וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרעי לא בסגל לגטבורג, יבקש מגוטמן הבהרות

חלוץ הפועל ת"א לא יצא לשבדיה, עשוי לבקש להיות מושאל. אם פרנסמן ישחק מול גלאטסראיי, האדומים יירדו ממנו סופית

ויקטור מרעי, חלוצה של הפועל תל אביב, לא יצא אתמול (שלישי) עם הקבוצה לשבדיה מסיבות מקצועיות, על פי החלטת הצוות המקצועי. כשהאדומים יחזרו לארץ, מרעי יבקש שיחה עם אלי גוטמן, ואם ישמע שהוא לא בתוכניות לעונה הקרובה, יבקש להיות מושאל לאחת הקבוצות מליגת העל במטרה לצבור ניסיון.

בהפועל תל אביב מקווים לחדש את המשא ומתן על ביוואן פרנסמן, ששב הבוקר לארץ לאחר שלא הוחתם באודנסה הדנית. במכבי נתניה מתכננים לשתף את הדרום אפריקאי נגד גלאטסראיי, והפעל תל אביב הודיעה לקבוצתו של דניאל יאמר כי במקרה כזה תתבטל העסקה בכל מקרה, מכיוון שאם הקשר ישחק במדי נתניה מחר לא יוכל להיות שותף למשחקי האדומים באירופה.

בתוך כך, נחתה הבוקר הפועל תל אביב בשבדיה וקיימה מסיבת עיתונאים, במהלכה אמר מאמן הקבוצה, אלי גוטמן: "השבדים קבוצה ביתית מבהקת אבל הכל יכול לקרות בכדורגל". גוטמן גם התייחס לעובדה שהיריבה שלו מגיעה מוכנה יותר מהאדומים: "לשבדים יש יתרון של 16 משחקי ליגה, לנו יש יתרון שאין לנו פצועים כי עוד לא שיחקנו. ערכנו מחנה אימון באוסטריה עם 4 יריבות אימון לא קלות אבל משחק אימון לא דומה לדבר האמיתי, וכמו שציינתי, על הדשא הכל יכול לקרות". לאחר מכן עלו שחקניו של גוטמן אל הדשא, על מנת לערוך את האימון המסכם לפני המשחק מול גטבורג מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully