וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: משחק רביעיות

מריו גומז כבש רביעייה ב-1:4 של שטוטגרט על וולפסבורג ושתי נקודות בלבד מפרידות בין המקומות 1-4 בגרמניה. באיירן והרטה ניצחו

אם מישהו ציפה שמתישהו סופסוף יווצר ראש חץ של שתיים - מקסימום שלוש קבוצות בליגה הגרמנית, הרי שהוא התבדה. תמיד ידענו שדבר לא צפוי בליגה המרתקת הזו, אבל היום (שבת) זכינו להוכחה נוספת אחרי ששטוטגרט הביסה את וולפסבורג 1:4 והתקרבה אליה כדי שתי נקודות בלבד בתום המחזור ה-31.

והמשחק החם בשטוטגרט היה רק המוקד, כבמגרשים האחרים השיגו גם באיירן מינכן והרטה ברלין ניצחונות וזה בלי לספור את המבורג, שתשחק רק ביום ראשון. שתי נקודות בלבד מפרידות בין המקום הראשון לזה הרביעי בבונדסליגה הראשונה והעניין לא פוסק.

שטוטגארט - וולפסבורג 1:4

באמצע השבוע החולף הודיע פליקס מגאת' שהוא יעזוב את הזאבים בסוף העונה, בל ערב המשחק נשמע בטוח: "השאיפה שלנו לזכות באליפות היא כל כך גדולה, יותר מדי גדולה בכדי שהשחקנים יחשבו על העזיבה שלי". אלא שכנראה שדיבורים לחוד ומעשים לחוד.

המשחק היום דגוטליב דיימלר שטדיון הפגיש בין שתי הקבוצות הטובות ביותר בסיבוב השני, אבל קונצרט של מריו גומז הנפלא עשה את ההבדל והלחיץ עוד יותר את הצמרת הגרמנית הצפופה. פחות מחודש אחרי שכבש שלושער נגד קלן, חלוץ נבחרת גרמניה התעלה על עצמו הפעם עם רביעייה שהעלתה את מאזן שעריו ל-23 שערי ליגה ואת קבוצתו ל-58 נקודות.

גומז ניצל משחק הגנה רע במיוחד של האורחים כדי להעלות את הקבוצה שלו ל-0:2 מהיר עם שערים בדקות 1 ו-20. אדין דזקו הלוהט בעצמו עוד צימק בדקה ה-63, אבל גומז ביסס את הניצחון של שטוטגרט עם השלישי שלו בדקה ה-63 והדהים עם הרביעי בדקה ה-77. בסיבוב הקודם הובסה שטוטגרט 4:1 בוולפסבורג. היום היא החזירה באותו מטבע והוכיחה פעם נוספת - הליגה הגרמנית תוכרע בדקה ה-90 של המחזור האחרון.

קוטבוס - באיירן מינכן 3:1

בשקט, בשקט בבאיירן שמו את הדיבורים על משבר מאחוריהם והמועדון בווארי משקיע עכשיו את מאציו בניסיו לזכות באליפות שנייה ברציפות ובהתאם לתוצאות היום השוותה את מספר הנקודות שלה לזה של וולפסבורג המוליכה.

חוסה סוסה כבש את הראשון עבור קבוצת החוץ בדקה ה-23, אבל קוטבוס הגיעה היום עם מטרות משלה והן היחלצות מהתחתית ואיביצה אילייב השווה שתי דקות לסיום המחצית. באיירן הוסיפה להיות מסוכנת יותר ולשלוט במגרש, אבל נתקלה בקשיים עד ששער של מרטין דמיקליס בדקה ה-62 אחרי כדור קרן פרץ עבורה ת הסכר.

הקבוצה של יופ היינקס לא התכוונה להוריד רגל מהגז ואחרי 4 דקות בלבד ניצלה את המומנטום כדי לעלות ל-1:3 משער של לוקאס פודולסקי, שסיים התקפה מהירה ברשת של גרהארד טרמל ולמעשה חתם את תוצאת המשחק.

הרטה ברלין - בוכום 0:2

לפני מספר שבועות נקלעה הרטה לכמה מחזורים לא טובים ואיבדה גובה. באותה תקופה נראה היה שהיא איבדה את הכוח הנדרש כדי להיאבק על האליפות עד קו הסיום, אבל לקבוצה של לוסיאן פאבר היו חדשות אחרות לאחרונה והיום היא צימקה את הפער מהפסגה לנקודה בלבד.

מרקו פאנטליץ' זכה לראות לצידו בחוד את אנדריי וורונין שחזר מהשעייה ממוכשת ובדקה ה-39 ניצל בישול של פטריק אברט כדי לכבוש מקרוב ולהוריד לחץ. הקבוצה מהבירה החזיקה ביתרון עד המחצית וארבע דקות אחרי פתיחתה של השנייה ביסס רפאל את היתרון עם ה-0:2 בבעיטה ברגל שמאל.


תוצאות נוספות:

לברקוזן - ארמיניה בילפלד 2:2
ללברקוזן: פטריק הלמס (20), סטפן קיסלינג (80). לבילפלד: ראדים קוצ'רה (22), רוברט טסצ'ה (39)

האנובר - פרנקפורט 1:1
להאנובר: ארנולד ברוחינק (9). לפרנקפורט: אומיט קורקמאז (42)


דורטמונד - קרלסרוהה 0:4
לדורטמונד: ג'אקוב בלאצ'יקובסקי (25), נורי סאהין (62), פליפה סנטנה (71), אלכסנדר פריי (80)

הופנהיים - פ.צ קלן 0:2
להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (58), דמבה בה (68)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully