וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק באטיסט: "רוצים להראות שאנחנו מספר 1"

שחקן פנאתינייקוס שהעפילה לגמר מחכה למפגש נגד צסק"א. מסינה: "היינו סבלניים ולא נכנסנו לפאניקה". שישקאוסקס: "רק לקחתי את הזריקות"

צסק"א מוסקבה הייתה קרובה להיות מודחת כבר בשלב חצי גמר הפיינל-פור של היורוליג הנערך בבירת גרמניה, ברלין, אולם כולם באירופה יודעים שאת החבורה של אטורה מסינה לא מספידים עד השנייה האחרונה, וגם בסיומו של המשחק נגד ברצלונה היא יצאה עם ידה על העליונה אחרי ניצחון 78:82. אלופת אירופה פיגרה ברוב שלבי המשחק, כאשר שש דקות וחצי לסיום היא עברה להוביל. את ההובלה והשמירה עליה חייבת צסק"א לשחקן אחד, ריימואנס שישקאוסקס, שהיה ענק, קלע 29 נקודות וניצח, אפשר לומר כמעט לבד, את המשחק לאלופת אירופה, שהעפילה לגמר יורוליג רביעי ברציפות.

בחצי הגמר השני, שהפגיש שתי יריבות יווניות מרות, הצליחה פנאתינייקוס לגבור על אולימפיאקוס 82:84. המשחק המצוין היה מאוד צמוד, אפילו יותר מהראשון, כאשר פאו הובילה ברוב שלביו. האדומים מפיראוס לא היו רחוקים מלהשוות שניות לסיום ולגרור את המשחק להארכה. גיבור המשחק של פאו היה שרונאס יאסיקבצ'יוס, שמלבד 18 נקודות וחמישה אסיסטים, הניע את גלגלי המכונה המשומנת של ז'ליקו אוברדוביץ', שמגיעה, שוב, כמו לפני שנתיים לגמר נגד צסק"א מוסקבה, אז ניצחו היוונים.

פסקוואל: "הדברים הקטנים עשו את ההבדל"

"היינו סבלניים, למרות שפיגרנו ברוב המשחק נגד קבוצה מצוינת כמו ברצלונה, בעלת קלעים נהדרים", אמר בסיומו של המשחק מאמן צסק"א מוסקבה אטורה מסינה. "היינו סבלניים ולא נקלענו לפאניקה, וגם אם המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה, חזרנו למשחק והשווינו את התוצאה.

"במחצית השנייה עשינו יותר תנועה ועברנו להוביל רבות הודות לריימונאס שישקאוסקס. היה לו ערב MVP גדול, הוא נתן לנו דחיפה אדירה במשחק", הוסיף המאמן האיטלקי על שחקנו. "עם זאת, הוא קיבל הרבה עזרה מחבריו לקבוצה. הצלחנו לעשות את זה בגלל שנשארנו מאוד רגועים".

"התוכנית שלנו הייתה, לא משנה מה, להישאר מרוכזים לכל אורך 40 הדקות", אמר המצטיין במשחק, ריימונאס שישקאוסקס, שתפר 29 נקודות. "למרות שפיגרנו, המשכנו לשחק. אני שמח שברבע האחרון עשינו כמה מהלכי התקפה והגנה מצוינים", אמר הגארד שהמשיך להצנטע. "אבל זה היה קשה. אני רק לקחתי את הזריקות, כי הייתה לי את ההזדמנות. זה היה משחק עצבני, אבל ניצחנו. זה יהיה נהדר שוב לזכות בגביע, אבל נשאר לנו עוד משחק אחד".

"אמרנו לפני המשחק שהפרטים הקטנים יעשו את ההבדל במשחק", הסביר צ'אבי פסקוואל, מאמן ברצלונה, את ההפסד, "וזה בדיוק מה שקרה. הריבאונד התקפה שלהם וכמה עבירות שלא היינו צריכים לעשות ששלחו אותם לקו, עשו את ההבדל. הובלנו במשחק ושלטנו עד ששישקאוסקס קלע שתי שלשות רצופות ברבע האחרון".

"שיחקנו 30 דקות טוב מאוד, אבל איבדנו את המשחק ברבע הרביעי בהגנה", אמר בסיום יאקה לאקוביץ', הגארד של בארסה. "שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה, במיוחד בהגנה. איבדנו ריכוז ברבע השלישי ולא היינו אגרסיביים דיו. לא קלענו והקצב שלנו ירד. אנחנו מאוכזבים בגלל ההפסד, אך כולם נתנו 100 אחוז. ננסה לחזור למעמד זה ולנצח בו בעונה הבאה".

ינאקיס: "הצגנו משחק לחימה חזק ומעניין"

"לפני המשחק, אמרתי שכל משחק בינינו לבין אולימפיאקוס זה משחק מיוחד, ואני באמת מאמין שהמשחק של היום היה מיוחד", אמר שועל הקרבות הוותיק ז'ליקו אוברדוביץ', מאמן פנאתינייקוס. "אני סבור שכל אחד שאוהב כדורסל נהנה מהמשחק. זה דבר שהיורוליג צריך - משחקים כאלה. אני רוצה לברך את השחקנים שלי על ניצחון גדול, וגם את אולימפיאקוס על הדרך בה הם שיחקו ונלחמו. נהניתי מכך שבכל אירופה צפו במשחק הזה.

"ברגעים רבים במשחק שיקחנו טוב, ראיתי דברים טובים, אולם היו לנו כמה איבודי כדור מדהימים", הוסיף המאמן. "היינו חייבים לשחק ברבע האחרון יותר חכם, כי הובלנו בשמונה נקודות הפרש. בגמר ביום ראשון, זה יהיה חשוב לא לשמוט יתרון כזה, אם יהיה לנו".

"זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו", אמר בסיום שחקנה של פנאתינייקוס מייק באטיסט. "יש עדיין דברים קטנים שאנחנו צריכים לשפר במשחק שלנו וננסה לעשות זאת ביום ראשון בגמר. היו לנו כמה משחקים גדולים נגד אולימפיאקוס בשנים האחרונות וזה היה עוד אחד מאלה. האוהדים יצרו אווירה נהדרת. עכשיו אנחנו מחכים לצסק"א בגמר, כמו לפני שנתיים, ב-2007. זה יהיה עוד משחק נהדר. אני בטוח שהם יגיעו עם מוטביציה גבוהה כדי לנקום בנו על ההפסד שהנחלנו להם לפני שנתיים, אבל אנחנו מוכנים לאתגר שניצב בפנינו. אנחנו רוצים להראות לכולם שאנחנו מספר 1 שוב".

"הצגנו משחק לחימה חזק ומעניין", אמר מן העבר השני מאמן אולימפיאקוס פנאיוטיס ינאקיס. "ניסינו לשלוט במשחק בצורות שונות. הייתה לנו הצלחה חלקית בעניין, אבל כמה סלים קלים ופרטים מסויימים מנעו מאיתנו את האפשרות להעפיל לגמר. אני חושב שנלחמנו חזק מאוד. אני מברך את השחקנים שלי, אבל אם היה לנו יותר ריכוז, התוצאה הייתה יכולה להיות שונה.

"במשחק כזה", הוסיף ינאקיס, "אתה צריך לעשות סל בדרך הקלה ביותר שאפשר. היינו מאוד חסרי סבלנות במשחק שלנו. אני מאמין שמאוד רצינו לנצח, ולפיכך היינו חסרים את הסבלנות הדרושה כדי לנצח".

"היינו היכן שרצינו להיות, שיחקנו טוב וזה היה צמוד מאוד", אמר ג'וש צי'לדרס, גארד אולימפיקוס. "אולי היינו צריכים להתקיף את הגארדים שלהם יותר, אך זה כבר לא משנה כעת. היו לנו את ההזדמנויות שלנו. נחזור בעוד יומיים כי יש לנו כבוד וננסה לסיים את העונה הזו בצורה טובה. נהיה מוכנים לקראת המשחק על מקומות 3-4 נגד ברצלונה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully