וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השחייה: "נמאס מהבכיינות של שפירא בר אור"

3.8.2009 / 18:09

באיגוד ביטלו את טענות השחיין על הבעיה בבגד הים שלו: "תמוה שהוא נזכר בה רק בארץ". נבו: "רוצה מדליה באליפות אירופה"

חברי המשלחת הישראלית לאליפות העולם בשחייה נחתו היום (שני) בישראל אחרי ההופעה המאכזבת ברומא, ואת מירב תשומת הלב ריכז גל נבו, נציג המשלחת היחיד שהצליח להעפיל למשחה הגמר, ב-400 מעורב אישי.

"גם במשחי הפרפר הייתי שלישי בין השחיינים האירופים", אמר נבו בשדה התעופה. "השאיפה היא להמשיך ולהתקדם, ולכן המטרה היא בלי ספק מדליה באליפות אירופה בשנה הבאה. רחוק מזה אין מה לצאת בהצהרות".

נמרוד שפירא בר אור, שהתלונן במהלך האליפות על כך שעוזר מאמן הנבחרת, דימה רבינסקי, היכה אותו, התייחס לתקרית ואמר: "אני בהלם שלא עשו עם זה כלום ולא סילקו את דימה אחרי שהוא פגע בי. יש לי עורכי דין והם יטפלו בזה, אבל ההתנהלות של איגוד השחייה בעניין איכזבה אותי. הייתי לי אכזבה גדולה ב-200 חופשי, בגד הים שלי לא התאים לי ונכנסו לי מים. כמו ששולחים אתלטים בלי נעליים, איגוד השחייה שלח אותנו בלי חליפות שחייה. זה העולם שאני חי בו".

באיגוד השחייה מסרו בתגובה להאשמות של שפירא בר אור: "האיגוד פנה למר אורי אפק, שישמש בודק חיצוני ויגיש המלצותיו לגבי הטיפול המשמעתי. מצד אחד טוען השחיין שנפגע מחולצתו של המאמן ומצד שני טוען המאמן וראש המשלחת שישב לידו שהחולצה לא הגיעה ותיאורטית גם לא יכלה להגיע עד השחיין. כמו כן יש טענות חמורות על התבטאויות ותנועה מגונה שעשה השחיין. כל הדברים האלו ייבדקו היטב על ידי מי ששמש מנכ"ל הועד האולימפי שנים רבות ועמד לאחרונה בראש ועדת הבדיקה של איגוד ההתעמלות".

בעניין תלונתו של שפירא בר-אור על חליפות השחיה נמסר מהאיגוד: "נמאס לנו מהבכיינות של נמרוד שפירא בר אור. כל השחיינים קיבלו בגדי ים דרך הוועדה המארגנת של אליפות העולם, וביניהם גם הוא - איגוד השחיה דאג לזה. מעבר לכך, תמוה שאם לנמרוד הייתה בעיה של בגד ים, הוא לא הביע אותה בפני המאמן הלאומי או ראש המשלחת בכל תקופת התחרות, ונזכר לספר אותה רק כשהגיע לארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully