וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מסיבה בלי מסי

גם ללא הכוכב שלה הפגינה ברצלונה תצוגת כדורגל נהדרת ב-0:4 על סביליה והגדילה את הפער מריאל ל-6 נקודות. בטיס-ולנסיה 2:1

כמה טוב להיות ברצלונה. בזמן שריאל מדריד נאבקת להישאר עם הראש מעל למים, ומצליחה לנצח קבוצות כמו חטאפה ברגע האחרון, החבורה של פפ גוארדיולה משייטת ברחבי ספרד, מביסה את יריבותיה, ובעיקר- נותנת לאוהדי הכדורגל סיבה לחיות. הערב (רביעי) הביסה ברצלונה את סביליה, הקבוצה המדורגת שלישית בליגה 0:4, במופע כדורגל נהדר, והוכיחה פעם נוספת שלמרות שריאל מדריד עדיין בתמונה, אין ספק מי האלופה האמיתית העונה.

ולנסיה ממשיכה לאותת שהיא בתקופה בה עדיף לא לפגוש אותה, ובמיוחד לא את דוד וייה. החלוץ הספרדי כבש צמד והוליך את ולנסיה לניצחון חוץ מול בטיס, 1:2. מלאגה גברה על אוסאסונה בחוץ, 2:3, במשחק חם ולוהט, בו הורחקו לא פחות מ-4 שחקנים. לה קורוניה גברה בביתה על אלמרייה 0:2.

ברצלונה - סביליה 0:4

גם בלי לאו מסי החולה, ולמרות שהיריבה היא קבוצת צמרת, זה היה קל עד כאב עבור הרכבת הקטאלונית. בריאל מדריד החזיקו אצבעות לסביליה, אפילו לתיקו, אבל הבלאוגרנה שטפו את המגרש בפעם המי-יודע-כמה העונה וסגרו סיפור כבר אחרי 17 דקות עם שערים של אינייסטה בדקה ה-3 ושל סמואל אטו 14 דקות לאחר מכן.

השחקנים של בארסה המשיכו לדלג על המגרש, אבל המתינו למחצית השנייה כדי להפוך את הניצחון להבסה עם שער של צ'אבי בדקה ה-48. תיירי הנרי המצוין חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-54 ולאחר מכן השחקנים של פפ גווארדיולה עברו למצב מנוחה.

בטיס - ולנסיה 2:1

ולנסיה ממשיכה בדהירה שלה לכיוון המקום השלישי בליגה, כשהערב היא האריכה את רצף הניצחונות הרצופים שלה לחמישה. העטלפים יצאו למשחק חוץ קשה מול בטיס, וחזרו עם ניצחון גדול, כולו תודות לאדם אחד: דוד וייה. החלוץ הנהדר של ולנסיה לא מצא את הרשת במחצית הראשונה, אך הכה בדקה ה-66, ופעם נוספת 13 דקות מאוחר יותר, בדקה ה-79. ריקרדו אוליברה הצליח רק לצמק מעט בסיום, ו-ולנסיה מתקרבת עד כדי 2 נקודות לסביליה, ומגדילה את הפער מאתלטיקו מדריד ל-6 נקודות.

אוסאסונה - מלאגה 3:2

המשחק הלוהט של הערב התרחש דווקא בקרב מרכז הטבלה העקוב מדם שנערך בין אוסאסונה למלאגה. האורחים קיבלו פנדל כבר בדקה ה-4, אותו שלח אנטוניו אפוניו אל הרשת. אוסאסונה מצאה את השיוויון בדקה ה-18 משער של ירוסלאב פלאסיל, והפכה את התוצאה בדקה ה-33 עם שער של ג'בד נקונן. אז התחילה המהומה, כשפרנסיסקו פוניאל הורחק מאוסאסונה בדקה ה-42, ומלאגה ניצלה זאת עד תום והשוותה בדקה ה-45. בדקה ה-70 הורחק לאוסאסונה שחקן נוסף, הפעם חוסצ'ו. הקהל עוד לא הספיק להירגע מההרחקה השניה, וגם מלאגה ספגה הרחקה, כשמנואל לולו הורחק 2 דקות מאוחר יותר. זה לא הפריע לאורחים למצוא את שער הניצחון 5 דקות מאוחר יותר, משער של סלבה באייסטה, אבל המשחק לא היה יכול להיגמר בלי הרחקה טובה, ולשם כך התייצבה כצפוי אוסאסונה, שראתה את כריסטיאן ודוקס מקבל אדום, וסיימה את המשחק עם 8 שחקנים.

לה קורוניה - אלמרייה 0:2
חואן ורדו (49), אנטואן לאסד (68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully