וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אני מעדיף לנצח את צ'לסי מאשר את ריאל"

שלושה ימים ל'אל קלאסיקו': סדר העדיפויות של חלוץ ברצלונה ברור. רפאל ואן דר וארט: "האווירה אצלנו בקבוצה נהדרת". גוטי נפצע וייעדר

באירופה עדיין חושבים על ליגת האלופות ועל המשחק הראשון בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל בחצי הגמר, אבל במדריד, החל מיום ראשון, ובקטאלוניה, החל מאתמול חושבים על דבר אחד בלבד - ה'אל קלאסיקו'. ספרד עסוקה במשחק המרתק, שיכול לחרוץ גורלות, זה זמן רב, וכעת, אחרי שבארסה סיימה לעת עתה את מחויבותה בצ'מפיונס ליג, כל ספרד מדברת על דבר אחד בלבד.

הצרה התורנית שניחתת על חואנדה ראמוס, מאמן ריאל מדריד, היא פציעתו של גוטי. הקשר הספרדי, שכבש שער שוויון נגד חטאפה לפני שבועיים ב-2:3, נפגע בקרסולו השמאלי, והוא יחמיץ את המשחק הגדול בסנטיאגו ברנבאו. גוטי נפצע במהלך אימון הקבוצה, ובבדיקה שנערכה לו לאחר מכן התבררה חומרת פציעתו. לא ברור עדיין כמה זמן תיארך החלמתו של הקשר, אך מה שברור זה שמהקרב נגד בארסה הוא לבטח ייעדר. זאת נוסף על היעדרותו הצפויה של ווסלי סניידר, שנפצע בשבוע שעבר. גם אריאן רובן בספק למשחק.

אבל לא הכול נראה רע במדריד. רפאל ואן דר וארט סיפר, למשל, על האווירה החיובית שיש בקבוצה. "הרוח כאן היא טובה", אמר הקשר ההולנדי. "יש מעט מתח, אבל זה משחק חשוב מאוד שיש לו משקל גדול בקביעת זהות האלופה. האווירה פה נהדרת".

ואן דר וארט התייחס למשחקה של ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי: "זה לא היה משחקה הטוב ביותר של בארסה, אך הוא היה מצוין מבחינה טקטית. אני משוכנע שנראה ברצלונה אחרת לגמרי ביום שבת.

"ניצחנו כמעט את כל המשחקים שלנו לאחרונה, ואנחנו נמצאים רק ארבע נקודות מברצלונה", הוסיף ואן דר וארט. "שתי הקבוצות רוצות לנצח, אבל אני חושב שיש לנו סיכוי לא רע. אנחנו יודעים שאנו צריכים לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו. אם ננצח אותם, אני סבור שהם יהיו מאוד עצבנים".

קרקיץ': "אף אחד לא נתן לנו מתנות"

בקטאלוניה, כאמור, אין מספיק זמן להתאושש, והם חייים כרגע ממשחק למשחק. רק ביום שלישי סיימו הקטלאנים את המשחק נגד צ'לסי, וכבר הראש במדריד. חרף שתי תוצאות התיקו האחרונות של הקבוצה (נגד ולנסיה 2:2 ונגד צ'לסי 0:0), לבוז'אן קרקיץ' אין הרבה ספקות.

"ריאל מדריד זו קבוצה שיכולה לנצח בכל רגע נתון", אמר הקשר/חלוץ הספרדי, "אפילו אם אתה בכושר טוב והם לא. יש לנו הרבה כבוד אליהם. תהיה אשר תהיה התוצאה, אנחנו עדיין נוביל את הטבלה ועדיין נמשיך להיות תלויים בעצמנו, זה מה שקורה מאז המחזור התשיעי בליגה. אף אחד לא נתן לנו שום דבר במתנה. המפתח יהיה לנצח בשבת".

תוצאת התיקו המאופסת נגד צ'לסי לא הוציאה לקרקיץ' את הרוח מהמפרשים. "גם בסנטיאגו ברנבאו וגם בגומלין בסטמפורד ברידג' אנחנו צריכים להמשיך לשחק את הכדורגל שלנו. הקבוצה שלנו בטוחה בעצמה, ואנו ונסעים למדריד וללונדון עם כל הרצון, הביטחון והתקווה שבעולם".

סדר העדיפויות של לאו מסי די ברור. "אני מעדיף לנצח את צ'לסי מאשר את ריאל, כיוון שם נפסיד במדריד עדיין ההובלה תהיה שלנו, כאשר בצ'מפיונס אין מקום לטעויות", אמר הארגנטינאי המוכשר. "התוצאה לא חשובה, 0:1, 0:2 זה אותו דבר. מה שחשוב זה הניצחון. אני מקווה להבקיע, אבל לא נורא אם לא".

לגבי המשחק נגד ריאל הוסיף מסי: "זה לא קשור לנקמה שלנו אחרי ה-1:4 בשנה שעברה בברנבאו. אנחנו רוצים לנצח כדי להבטיח את האליפות. מה שעשינו שם שנה שעברה היה מתן כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully