וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליטו ומוטה יעברו לאינטר

נשיא גנואה הודיע כי השניים יעברו לאלופה תמורת אקוופרסקה וסכום כסף נוסף. במילאן רמזו שאנצ'לוטי ימשיך אם הקבוצה תבטיח מקום בצ'מפיונס

מה צופן עתידו של מאמן מילאן, קרלו אנצ'לוטי? נראה שהתשובות לכך יתקבלו ביום שני, כאשר במידה והרוסונרי יבטיחו במחזור הקרוב מקום בליגת האלופות לעונה הבאה, נראה שאנצ'לוטי ימשיך. מילאן תתמודד ביום ראשון הקרוב נגד רומא ושני מחזורים לסיום העונה היא מקדימה בשלוש נקודות את יובנטוס השלישית ובארבע נקודות את פיורנטינה הרביעית.

לאחרונה דווח בתקשורת כי צ'לסי מעוניינת באנצ'לוטי לעונה הבאה, אך אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן, משדר מסר מרגיע כלפי המאמן שלו: "אני מקווה להגיד משהו ביום שני, מכיוון שזה אומר שהשגנו מקום ישיר בליגת האלופות". במידה ואנצ'לוטי בכל זאת יעזוב, בין המועמדים להחליפו נמצאים מאמן נבחרת הולנד לשעבר, מרקו ואן באסטן, מאמן קליארי, מאסימיליאנו אלגרי והמנג'ר המקצועי הקיים של המועדון, לאונרדו.

בהמשך דבריו, סיפר גליאני כי לא דיבר עדיין עם מועמדים לתפקיד, ואמר: "לא דיברתי עם אף מאמן ואני מאתגר כל אחד שיגיד ההיפך. אף פעם לא חשבנו על מאמנים אחרים. בואו נחכה לסיום ונראה מה יהיה".

בגנואה עורכים עסקת חליפין

ובינתיים מתברר שאינטר כבר פתחה את ההכנות לעונה הבאה. נשיא גנואה, אנריקו פרזיוסי, הודיע שהאלופה החתימה את דייגו מיליטו וטיאגו מוטה. העסקה, לדבריו, מתבצעת תמורת רוברט אקוופרסקה וסכום כסף נוסף. הבעלים סיפר עוד כי הרוסובלו ינסו להביא במקום מיליטו את סרג'יו פלוקארי מאטאלנטה.

אינטר חיזרה אחרי מיליטו ומוטה כבר זמן, ולמרות שנראה שהעניינים הכספיים לא לגמרי מוסכמים, פרזיוסי סיפר כי העסקה סגורה. "פגשתי את נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, לארוחת בוקר, והגענו לסיכום", אמר נשיא גנואה. "זה רשמי. זו החלטה כואבת ואנחנו רוצים להודות לשחקנים על מה שהם נתנו לנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully