וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הפועל עכו: נמני שוב טורף את הקלפים

המאמן יחזיר את שבחון, ישראלביץ' ויברויאן להרכב מול האחרונה בטבלה, שמפנטזת על שחזור הסנסציה מהגביע

אחרי ההפסד להפועל חיפה במחזור הקודם (3:1) צפוי מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, לבצע ארבעה שינויים בהרכב קבוצתו לקראת המשחק מול הפועל עכו בבלומפילד (שבת, 17:30, ספורט 1).

על פי התרגול באימון הטקטי אתמול בבלומפילד ובאימון המסכם הבוקר בקרית שלום, נראה כי גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון ואיליה יברויאן יפתחו בהרכב על חשבונם של אנדריי קומאץ', תמיר כחלון ועמנואל מאיוקה שיירדו לספסל. בנוסף, השוער לירן שטראובר החלים מהנקע בקרסולו והוא יפתח בין הקורות במקומו של גיא סולומון ששיחק בהפסד בקרית אליעזר.

במכבי תל אביב ירצו לחזור כמה שיותר מהר למסלול הניצחונות בליגה, אחרי שבשני המחזורים האחרונים צברה הקבוצה נקודה אחת בלבד משש אפשריות. ליריבה מעכו זיכרונות טובים מהמפגש האחרון בין שתי הקבוצות לפני שלוש שנים במסגרת גביע המדינה, אז השפילה עכו את הצהובים 0:4.

נמני, שייהנה מחר מסגל מלא, לא שוכח את המשחק ההוא, בו נטלו חלק לירן שטראובר, ליאור ז'אן ויובל שפונגין. "אני לא הייתי על הדשא אלא ביציע, אבל זו הייתה תחושה לא כל כך נעימה. אני חושב שהפעם זה סצנריו אחר לחלוטין, וזו קבוצה אחרת לחלוטין - חומר אנושי אחר, וחומר שחקנים הרבה יותר טוב".

הבעלים מיטש גולדהאר, שהאריך את שהותו בישראל, יהיה נוכח מחר במשחק ויצפה בשחקניו מהיציע. גולדהאר הקפיד להגיע לכל אימון שערכה הקבוצה מאז הגעתו לארץ בשבוע שעבר ובמועדון מספרים שהקנדי מעורב מאוד בנעשה, מתעניין בפרטי פרטים ומנסה ללמוד דברים חדשים בכל אימון ובכל יום.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, גיז'רמו ישראלביץ', שרן ייני, איביצ'ה אילייב, יוסי שבחון, יובל אבידור, איליה יברויאן.

הוכנבוים לשחקנים: "די לחלק מתנות"

הפועל עכו, האחרונה בטבלה אשר באמתחתה נקודה אחת, סיימה היום הכנותיה למשחק החוץ הקשה בבלומפילד. בעכו מודיעים למצב הקבוצה ויודעים שאם לא תצליח לחלץ נקודות במשחקים הקרובים, יצטרכו במועדון לעשות שינויים קיצוניים. בעכו בעיקר מפנטזים על ניצחון סנסציוני בבלומפילד כפי שעשתה הקבוצה לפני שלוש בגביע המדינה.

באסיפת הקבוצה המאמן ירון הוכנבוים ויתר על קטעי וידיאו ודיבר בעיקר על טקטיקה. עוד ביקש המאמן משחקניו לבוא מרוכזים בעיקר בחלק האחורי: "בארבעת המשחקים האחרונים חילקנו יותר מדי מתנות ליריבות", אמר הוכנבוים. "הגיע הזמן שנפסיק לחלק אותם ונדע לשמור את הנקודות לנו. אתם חייבים להיות יותר רעים במגרש. כולם יודעים כי מול מכבי זה תמיד משחק קשה, אך אם נשמור על ריכוז ונדע להביא את היכולת הטובה גם בצד ההתקפי, אז אני חושב ומאמין שנוכל לחזור עם הנקודות".

הוכנבוים לא מתכנן שינויים רבים בהרכב לעומת זה שפתח במשחק הקודם מול אחי נצרת. העמדה היחידה שהמאמן עדיין מתלבט בה היא עמדת הבלם כשאיציק כהן מועדף על פני רון בן נחום. שאר ההרכב יהיה זהה לשבוע שעבר. בעכו עדיין עושים מאמתים לצרף חלוץ זר נוסף על חשבונו של עומאר עבדול עזיז המאכזב.

הרכב משוער: דודו גורש, עמנואל אמנגואה, גבע ברקאי, איציק כהן (רון בן נחום), ליאור ראובן, בן בנימין, אדק מ'בה, ליעד אלמליח, שחר סימנטוב, רועי דיין, ארדיאן נוהיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully