וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר הסרבי לזר פופוביץ' מועמד להפועל פ"ת

19.7.2009 / 9:37

"הענק" (26, 1.92 מ') יגיע למבחנים במחנה בהונגריה. בקבוצה נוטים להחתים את ברטראנד וברקלאג' ולהשאיר זר חמישי לינואר

הקשר הסרבי של קבוצת דאגו הדרום קוריאנית, לזר פופוביץ' (26), יגיע למבחנים במחנה האימונים של הפועל פתח תקוה. פופוביץ' המכונה "הענק" (1.92, 90 ק"ג) שיחק בתשע השנים האחרונות בעיקר בקבוצת סטנקום הסרבית (שבע שנים בשתי קדנציות), שם כבש 32 שערים ב-113 הופעות. הוא שיחק עונה אחת באופ"י כרתים היוונית שם כבש 26 שערים ב-33 משחקים (ליגה שניה) ועונה אחת בברסטויס מהליגה הצרפתית השניה.

בפתח תקוה קיבלו החלטה עקרונית לפני היציאה למחנה להחתים ארבעה זרים בלבד עד חודש ינואר ואז לצרף זר נוסף. היא מתכוונת להחתים את הקשר הקמרוני סיממו ברטנארד ("מאמו") ששיחק בליגה האינדונזית וכנראה את החלוץ הקרואטי טומו ברלקאג' (27, 1.81) מקבוצת וינתרטור השוויצרית. ברטראנד בן ה-25 סיכם תמורת 60 אלף דולר לעונה ומוגדר כשחקן חופשי ונראה כי אחת הסיבות שהניעה את ראשי הקבוצה לסכם עימו לפני ההגעה למבחנים. פופוביץ' ייבחן ויצורף כזר חמישי רק אם יפתיע או כזר רביעי אם ברלקאג' יאכזב. החלוץ עוסמן באשירו הודיע כי יש לו הצעה מקפריסין והוא שוקל אותה בחיוב, ובינתיים לא קבע טיסה למחנה. גם הקשר המקדוני ארסן סאלי עשוי להגיע, אבל הסיכויים שיחתום קלושים משום שהוא נמצא בעדיפות אחרונה. ייתכן שגם החלוץ הבלארוסי ולדימיר שאקוב יגיע למחנה, אבל בינתיים עדיין לא תואם איתו מועד הגעה.

ניראון: "רוצים לצרף שלושה זרים ברמה גבוהה

פתח תקוה תצא היום (ראשון) להונגריה עם סגל מלא של 24 שחקנים, כולל שני זרים (המגן-קשר הליברי ג'ורג' גברו והבלם הטוגולזי עמנואל מטיאס) אך ללא פטי נימבה ושוקי נגר אותם מנסה המועדון להעביר להפועל אשקלון. פתח תקוה נמצאת במשא ומתן גם עם הקשר זנו בונדאה שהיה אמור להגיע למחנה אך לבסוף הוחלט לוותר על שורותיו לטובת הקבוצה של אורי מלמיליאן, כנראה כחלק מתוך רצון הדדי לקיים את העסקה כולה.

"אנחנו יוצאים עם סגל שבנוי על טהרת ישראלים ושני זרים, הקבוצה במצב סביר בהחלט", אמר לפני ההמראה המאמן דני ניראון. "אנחנו רוצים לצרף שלושה זרים ברמה גבוהה. בעקרון, החלטנו להחתים את החלוצים מקמרון וקרואטיה, שאיתם הושג כבר סיכום בעל פה. המטרה במחנה תהיה גיבוש הסגל, להכיר אחד את השני. נעבוד יותר על הצד הטקטי ופחות על הכושר הגופני. אני מקווה מאוד נחזור מגובשים". על הכוונה של הקבוצה להחתים ארבעה זרים בלבד אמר: "זה נכון שאנחנו שוקלים להחתים רק ארבעה זרים, החלטנו שיכול להיות טוב אם נשאיר זר אחד לינואר. רק במהלך המחנה תתקבל ההחלטה הסופית".

החלוץ אלנתן סלמי הוסיף: "המטרה במחנה היא לגבש את הקבוצה מבחינה חברתית ומקצועית. יש לנו קבוצה טובה ואני מאוד מאמין בה. דני ניראון עושה כאן עבודה טובה ואני מאמין שנחזור מהמחנה טובים יותר. מבחינה אישית, המטרה היא כמובן להוכיח שמקומי בהרכב. כל עונה היא מבחן חדש ואני מקווה שנצליח בו העונה".

פתח תקוה תקיים שני משחקי אימון במחנה, אחד ביום שלישי ואחד בשישי, מול קבוצות מהליגה הראשונה בהונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully