וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי רקנאטי: "לא פלא שאף אחד בקבוצה לא רוצה את רענן כץ"

30.6.2009 / 21:55

רקנאטי עונה לראיון של כץ: "הוא לא מדבר אתי? זה לאו דווקא שלילי". מכבי תודיע בקרוב על ההחתמות של בלות'נטאל, איידסון ווישנייבסקי

שי רקנאטי, מבעלי מכבי תל אביב, הגיב לדבריו של רענן כץ ואמר לוואלה! ספורט: "50 אחוז מהדברים שנאמרו כאן הם שקרים. חבל שרענן מדבר ככה על שותפיו בתקשורת, וזה לא פלא שאף אחד בקבוצה לא רוצה אותו.

"כרגע אני מעדיף שלא להגיב לדברים בצורה פרטנית, אבל אולי בהמשך אגיב עליהם בהרחבה. הסיפור עם פנקס הצ'קים הוא פרי דמיונו. אולי זה היה חלק מסרט שהוא עשה, כי זה מעולם לא קרה. רענן אמר שהוא לא מדבר איתי? זה לאו דווקא שלילי מבחינתי".

שמעון מזרחי סירב להגיב לכתבה.

מדייויד פדרמן נמסר: "אין תגובה".

מוני פנאן סירב להגיב לכתבה.

תגובות נוספות ממכבי תל אביב יובאו לכשיתקבלו.

מכבי תודיע בקרוב על החתמתם של בלות'נטאל, איידסון ווישנייבסקי

בעקבות ביטול הכוונה להגדיל את המס על שחקנים זרים, תודיע מכבי תל אביב בימים הקרובים על שורה של החתמות שחקנים, כשלצד סיכום תנאיהם של צ'אק איידסון ואנדרו וישנייבסקי, תודיע מכבי על החתמתו של דייויד בלות'נטאל בקבוצה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

הפורוורד הישראלי-אמריקאי אמור להשתכר בכ-275 אלף דולר נטו בעונה. השחקן סיכם את תנאיו בקבוצה כבר לפני זמן מה אולם במכבי המתינו, כאמור, לראות מה יעלה בגורל כספי לפני אישור העיסקה.

זו תהיה הקדנציה השלישית של בלות'נטאל, 29, ביד אליהו. הפורוורד הגיע לקבוצה בקיץ 2002, שיחק בה שנתיים והיה שותף לזכייה ביורוליג ב-2004. בעונת 2007/8 הוחזר שוב לעונה אחת, לפני שחתם בלה מאן הצרפתית. בעשרה משחקי יורוליג רשם בלות'נטאל 12.7 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ב-32.3 דקות למשחק. לעומת זאת, ב-35 משחקי ליגה ופלייאוף בצרפת העמיד השחקן 10.8 נקודות ו-5.1 ריבאונדים ב-25.8 דקות למשחק.

לאחר עזיבתם של עמרי כספי וליאור אליהו את המועדון, ומעמדו המתנדנד של טל בורשטיין, עושה רושם שבלות'נטאל יהיה הישראלי הבכיר של פיני גרשון ושרון דרוקר. בלות'נטאל יחלק את זמנו בין העמדה מספר 3 ו-4, כשלצידו בחמישיה צפוי לעלות צ'אק איידסון. את השניים יגבה מהספסל גיא פניני.

עדכון ראשון: 30/6/09, 17:30
עדכון אחרון: 30/6/09, 21:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully