וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן נשאר, יצחקי לא בטוח

הקשר ימשיך, את החלוץ עדיין מנסים להעביר. במידה ויעזוב, מקרייב עשוי להגיע. שום יפתח במערך התקפי (19:50, ערוץ 1)

מחזיקת הגביע בית"ר ירושלים ערכה ביום ראשון בערב את האימון המסכם שלה לקראת משחקה נגד בני סכנין היום (שני, 19:50, שידור ישיר בערוץ 1) במסגרת המחזור השני של ליגת העל. באימון שערך יצחק שום בטבריה, שותפו גם ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן בהרכב הפותח. אבי ריקן שהצטיין כמגן ימני, יעבור שמאלה ויתפוס את מקומו של אלירן דנין, כששמואל קוזוקין יפתח כמגן ימני. פאולו דה לה האסה הפרואני יפתח ככל הנראה על הספסל (לא סופי), כשלמרבה ההפתעה גם קובי מויאל צפוי להישאר מחוץ להרכב ועידן ורד אמור לפתוח במרכז הקישור ההגנתי.

עד שעות אחר הצהריים עדיין לא התקבלה אף פנייה לגבי ברוכיאן ויצחקי. לוואלה! ספורט נודע כי ברוכיאן יישאר כנראה בקבוצה לפחות עד חודש ינואר, כאשר לגבי יצחקי ייתכן שהוא יעזוב בכל זאת. בקבוצה עדיין עובדים במרץ ומנסים לרקום לחלוץ עסקה להעברתו. סוכנם של השניים רונן קצב אמר לוואלה! ספורט: "נכון לעכשיו אין שום דבר קונקרטי, אבל אי אפשר לדעת עדיין כלום. אם בשעות הקרובות תגיע הצעה אז הכול ישתנה".

בבית"ר הכינו תוכנית מגירה למקרה שיצחקי אכן יעזוב. במידה והוא יעבור לאירופה, הקבוצה תנסה להנחית אצלה את חלוצה של מ.ס. אשדוד דימיטאר מקרייב.

"מי שחושב שמדובר במשחק קל טועה, בני סכנין היא קבוצה טובה מאוד והעובדה שהם משחקים בבית שלהם רק תקשה עלינו את העבודה", הסביר עידן טל לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק. "אנחנו עושים את כל ההכנות האופטימליות בשביל להגיע מוכנים ולנצח. אחרי התיקו במחזור הראשון, אנחנו חייבים שלוש נקודות".

הרכב משוער: אריאל הרוש, שמואל קוזוקין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי ריקן, עידן ורד, עידן טל, ג'וניור ויסה, אבירם ברוכיאן, עמית בן-שושן, ברק יצחקי.

עדכון ראשון 14:49 30/8

סכנין: שוקדים על הסגל וחולמים על נקודות ראשונות

בבני סכנין מקווים להשיג נקודות ראשונות בליגת העל במחזור השני, לאחר שהקבוצה נוצחה במחזור הראשון 3:1 על ידי מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד. כזכור, באותו משחק התחוללה שערוריית שיפוט גדולה.

הקבוצה של ערן קוליק היא אחת משתי מועמדות לקלוט את חלוצה של הפועל תל אביב ויקטור מרעי, שיושאל, כאשר הקבוצה השנייה היא מכבי אחי נצרת. כזכור, מרעי חתם בפברואר האחרון במדי האדומים ולאחר שהשנה הובא איתי שכטר לקבוצה, הפך מרעי לחלוץ חמישי בקבוצה ופרט לגביע הטוטו לא ראה השנה עוד דשא. לאחר שלא נכלל עם סגל הקבוצה למשחקים באירופה, ביקש השחקן להיות מושאל מהמועדון בכדי להתחשל בקבוצה אחרת. מי שמעוניינות בשחקן הן – בני סכנין, אחי נצרת, הפועל עכו והפועל חיפה כשהשתיים הראשונות ביקשו כבר להיכנס למשא ומתן על השחקן.

בסכנין עושים מאמצים לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה, למרות שהקבוצה ספגה בפגיעה קשה בחלקה האחורי עם העברתו של עלי עותמאן למכבי חיפה. ירו בלו, חלוץ מכבי חיפה, יגיע ביום רביעי לקבוצה ויחל להתאמן איתה. בסכנין קיבלו את האופציה הראשונה על החלוץ, אך ערן קוליק מתעקש לבחון את בלו לפני החתמתו. גם אם ירשים החלוץ, לסכנין יהיה קשה לעמוד בשכרו, אך בקבוצה אומרים שהם ימצאו פתרון כספי להחתמתו ואם קוליק ירצה יהפוך בלו לזר החמישי של הקבוצה.

ג'קו ערפאת עשוי לערוך את הבכורה שלו בקבוצה במשחק בדוחא. ראובן עובד שהוחתם בקבוצה ומרשים יחכה להזדמנות שלו מהספסל. בניגוד לאלו, עבאס סואן הפצוע ייעדר. עלי עותמאן יערוך את הופעתו האחרונה בקבוצה, ואחרי המשחק יצטרף לסגל מכבי חיפה.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, חיים בנון, חאיר סספדס, חאמד גנאים, ג'קו ערפאת, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully