וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "אקווילאני מדייק במסירה יותר מצ'אבי אלונסו"

ליברפול הציגה את שחקן רומא לשעבר, שזכה למחמאות ממאמנו החדש. בניטז: "כעת אנו מחפשים מישהו שיעזור לג'רארד וטורס"

כל מאמן שמבצע מהלך צריך להצדיק אותו. מי שלפחות במילים מנסה להסביר את מה שעומד מאחורי שחרורו של צ'אבי אלונסו לטובת אלברטו אקווילאני הוא רפא בניטז, מאמן ליברפול, שמשוכנע כי הרכש מרומא טוב יותר מזה ששיחרר לטובת ריאל מדריד.

"מבחינת המסירה האחרונה, אקווילאני יותר מדויק מאשר צ'אבי", אמר בניטז במסיבת העיתונאים להצגת הרכש החדש. "ניסינו מאוד להשאיר את צ'אבי, אבל הוא הבהיר לנו שהוא רוצה לעזוב, ואנחנו מצידנו חייבים לשמור על ליברפול. אנחנו מקצוענים. הייתה לו שנה נהדרת, אבל הוא רצה ללכת".

למרות שללא מעט אנשים יש ספקות לגבי מידת כושרו של אקווילאני, בניטז משדר שהוא בטוח בשחקנה של רומא לשעבר, ואמר: "אנחנו יודעים שהיו לו כמה בעיות עם הקרסול, אבל הרופאים ניתחו אותו ואני בטוח במאת האחוזים שהוא יהיה בסדר כאן".

בהמשך בניטז כיוון לעבר המטרה הבאה שלו על רקע ההשקעות הבלתי נגמרות של מנצ'סטר סיטי, ואמר: "כעת אנחנו מחפשים מישהו שיעזור לפרננדו טורס ולסטיבן ג'רארד". כרגיל עולה השאלה האם ליברפול מסוגלת לזכות השנה באליפות ועל כך אמר המאמן: "הרעיון של זכייה באליפות בכל שנה הוא קשה. מנצ'סטר סיטי היא גם קבוצה טובה מכיוון שהיא החתימה שחקנים עם איכות של פרמייר ליג, כך שהם יאיימו עלינו ועל מנצ'סטר יונייטד".

לקראת ההתמודדות נגד טוטנהאם במחזור הראשון שיחל בסוף השבוע, מוסיף בניטז כי "ג'רארד בסדר ומרטין סקרטל עובד קשה. אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק הראשון. קראוץ' וקין הם שחקנים טובים ואני מאחל להם בהצלחה, אבל לא נגדנו. טוטנהאם קבוצה טובה והארי רדנאפ עושה עבודה טובה. הם, אסטון וילה ומנצ'סטר סיטי יהיו קבוצות חזקות השנה. אנחנו רוצים לזכות בתארים, אבל אנחנו צריכים להתחיל עם טוטנהאם ולהשיג שלוש נקודות".

אלברטו אקווילני שחקן ליברפול עם מאמנו רפא בניטז. רויטרס
"אני בטוח במאת האחוזים שהוא יהיה בסדר כאן". אקווילאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully