וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מציגה: למה להתאמץ?

מילאן הפסידה 2:1 לאודינזה, מה שהבטיח לאינטר זכייה באליפות רביעית ברציפות, עוד בטרם המשחק מול סיינה. 3:4 לרומא על קטאניה

בחמשת המשחקים האחרונים כשלה אינטר (ניצחון אחד בלבד) להבטיח את האליפות על הדשא. החגיגות ודאי כבר היו מוכנות לקראת המשחק מחר בסן סירו מול סיינה, אבל למה להתאמץ כשאפשר לקבל מתנות. ניצחונה של אודינזה 0:2 על מילאן בפריולי הערב (שבת) השאיר את הפער בין שתי המילאנזיות על שבע נקודות. כשנותרו למילאן שני משחקים בלבד, המתמטיקה פשוטה - הסקודטו הולך לאינטר עוד לפני המשחק.

אינטר זוכה באליפות ה-17 בתולדותיה (השוותה את מספר האליפויות של מילאן) והרביעית ברציפות. בכך משווה אינטר את ההישג של טורינו, שזכתה בארבע אליפויות רצופות בשנות ה-40. יובנטוס אגב, זכתה בחמש אליפויות רצופות בשנות ה-30. עבור ז'וזה מוריניו מדובר באליפות חמישית בקריירה, אחרי שתיים עם פורטו ושתיים עם צ'לסי. אגב, הסקודטו הולך לנראזורי בדיוק ביום הולדתו ה-64 של הנשיא, מסימו מוראטי.

עוד קודם לעימות בין מילאן לאודינזה, נפתח המחזור באולימפיקו של רומא, שם גברו הג'אלורוסי 3:4 על קטאניה ושמרו על המקום השישי אחרי משחק דרמטי, בזכות שער ניצחון של כריסטיאן פאנוצ'י בדקת הסיום.

אודינזה - מילאן 1:2

מילאן עוד האמינה, קיוותה להעביר את הלחץ ליריבה העירונית, בתקווה שזו תמשיך למעוד, אבל הערב (שבת) החלום נגמר. הרוסונרי חזרו מהפריולי עם הפסד 2:1, שגמר עבורם את הסיפור. עכשיו קרלו אנצ'לוטי ושחקניו ינסו לשמור על המקום השני שמוביל ישירות לליגת האלופות.

ההפסד הזה לא רק גמר למילאן סופית עונה כושלת (שכללה הדחה מוקדמת מגביע אופ"א), הוא עשוי לסיים עידן בסן סירו. המאמן קרלו אנצ'לוטי הודיע שהוא מעוניין ברונאלדיניו לעונה הבאה, אך אם הברזילאי ירצה לעזוב, דלת המועדון פתוחה בפניו ועזיבתו תישקל. גם מעמדו של אנצ'לוטי בעצמו לא ברור ודיווחים קושרים אותו לצ'לסי. שמונה השנים של אנצ'לוטי על הקווים במילאן, הסתיימו עם אליפות אחת, לצד שתי זכיות בליגת האלופות. מילאן זקוקה לרענון וחידוש, וייתכן מאוד שנראה פרצופים חדשים רבים במועדון.

אודינזה זכרה היטב את ה-5:1 שספגה בסן סירו בחודש דצמבר והמשיכה בכושר הנהדר שלה עם ניצחון שישי ברציפות ששווה עלייה למקום השביעי. פאולו מלדיני רשם הופעה 900 בקריירה, באחד ממשחקיו האחרונים, ובדקה ה-30 הוא הכשיל את אנטוניו פלורו פלורס ברחבה וספג כרטיס צהוב. גטאנו ד'אגוסטינו הנפלא שלח את הפנדל פנימה והעלה את הביאנקונרי ליתרון 0:1. כריסטיאנו זפאטה הקולומביאני הוציא את אינטר לחגוג כשדחק מקרוב בדקה ה-49. מסימו אמברוסיני רק צימק בתוספת הזמן.

רומא - קטאניה 3:4

רומא ניצחה רק פעם אחת בארבעת משחקיה האחרונים וידעה שגם המקום השישי, המוליך לליגה האירופית, עומד בסכנה בעקבות התקדמותן של אודינזה ופאלרמו. סימונה פרוטה נגח את הראשון של הג'אלורוסי בדקה ה-13, אבל ג'אקומו טדסקו השווה כעבור שתי דקות. עוד דקותיים חלפו וכבר 1:2 לרומא, כאשר מירקו ווצ'יניץ' המונטנגרי קיבל את החזרת הטובה מפרוטה. הקשר המשיך לככב והבקיע את השלישי בדקה ה-31. גמור? לא עבור שחקניו של וולטר זנגה. בדקה ה-47 צימק ג'וזפה מסקארה בכדור חופשי מדויק, ובדקה ה-72 היפני טקאיוקי מורימוטו מחק את החיוך מפרצופי המארחים. בדקה ה-90 שינה את התמונה כריסטיאן פאנוצ'י הוותיק, שנגח מקרוב וניצח את המשחק עבור לוצ'יאנו ספאלטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully