לשער של דודו אוואט.

דקה 45 - מתפרצת לישראל. קלמי סבן פרץ מימין ומסר רוחב ליוסי בניון, שזינק לנגיחה תוך כדי תנועה, אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 55 - אביחי ידין מסר לבן סהר, שהמשיך בנסיון בעיטה לא רע מרחוק, נמסקו הדף לקרן.

דקה 65 - שער! גילי ורמוט הרים כדור קרן מצד ימין, תמיר כהן הוריד עם הראש, דרך הרגל של שכטר לדדי בן דיין, שכבש מקרוב את שערו הראשון בנבחרת. 0:2 לישראל.

דקה 70 - שער! אביחי ידין פרץ מהאמצע, והקשית כדור היישר לאליניב ברדה שחדר לרחבה, וכבש מצד ימין את שערו השני. 0:3 לישראל.

דקה 90 - גול! בתוספת הזמן, ההגנה הישראלית כבר חיכתה לשריקת הסיום ודניס קליניקוב ניצל את זה כדי להפתיע את דודו אוואט. 1:3 לישראל.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, יואב זיו (קלמי סבן, 30), טל בן חיים, אבי סטרול, דדי בן דיין, תמיר כהן, אביחי ידין, גיל ורמוט, יוסי בניון, בן סהר (איתי שכטר, 60), אליניב ברדה (רוברטו קולאוטי, 72).

הרכב נבחרת מולדובה: סטניסלב נמסקו, סרגיי לסקנקוב, ולרי קטינסוס, אלכסנדרו אפוריאנו, ויקטור גולובטנקו, יוגניו צ'בוטרו (ולריו אנדרוניץ', 67), ויקטור בולאט, ויאצ'יסלב סופרוני (גאורגי אובסיניקוב, 79), אלכסנדרו סובורוב, דניס קלינקוב, איגור בוגאיוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully