וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון מאמין במנוחה נכונה

הרכב חסר של יונייטד ניצח את מידלסבורו 0:2 (גיגס, 27, פארק, 51), וקירב אותה לליגת המשנה. צ'לסי - פולהאם 1:3, פורטסמות - ארסנל 3:0

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להתקדם לעבר תואר האליפות השלישי ברציפות, והיום (שבת) היא ניצחה בחוץ את מידלסברו 0:2 כדי לשמור על פער של שלוש נקודות לפחות מליברפול (בסיומו של המחזור), ועם משחק עודף לרשותה. בקרבות צמרת נוספים הביסו ארסנל 0:3 את פורטסמות, וצ'לסי 1:3 את פולהאם, כששתי הקבוצות יגיעו לגומלין ליגת האלופות במומנטום חיובי.

תמיר כהן פתח בהרכב בולטון ושיחק 79 דקות ב-0:0 מול וויגן, בעוד ווסטהאם גברה 0:1 על סטוק, וטוטנהאם באותה תוצאה על ווסט ברומיץ' המסכנה, שנמצאת עם רגל וחצי בליגת המשנה. מנצ'סטר סיטי דילגה מעל בלקבורן, עם 1:3 קליל.

מידלסברו - מנצ'סטר יונייטד 2:0

העובדה שמדובר במפגש קצוות בין הלפני אחרונה שנלחמת על חייה למוליכה שבדרך לתואר, לא מנעה מאלכס פרגוסון לאפשר מנוחה לאדווין ואן דר סאר וכריסטיאנו רונאלדו. בלי השני, ההתקפה של המנג'ר נראתה פחות טובה, במה שקשור לראשון - בן פוסטר עושה את העבודה בין הקורות.

ווין רוני היה היחידי שתפקד בהתקפה של היונייטד בדקות הראשונות, וחבריו לא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים מול השער של בורו. למעשה, ההזדמנות המסוכנת הראשונה במשחק הייתה שייכת למארחים, כאשר בדקה ה-25 אלידייר הגיע למצב בעיטה נהדר בתוך הרחבה של היונייטד, אלא שפוסטר הדף מצויין עם הרגל ומנע שער מפתיע. המהלך הזה ככל הנראה הזיז משהו אצל האלופה, ובדקה ה-27 היא עלתה ליתרון 0:1. עוד מהלך שהתחיל אצל ווין רוני הסתיים אצל ריאן גיגס, שהשתלט על כדור במרחק של 18 מטרים בקו ישר מהשער, ובעט פנימה.

במחצית השניה, מנצ'סטר יונייטד חיכתה שש דקות בלבד לשער השני במשחק. כמובן שגם המהלך הזה התחיל אצל ווין רוני, שתוך כדי תנועה מצויינת ללא כדור קיבל מסירת עומק עם הגב לשער והמשיך במסירה לתוך הרחבה לכיוונו של ג'י סונג פארק. הקוריאני קיבל את הכדור על קו הרחבה והמשיך בבעיטה לשער כדי להעלות את היונייטד ל-0:2.

צ'לסי - פולהאם 1:3

כיאה לדרבי בין שתי השכונות הצמודות במערב לונדון, פתיחת המשחק הייתה סוערת, ולמעשה אחת המרגשות שראינו השנה בפרמיירליג ואירופה. כבר בדקה הראשונה ניקולה אנלקה קבע 0:1 למארחים, כשחתם מהלך קבוצתי שובה עין שכלל גם את מאלודה ודידייה דרוגבה. השכנים מפולהאם השיבו מיד כשבדקה הרביעית קבע אריק נבלנד שוויון 1:1, כשפרץ מימין ושלח כדור שאיכשהו חמק לפטר צ'ך מהידיים. הכחולים של חוס הידינק המשיכו לתקוף ובדקה העשירית עלו ל-1:2, כשדרוגבה מצא את מאלודה, וזה בעט ברגל שמאל לפינה הימנית.

בדקה ה-20 נפסל שער חוקי לזכות צ'לסי כשהקוון סימן לנבדל, למרות שדרוגבה היה בקו אחד עם הגנת פולהאם. בדקה ה-53 שוב השילוב בין אנלקה ודרוגבה האיר פנים לכחולים, כשהפעם היה זה הצרפתי שבישל, ודרוגבה, עם בעיטה חזקה ממרכז הרחבה פנימה. 1:3 לצ'לסי, שמגיעה לגומלין נגד ברצלונה במומנטום לא רע בכלל.

פורטסמות - ארסנל 3:0

הסיפור בשורות התותחנים הוא ליגת האלופות. החבורה של ארסן ונגר פחות או יותר הבטיחה את מקומה במפעל היוקרתי גם בעונה הבאה, אך השבוע הקרוב ממשיך להיות קריטי. הליגה פחות חשובה, בדומה לצ'לסי, והגומלין מול מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר ליגת האלופות ביום שלישי הוא זה שמשנה. לכן, עלה הערב ארסן ונגר בהרכב עוד יותר צעיר מהרגיל, כולל ארון ראמזי וקרלוס ולה. בדיעבד, גם ההרכב המשני עבד מול הקבוצה של פול הארט, שעד הערב לא נוצחה בשישה משחקים רצופים. למרות ההפסד, מצבה של פומפי בתחתית ממשיך להיות לא רע, וקשה לראות אותה נושרת מהליגה העליונה.

ניקלאס בנטדנר, שעלה הפעם בהרכב, נגח את ה-0:1 של התותחנים כבר בדקה ה-13, אחרי הגבהה של אנדריי ארשבין. הרוסי, שמצוי בכושר מצוין אך לא יכול לשחק בליגת האלופות, דאג לסדר לדני גם את השני שלו, כשבדקה ה-41 הוכשל ברחבה. בנטנדר בעט את הפנדל ימינה, וכבר 0:2 לארסנל. בדקה ה-56 ניצל קרלוס ולה הרחקה לא טובה של הגנת פורטסמות, ובבעיטה חדה ושטוחה שלח את הכדור ימינה, ופנימה. 0:3 לארסנל, שתקווה כי המנוחה שקיבלו הכוכבים תעזור לה ביום שלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מנצ'סטר סיטי - בלקבורן 1:3

הקבוצה של מארק יוז עדיין מנסה להגיע למקום השביעי ומול הרוברס, שעדיין מנסים להבטיח את ההישארות, קיבלנו משחק חד-צדדי לחלוטין. החגיגה של הסיטיזנס נפתחה בדקה ה-27, כשפליפה קאייסדו הצעיר קבע מקרוב 0:1. שבע דקות מאוחר יותר הכפיל רוביניו את התוצאה, ובתוספת זמן המחצית קבע ברזילאי נוסף, אלאנו, 0:3 גדול. בלקבורן חיפשה את שער הכבוד, ומצאה אותו בדקה ה-66, מרגליו של קית' אנדרוס.

וויגן אתלטיק - בולטון 0:0

תמיר כהן קיבל פרס על שער השוויון שלו בשבוע שעבר נגד אסטון וילה (1:1), ושוב פתח בהרכב בולטון. האורחים רצו להמשיך בהתרחקות מהקו האדום, בעוד וויגאן, גם אחרי המשחק החלש, קרובה יותר למקום השביעי מאשר לקו האדום. שתי הקבוצות הציגו משחק משעמם ונטול הזדמנויות, ולקשר הישראלי היו שתי הזדמנויות - נגיחה בדקה ה-17 ובעיטה בדקה ה-69 - שהלכו החוצה.

משחקים נוספים (17:00):

סטוק סיטי - ווסטהאם 1:0
(לווסטהאם: דייגו טריסטן, 43)
טוטנהאם - ווסט ברומיץ' 0:1
(לטוטנהאם: ג'רמיין ג'אנס, 43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully