וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל: צרפת ניצחה 0:1 בליטא

הטריקולור ניצחו בליטא 0:1 והתקרבו למקום השני בבית 7. איטליה (0:2 על מונטנגרו) והולנד (0:3 על סקוטלנד) עם רגל וחצי במונדיאל

20 משחקים במסגרת מוקדמות המונדיאל נערכים באירופה הערב (שבת). אחד מהם יהיה זה של ישראל, שניים נוספים יתקיימו בבית 2 בו היא משחקת, אבל גם ב-17 האחרים מובטח הרבה עניין.

בבית 1 פורטוגל ושבדיה התעמתו ב"קרב על 6 נקודות", אבל סיימו ב-0:0 בלבד ושירתו בעיקר את המוליכה דנמרק, שהמשיכה לעשות את העבודה עם ניצחון 0:3 במלטה. בית 3 הצמוד ראה את צפון אירלנד שוב מככבת בביתה עם 2:3 על פולין, תוצאה שלא בדיוק שירתה את סלובניה וצ'כיה, שנפרדו בתיקו 0:0.

בבית 4 רוסיה אספה שלוש נקודות קלות עם 0:2 על אזרבייג'אן, אבל זה לא עזר לה במרדף אחר גרמניה, שהביסה את ליכטנשטיין 0:4. בבית 5 אף אחת לא יכולה לעצור את ספרד, גם לא טורקיה שהפסידה לאלופת אירופה 1:0.

בבית 7 צרפת הצליחה להמשיך במגמת ההתאוששות כשניצחה בליטא 0:1. מי שמובילה את הבית בבטחה היא סרביה, שניצחה בחוץ את רומניה 2:3, וניפצה למארחים את חלום מונדיאל 2010.

בבית 8 איטליה עשתה צעד ענק נוסף לכיוון המונדיאל כשניצחה את מונטנגרו 0:2. אירלנד פיספסה הזדמנות להיצמד אליה אחרי שסיימה ב-1:1 נגד בולגריה. כמו איטליה, גם הולנד בדרך לדרום אפריקה אחרי ניצחון 0:3 על סקוטלנד.

בית 1

פורטוגל - שבדיה 0:0

הפורטוגלים רשמו פתיחת קמפיין מאכזבת במיוחד ושוב לא הצליחו לנצח יריבה עיקרית במשחק בית. אחרי שכבר נכנעו לדנמרק על אדמתם, היו חייבים שחקניו של קרלוס קיירוש להשיג ניצחון ביתי ומקדמה על פני השבדים נגדם סיימו בתיקו בחוץ,אבל שתי הנבחרות התחלקו בנקודות ונשארו צמודות, כשמי שנהנית מהמצב היא דנמרק.


מלטה - דנמרק 3:0

מוליכת הבית המשיכה לעשות את שלה בשקט וניצחה את המלטזים בתוצאה זהה לזו שהייתה במפגש האחרון בין שתי הנבחרות. הדנים ניצלו את המעמד ועלו ליתרון מהיר בזכות צמד של סורן לארסן, שחקנה של טולוז, שכבש בדקות 12 ו-23. מורטן נורדסטראנד קינח עם השער השלישי דקה לסיום המשחק.

אלבניה - הונגריה 1:0

ניצחון חוץ חשוב להונגרים מול הנבחרת שסחטה נקודות בבית נגד שבדיה, מה גם שהם נצמדו למוליכה דנמרק, רק שיש להם משחק אחד יותר. החלוץ שאנדור טורגלה כבש את השער היחידי במשחק בדקה ה-38.

בית 3

סלובניה - צ'כיה 0:0

בזמן שסלובקיה, מוליכת הבית ערב המחזור נחה, שתי הקבוצות חלקו נקודה ואיפשרו לצפון אירלנד לתפוס את ההובלה. הסלובנים קיוו לנקום בצ'כים על ההפסד במשחק הקודם בין הנבחרות, אבל התנחמו בעובדה שסחטו נקודה לאור העובדה שפטר צ'ך חזר להרכב של יריביהם.

צפון אירלנד - פולין 2:3

לא רק סלובניה וסלובקיה נאבקות על מקומן, אלא גם שתי הנבחרות שנפגשו בווינדזור פארק. המקומיים היו קרובים להדהים ולעלות ליורו 2008, אבל לא הצליחו והם רוצים ובהחלט מסוגלים לעשות את ההפתעה הפעם. הפולנים הגיעו כעדיפים בהרבה על הנייר, אבל גם הם, כמו לא מעט נבחרות לפני כן, נתקעו במחסום בלפאסט.

וורן פיני העלה את הצפון אירים ליתרון בדקה העשירית, אבל אירניוש ילן, שמצוי בכושר כיבוש מדהים בקבוצתו הצרפתית אוקזר, השווה בדקה ה-27. דקה בתוך המחצית השנייה הספיקה לג'וני אוונס, בלם מנצ'סטר יונייטד, להבקיע את הראשון שלו במדים הלאומיים ולהחזיר את היתרון למארחים. בדקה ה-61 הגיע רגע השבירה של הפולנים, כאשר מיכאל זבאלקוב ניסה להחזיר כדור מ-25 מטרים לשוער ארתור בורוץ' אך הכדור קפץ על גבשושית היתל בשוער וחדר פנימה. מארק סגנובסקי עוד צימק בתוספת הזמן, אבל ליאו בינהאקר ושחקניו חווים ערב לא נעים בצפון אירלנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בית 4

גרמניה - ליכטנשטיין 0:4

כשהיא מובילה את הבית בהפרש של ארבע נקודות, גרמניה זכתה ליריבה הקלה ביותר, והצליחה לשמור על הפער המשכנע. הגרמנים כבשו פעמיים בעשר הדקות הראשונות, וזה הספיק להם לכל המחצית הראשונה. מיכאל באלאק פתח את החגיגה בדקה הרביעית, ומרסל יאנסן כבש את השני בדקה התשיעית. המחצית השניה נפתחה באותה המגמה כשבסטיאן שווינשטייגר כבש את השלישי בדקה ה-48, ולוקאס פודולסקי התכבד עם הרביעי שתי דקות אחריו. השערים האלה הספיקו למאמן יואכים לאב, שככל הנראה חס על שכניו מהנסיכות הקטנה והסימפטית, והתפנה לחשוב על משחקים רציניים יותר בקמפיין.

רוסיה - אזרבייג'אן 0:2

נבחרתו של חוס הידינק הרשימה במשחק הבית האחרון שלה מול פינלנד עם ניצחון 0:3, והערב היא שוב עמדה במשימה מול אזרבייג'אן החלשה. האזרים, שהשיגו עד כה רק נקודה בודדת, החזיקו חצי שעה בלוזניקי עד שנכנעו ליריבה העדיפה. רומן פאבליוצ'נקו, חלוצה של טוטנהאם, היה האיש ששבר את הקרח בדקה ה-32 עם כדור חופשי פשוט למרכז השער. בדקה ה-71 שוב פאבליוצ'נקו היה מעורב במהלך, כששלח את קונסטנטין זיריאנוב לכבוש מזווית אלכסונית בתוך הרחבה.

ווילס - פינלנד 2:0

הנבחרת של ג'ון טושאק נפרדה לשלום מסיכוייה הקלושים לעשות משהו בקמפיין הנוכחי. ג'ונתן יוהאנסון הוותיק כבש את הראשון של הפינים בדקה ה-43, והחלוץ המחליף שפקי קוקי הכפיל את התוצאה בדקה ה-90, רק דקה לאחר שנכנס. פינלנד שלישית עם 7 נקודות, שתיים פחות מרוסיה.

בית 5

ספרד - טורקיה 0:1

ספרד התייצבה למשחק עם מאזן מושלם ולמרות שזה לא הלך בקלות לכל אורך המשחק, היא ידעה לשמור עליו ולעשות עוד צעד לכיוון המונדיאל. ויסנטה דל בוסקה אמנם חסר את אינייסטה וקרלס פויול הפצועים, אבל מחליפו של האחרון, ג'רארד פיקה, בעצמו החלים משפעת והיה במקום הנכון כדי לדחוק את השער היחיד במשחק בדקה ה-60 אחרי כדור חופשי. ניהאט הטורקי אמר ערב המשחק שלנבחרתו אין מה להפסיד והיא עוד האמינה בעצמה במחצית הראשונה, אבל כשהספרדים העבירו הילוך מראשון לשני, יריבתם כבר איבדה סיכוי ואלופת אירופה ניצחה גם כשהיא משחקת בריצה קלה.



בלגיה - בוסניה 4:2

הבלגים פינטזו על ניצחון ביתי, אלא שבתום המשחק הזה הבוסנים יכולים לפנטז על השתתפות היסטורית במונדיאל, לאור העובדה שהם עלו למקום השני. אדין דזקו, חלוצה של וולפסבורג, השתיק את הצופים ב"קריסטל ארינה" שבגנק כשכבש בדקה השביעית לזכות הבוסנים. מוסא דמבלה הישווה לזכות המארחים בדקה ה-65. סאנל ג'אחיץ' החזיר את הבוסנים ליתרון בדקה ה-74, וזלטאן באירמוביץ' כבש את השלישי בדקה ה-80. הבלגים התפרקו לרסיסים, וזבזדן מיסימוביץ' ניצל את זה כדי לקבוע 1:4, כשנותרו ארבע דקות לסיום. ווסלי סונק כבש את השער האחרון במשחק מפנדל בדקה ה-89.

ארמניה - אסטוניה 2:2

לארמניה: הנריק מחטריאן (31), ארתור ידיגריאן (88). לאסטוניה: ולדימיר ווסקומויניקוב (36), קיימאר סג (68)

בית 7

ליטא - צרפת 1:0

נבחרתו של ריימונד דומנאק מתייצבת. הניצחון הזה עדיין לא העלה אותה למקום השני, אבל צריך לזכור ששתי הנבחרות ייפגשו בשנית ביום רביעי הקרוב בצרפת, ואז הטריקולור כבר יוכלו להגיע ל-10 נקודות ולהרגיש שדרום אפריקה קרובה מתמיד, אם רק תעבור את הפלייאוף. לפי המחצית הראשונה היה נראה שהצרפתים בדרך לפשל גם במשחק הזה, אבל מי אם לא המושיע פרנק ריברי גאל אותם מיסורייהם עם השער היחיד במשחק שנכבש בדקה ה-67.

רומניה - סרביה 3:2

זו הייתה כנראה ההזדמנות האחרונה של הנבחרת המארחת, שפתחה את הקמפיין ברגל שמאל וגם ממשיכה ככה. כנראה שההיעדרות של כריסטיאן קיבו הפצוע פגעה קשה בנבחרת בצהוב, שכן הסרבים הובילו 0:2 כבר במחצית. מילאן יובאנוביץ', חלוצה של סטאנדרד ליאז' הבלגית, כבש את השער הראשון לסרבים בדקה ה-18. שתי דקות לסיום המחצית, הסרבים עלו כבר ל-0:2 בזכות שער עצמי של דורל סטויקה.

שיפריאן מאריקה, חלוצה של שטוטגארט, הפיח תקוות בקרב הצופים באיצטדיון "פארול" בקונסטנצה, כשכבש שער מצמק בדקה ה-51, אבל ברניסלב איבנוביץ' מצ'לסי כבש את השלישי לסרבים תוך 8 דקות. כובש השער העצמי, דורל סטויקה, הקטין ל-3:2 בדקה ה-74 אבל זה לא הספיק לרומנים, שכבר יכולים לשכוח מחלום המונדיאל.

בית 8

מונטנגרו - איטליה 2:0

אלופת איטליה שומרת על מקומה הראשון בבית 8 ודרכה לדרום אפריקה נראית בטוחה. האזורי נהנו מפנדל בדקה ה-11 ואנדראה פירלו כבש מהנקודה הלבנה. גי'אמפאולו פאציני, שמככב בשבועות האחרונים במדי סמפדוריה וערך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת, כבש את השני לאיטלקים בדקה ה-74 וסגר עניין.

אירלנד - בולגריה 1:1

מצד אחד, ניצחון של האירים היה מבטיח להם את המקום השני בבית כבר הערב. מצד שני, בולגריה היא אולי הנבחרת היחידה שיכולה לסכן אותם והיא נותרה הרחק מאחור, אולי גם בגלל פציעתו של ברבאטוב שנעדר. ריצ'ארד דאן, בלמה של מנצ'סטר סיטי, כבש לאירים כבר בדקה הראשונה. קווין קילביין כבש שער עצמי בדקה ה-73 ודאג לחלוקת נקודות בין שתי הנבחרות

קפריסין - גאורגיה 1:2

לקפריסין: מיכאל קונסטנטינו (33), דימיטריס חריסטופי (56). לגאורגיה: לבאן קוביאשווילי (71 בפנדל)

בית 9

הולנד - סקוטלנד 0:3

אפשר להגיד שההולנדים כבר בדרום אפריקה מאחר ובתום המשחק הזה הם פתחו פער של 8 נקודות על סקוטלנד שנותרה שניה. לסקוטים סיכויים טובים לסיים במקום השני, אבל עם היכולת הזאת קשה לראות אותם מגיעים רחוק.

קלאס יאן הנטלאר הוכיח שהוא בכושר מצויין גם במסגרת של הנבחרת וכבש בנגיחה את השער. הראשון לנבחרת האוראנג' בדקה ה-30. רובין ואן פרסי כבש את השער השני להולנדים עם סיום המחצית הראשונה. דירק קויט הצטרף לחגיגה עם פנדל מוצלח בדקה ה-77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully