וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד בשבילך, ז'וזה

רויטרס

22.7.2009 / 8:26

צ'לסי גברה על אינטר 0:2 במפגש הראשון של מוריניו עם קבוצתו לשעבר. איברהימוביץ' שיחק 30 דקות ונפצע בידו

עריכה: רן צימט

פחות משנתיים אחרי שפוטר במפתיע מאימון צ'לסי, פגש הבוקר (רביעי) ז'וזה מוריניו לראשונה את קבוצתו לשעבר במשחק אימון פיקנטי בו ניצחו הכחולים 0:2 את אינטר של המאמן הפורטוגלי בלוס אנג'לס. לפני המשחק הרעיפו שחקני צ'לסי אינספור מחמאות על מוריניו ושיבחו את תרומתו העצומה להעלאת המועדון הלונדוני על מפת הכדורגל האירופי, אבל על המגרש הם לא עשו לו הנחות.

דידייה דרוגבה, שהביע לא אחת בעבר את רצונו להצטרף למוריניו באיטליה, כבש את השער הראשון בדקה ה-11, ופרנק למפארד, עוד חבר קרוב של 'המיוחד' ששקל ברצינות לחתום באינטר אשתקד, חתם את התוצאה בפנדל בדקה ה-50.

בכך המשיכה אלופת איטליה את סדרת התוצאות המאכזבות שלה במסע המשחקים בארצות הברית, וחוסר הוודאות סביב עזיבתו של זלאטן איברהימוביץ' והגעתו של סמואל אטו לא תורמים להרגעת הרוחות בקרב הנראזורי. איברהימוביץ' עצמו עלה כמחליף בדקה ה-60, והספיק להיפצע בידו בחצי השעה בה היה על המגרש, מהצוות הרפואי של הקבוצה נמסר כי קיים חשש לשבר בידו הפצועה. מנגד, קרלו אנצ'לוטי יכול להיות מרוצה מהתקדמות ההכנות של צ'לסי, וכמובן מהניצחון הפרטי שלו על יריבתו העירונית בשמונה השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully