וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובן קובע

אריאן רובן רשם בכורה חלומית בבאיירן מינכן כשכבש צמד ב-0:3 על וולפסבורג. ניצחון ליגה ראשון העונה לבווארים

המחזור הרביעי בבונדסליגה מביא איתו מפגש ענק בדמות באיירן מינכן השוקעת ו-וולספבורג. בפעם האחרונה ששתי הקבוצות הללו נפגשו זה נגמר ב-1:5 יוצא דופן לזאבים, שהמשיכו הלאה כל הדרך לאליפות גדולה.

מלבד המשחק המופלא הזה, נפתחה השבת בבונדסליגה עם חמישה משחקים. לברקוזן המשיכה בפתיחת העונה המוצלחת שלה ושמרה על מקומה בצמרת, אחרי שניצחה את בוכום 1:2. לעומתה, שאלקה של פליקס מגאת רשמה מחזור שני ללא ניצחון, והפעם היא אפילו הפסידה לפרייבורג החלשה 1:0. שטוטגארט ונירנברג נפרדו בתיקו ללא שערים.

באיירן מינכן - וולפסבורג 0:3

תבוסה 5:1 של באיירן מינכן לוולפסבורג בעונה שעברה סימנה היטב את 2008/9 של שתי הקבוצות. באיירן רשמה עונה מאכזבת למדי תחת יורגן קלינסמן ממנו עוד לפני סיומה, וולפסבורג דהרה לאליפות הראשונה בתולדותיה והערב הן נפגשו שוב, פעם נוספת למשחק חשוב מאין כמוהו, אלא שהפעם באיירן ניצחה 0:3 ואחרי שלושה משחקים ללא ניצחון אולי זו הייתה נקודת המפנה שלה.

ואן חאל רשם זעזוע ראשון בהרכב כשהעלה בין הקורות את האנס יורג בוט הותיק במקומו של מיכאל רנסינג החלש ובנוסף העדיף את איביצה אוליץ' על פני מירוסלב קלוסה לצידו של מריו גומז בחוד. באיירן שיחקה לא רע ובדקה ה-27 אף הצליחה לעלות ליתרון משער של אותו גומז.

עם תחילת המחצית השנייה העלה המאמן ההולנדי את שחקן הרכש בן ארצו, אריאן רובן, שנכנס במקומו של האמיט אלטינטופ. באיירן התרכזה כעת יותר במגננה מול וולפסבורג טובה ובטוחה בעצמה, אבל ניצלה את הניסיונות של האורחת להשוות כדי ליצור מתפרצות מסוכנות דרך רובן וריברי שנכנס אף הוא כמחליף ואחת כזו, בדקה ה-68, הביאה עמה את השני כשהכובש הוא לא אחר מאשר ההולנדי המחונן. 12 דקות עברו, עוד מתפרצת עברה דרך הרגליים של ריברי, שהעביר לרובן וההולנדי כבש את השני שלו. בכורה חלומית.

שטוטגארט - נירנברג 0:0

לאחר ההעפלה לליגת האלופות, ולאחר שהשיגו ניצחון, תיקו והפסד בשלושת המחזורים הראשונים, קיוו בשטוטגארט להעביר הילוך ולשוב ליכולת של העונה שעברה. יינס להמאן חזר לשער של שטוטגארט, זה אולי עזר לה בהגנה, אבל אף אחד לא ניצל זאת בהתקפה, מה שהביא בסופו של דבר לתיקו 0:0 שכל כך לא אופייני לליגה הזאת.

דווקא האורחים מנירנברג היו אלה שתקפו יותר במשחק, אבל לשטוטגארט היה כאמור את להמאן בין הקורות. אלכסנדר חלב, שחזר לסגל של המארחים, נכנס כמחליף בדקה ה-62, וגם הוא לא ממש עזר. שטוטגארט רשמה תיקו שני העונה, והתרחקה מהצמרת.

לברקוזן - בוכום 1:2

נראה שהימים היפים של לברקוזן סוף סוף חוזרים. שחקניו של יופ היינקס רשמו ניצחון שלישי ברציפות, והם מוליכים את הבונדסליגה גם בתום המחזור הרביעי עם 10 נקודות וכזכור - פתיחת העונה הטובה ביותר בחמש השנים האחרונות.

המאמן המוערך לא היה צריך לבצע שינויים בהרכב במבט לאחור, אבל תחילת המשחק הייתה סוערת עבורו, מאחר ודווקא האורחים היו הראשונים לעלות ליתרון. בדקה ה-32 ג'ואל אפאלה הקמרוני בישל לדייגו קלימוביץ', שכבש ממרכז הרחבה וקבע 0:1 לבוכום. השוויון של באייר הגיע כעבור תשע דקות, כשמיכאל קאדלץ הצ'כי הגביה משמאל לבלם מנואל פרידריך, שהתמקם במרכז התיבה ונגח פנימה. המהפך הגיע בדקה ה-68. טוני קרוס, שהגיע ללברקוזן בהשאלה מבאיירן מינכן, מסר רוחב לסטפן קיסלינג שכבש מקרוב את שער הניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שאלקה - פרייבורג 1:0

אחרי פתיחת עונה מוצלחת במיוחד, נראה שהמאמן פליקס מגאת יתחיל להתגעגע בקרוב לימים היפים בוולפסבורג, אם שחקניו לא יתעשתו. התיקו המאכזב מול הופנהיים בשבוע שעבר לא "הזיז" לשחקני שאלקה, שרשמו עוד משחק גרוע והפעם באצטדיונם הביתי ה"ולטינס ארנה" לעיני 60 אלף צופים.

פרייבורג, נועלת הטבלה ערב המחזור, הצליחה להתאושש מצויין מהתבוסה 5:0 לבאייר לברקוזן. צ'ה דו-רי הקוריאני היה זה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-40, כשפרץ מצדה הימני של הרחבה והמשיך בבעיטה לשער. בזכות הניצחון הזה, פרייבורג כבר לא תנעל את הטבלה בסיומו של המחזור הזה.

משחקים נוספים:
פרנקפורט - דורטמונד 1:1
האנובר - הופנהיים 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully