וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרצאריס: "מרגיש כמו גן עדן"

צרצאריס ושחקני פנאתינייקוס לא התקשו להביע את רגשות השמחה לאחר הניצחון על צסק"א. ספאנוליס: "זה מועדון עם שחקנים ענקיים"

AP

וידאו: רויטרס, עריכה: ענת ברק

זה התחיל כגמר חד צדדי, אבל הסתיים בדרמה מותחת, מרטיטת עצבים לנוגעים בדבר, מהנה לאלו שלא קשורים, בסופה הייתה זו פנאתינייקוס שזכתה בגביע אירופה חמישי, הרביעי שלה בעשור הנוכחי. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ', שמניף גביע אירופה שביעי, גברה על צסק"א מוסקבה 71:73.

אז מה היה לנו שם? זה נפתח עם פתיחה מוחצת של פאו, שהובילה בסיומה של המחצית הראשונה ב-20 נקודות הפרש, כשהיא עולה אף ל-23, אבל אז החבורה של אטורה מסינה נכנסה למשחק, התחילה להפגיז והורידה את היתרון בהדרגתיות. לקראת הסיום, הרוסים היו מאוד קרובים לעשות מהפך וניסיון אחרון של ריימונאס שישקאוסקס לא צלח, שחקני פאו זינקו לשמיים, ושוב, שנתיים אחרי שניצחו את צסק"א בגמר באתונה גם בשתי נקודות הפרש (91:93), הם עושים זאת שוב. ואסיליס ספאנוליס זכה בסיום בתואר ה-MVP של הפיינל-פור.

פוטסיס: "ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות"

"זה לא קל לתאר את ההרגשה", אמר בסיום קוסטאס צרצאריס. "זה מרגיש כמו גן עדן. זה היה ניצחון גדול. האוהדים שלנו מדהימים, הם הולכים איתנו לכל מקום".

"זה בלתיי יאמן, מדהים. יש לנו מועדון גדול עם שחקנים ענקיים, מאמנים גדולים ואנשים נהדרים. אנחנו בחברה טובה, כמו משפחה", אמר בסיום האיש שנבחר ל-MVP של הפיינל-פור, ואסיליס ספאנוליס.

"זה היה משחק נהדר וידענו שזה יהיה קרב", אמר דרו ניקולס. "זו הרגשה נהדרת כאשר אתה עובד קשה כל השנה, ובסוף מגיע לנקודה הזו. זו בדיוק הסיבה שהגעתי לקבוצה הזו. עשינו הגנה כל 40 הדקות. צסק"א שיחקה מצוין במחצית השנייה".

דימיטריוס דיאמנטידיס: "אנחנו מרגישים נהדר, אני מאושר. אני מודה מאוד לחבריי. צסק"א היא קבוצה גדולה, ידענו שהם יחזרו, אבל עשינו התקפה טובה. זו ההרגשה הכי טובה בעולם. עצרנו אותם בסיום וזכינו בתואר. זו הרגשה נהדרת. עבורי זו הפעם השנייה בה אני זוכה ואני מאוד מאושר".

ניקולה פקוביץ': "אין הרגשה טובה יותר מזו. אנחנו הכי טובים באירופה. הכול מצוין כרגע. צסק"א הוכיחה שהיא קבוצה גדולה, אבל הערב הזה שייך לנו".

אנטוניס פוטסיס: "אני חושב שזו ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות. זה מאוד מרגש. אני מרגיש שבורכתי. אין מילים בפי לתאר את האושר הזה. צסק"א לא ויתרה לרגע".

מייק באטיסט: "אין דבר יותר מענג מזה. ידענו גם כאשר היינו ב-20 נקודות יתרון שזה עדיין יהיה קרב קשה. אני מאוד שמח שהצלחנו להחזיק מעמד עד הסיום. המאמן אוברדוביץ' הוא מאמן של שחקנים. בגלל זה אנחנו אוהבים אותו, בגלל זה אנחנו עובדים כל כך קשה בשבילו".

שישקאוסקס: "המחצית שלנו הייתה יותר מגרועה"

"ראשית, אני רוצה לברך את פנאתינייקוס והמאמן שלהם ז'ליקו אוברדוביץ' על הניצחון שלהם", אמר בסיום מאמן צסק"א מוסקבה אטורה מסינה. "אני רוצה להודות לשחקנים שלי על המאמץ שהם עשו במחצית השנייה וחזרו למשחק. אני חושב שהמשחק, מבחינה טכנית, הוכרע מכיוון שכבר בתחילת המשחק הייתה לנו בעית עבירות, ומרגע זה היה חוסר איזון בפרקט.

"התחלנו טוב את המשחק, אבל מהרגע שלורבק, סמודיס וחריאפה היו עם שתי עבירות כל אחד, פאו המשיכה לחפור פנימה", הסביר מסינה. "במחצית השנייה הצלחנו להחזיק את המחליפים שלנו יותר על המגרש והם סגרו את ההפרש. אנחנו מברכים אותם וננסה כעת להתחיל להתכונן לפלייאוף הרוסי".

"כמובן שאני גאה בקבוצה שלי", אמר ריימונאס שישקאוסקס שקלע 13 נקודות. "המחצית הראשונה הייתה יותר מגרועה. לא עשינו מה שהיינו צריכים לעשות, והיינו צריכים לשכוח אותה. אבל אני גאה בתצוגה שלנו במחצית השנייה, הראינו שאנחנו יכולים לחזור למשחק". לגבי השלשה האחרונה במשחק שהוא זרק שיכלה להפוך את התוצאה, אמר: "רצינו ללכת לליי-אפ, אך לא הייתה לנו אפשרות, אז הייתי צריך ללכת על זריקה ארוכה, ניסיתי לקרוא את המצב ולקחתי את הזריקה, אני לא חושב שהיא הייתה רעה, אבל החטאתי אותה, זה חלק מהמשחק".

ניקוס זיזיס: "אני חושב שפנאתינייקוס שיחקה נהדר במחצית הראשונה וניצלה את הטעויות שלנו. הם גם גרמו לנו לשחק רע בהתקפה, ובוודאי חשבו בהפסקה שהמשחק גמור. הם פתחו את המחצית בשלשה, ככה שלחזור למשחק סל אחרי סל ולהפסיד ככה זה יותר מתסכל. קיבלנו את הצ'אנס לנצח, אבל זה הכדורסל ואלו החיים". על ההחטאה של שישקאוסקס בסיום אמר זיזיס: "ריימונאס הוא שחקן נהדר והיו לו מהלכים טובים לפני זה. הוא החטיא והם האלופים. זה הכל".

ארזם לורבק: "הגענו קרוב ויכולנו לנצח. התחלנו עם בעיות. אני נכנסתי לבעיות פאולים ולא יכולתי לשחק הרבה במחצית הראשונה. הם עשו ריצה קשה, אבל חזרנו והיינו קרובים". על הזריקה האחרונה אמר הסנטר: "אולי הזריקה האחרונה היתה כתובה איפושהו. אני משער שהגיע להם יותר. זה מה יש".

הגארד הבלתי נלאה של הרוסים, ג'יי אר הולדן, לא האמין שהזריקה של חברו לקבוצה לא נכנסה: "הגענו עד הזריקה האחרונה, אבל זה חלק מהמשחק. קיבלנו את ההזדמנות וזה כל מה שאתה יכול לבקש. אנחנו לעולם לא מוותרים, היינו ככה ב-7 השנים האחרונות ונמשיך להיות ככה". על עתידו בקבוצה, אמר הולדן: "כל עוד המאמן (מסינה) פה, גם אני אהיה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully