וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא יטוס לעבור בדיקות רפואיות בלאריסה

20.6.2009 / 20:57

החלוץ ששיחק בעונה החולפת בהפועל פתח תקוה, ייצא ביום ראשון בבוקר על מנת להיבדק ולקדם את ההעברה לקבוצה היוונית באופן רשמי

החלוץ הישראלי שמעון אבוחצירא יטוס מחר (ראשון) בבוקר ליוון על מנת לעבור בדיקות רפואיות בקבוצת לאריסה היוונית, במטרה לעבור כבר מחר לשורותיה באופן רשמי. "מדובר בהתרשמות", אמר אבוחצירא, "נעבור את הבדיקות הרפואיות ואז נתקדם".

הבעיה היחידה שמפריעה כרגע למהלך היא שטוברוק והפועל פתח תקוה, בה שיחק השחקן בעונה החולפת, דורשות פיצוי מלאריסה עבור אבוחצירא, אלא שלשחקן יש על מה להסתמך. "בדרך כלל, במקרים כאלה", אומרים בסביבתו, "נוטה פיפ"א לאשר את ההעברה ורק לאחר מכן לקיים את הבוררות בנוגע לסכומי ההעברה". אבוחצירא ייצא ליוון כשהוא מלווה בעורך דינו יוסי גאייר.

למעלה מ-300 אוהדי הפועל פתח תקוה השתתפו הערב בעצרת מתוכננת בעיר על מנת למחות על התנהלות העמותה. האוהדים פועלים לכך שחברי העמותה, ובראשם רונן אלעד ודני לוי, יפעלו למען מכירת הקבוצה, ולטענתם העיכוב נעשה בכוונה. כפי שכבר פורסם, אחד מחברי העמותה, אריק קרמר, הודיע על התפטרותו, שאמורה להתקבל בכפוף להחלטה שתתקבל בישיבת העמותה הבאה. חברי העמותה רן כרמלו וערן אלעד אמורים אף הם להודיע בישיבה הקרובה, שטרם נקבע מועדה, על רצונם לעזוב.

המאמן דני ניראון הודיע לסוכנו של הבלם הטוגולזי עמנואל מטיאס כי השחקן הרשים מאוד וייתכן שהמועדון יזמין אותו למבחנים לפני היציאה למחנה האימונים. בפתח תקוה פנו באופן רשמי לנציגיו של המגן הימני יניב צ'יצ'יאן ובודקים אפשרות לצרפו. אפשרות נוספת שנבחנת היא לבחון את מטיאס גם בתפקיד המגן הימני, תפקיד בו שיחק רבות בשנים האחרונות. השבוע אמורה הנהלת הקבוצה לפנות לאלי ביטון, ולהיפגש עם סוכנו של לירון זרקו על מנת לסכם את הפרטים האחרונים בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully