וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הוגו סאנצ'ז לא תרם למאמץ הריאלי

מאמן אלמריה לא הצליח לעצור את ברצלונה, שניצחה 0:2 מצמד של קרקיץ', הפער שוב 6. אתלטיקו מדריד-ויאריאל 2:3, אספניול-מאיורקה 3:3

המחזור ה-27 בליגה הספרדית המצוינת יצא אמש (שבת) לדרך עם ניצחונה הגדול של ריאל מדריד 2:5 על אתלטיק בילבאו בסן מאמס, והערב (ראשון) הוא המשיך. ברצלונה השיבה לעצמה את יתרון שש הנקודות שלה, לאחר ניצחון חוץ חשוב מאוד 0:2 על אלמריה ומאמנה, הוגו סאנצ'ז, שהיה אחד מגדולי חלוצי ריאל מדריד בעבר.

דודו אוואט עמד בשער מאיורקה במשחק התיקו רב השערים שלה עם אספניול, האחרונה בטבלה, 3:3. מלאגה אירחה בדרבי האנדלוסי את סביליה וסיימה עימה ב-2:2. סנטאנדר הביסה את נומאנסיה המסכנה 0:5, כל השערים נכבשו במחצית הראשונה. אתלטיקו מדריד אירחה את ויאריאל לקרב שיפולי צמרת מרתק בוויסנטה קלדרון וגברה עליה 2:3 אחרי מהפך מדהים שביצעה.

אלמריה - ברצלונה 2:0

הקבוצה הקטאלונית יצאה למשחק חוץ לא קל נגד אלמריה. ריאל מדריד ניצחה בתחילת המחזור וצימקה זמנית את הפער מבארסה לשלוש נקודות, אבל כנראה שהיא כבר לא תוכל להדביק במירוץ את החבורה של פפ גווארדיולה. ברצלונה, שנקלעה למשבר בו ריאל הצליחה לצמק ממנה את הפער, נחלצה ממנו. החותם על ההיחלצות הגיע עם הניצחון הביתי המוחץ בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות על ליון 2:5 וההעפלה לרבע הגמר. הערב בארסה המשיכה את המומנטום החיובי שלה.

מולה התייצבה הקבוצה של הוגו סאנצ'ז, אחד מגדולי חלוצי ריאל מדריד בכל הזמנים. החלוץ המקסיקני האימתני שהרעיד לא מעט רשתות והרטיט לא מעט לבבות, השתדל לעזור לריאל, אבל נגד בארסה של העונה זה היה קשה מדי וגדול עליו ועל קבוצתו.

מוליכת הליגה לא הצליחה להבקיע את שערה של אלמריה 53 דקות, אבל אז הגיע מהלך גאוני של מסי ואינייסטה. השניים ביצעו דאבל פס יפהפה, מסי חדר לרחבה ובעט לקורה, בוז'אן קרקיץ' היה במקום כדי להשתלט על הריבאונד ולהבקיע. רק שלוש דקות עברו ועוד מהלך נפלא של הקטאלונים. מסי העביר בעקב לאינייסטה, שהמשיך לדני אלבש, האחרון מסר לקרקיץ', שעשה תנועה טובה ברחבה ושלח כדור תוך כדי שהוא מחליק לפינה של השער, 0:2 לברצלונה. הפער מריאל שב לשש נקודות.

אלתטיקו מדריד - ויאריאל 2:3

הקבוצה של אבל רסינו ממשיכה ללהטט עם משחקים מרתקים ורבי שערים. נראה שאם זה לא משחק דרמטי ומדהים לקולצ'ונרוס אין מקום בו. אתלטי ניצחה לפני שבועיים את ברצלונה במשחק ענק 3:4, וסיימה את הדרבי נגד ריאל בסנטיאגו ברנבאו בתיקו 1:1, למרות שהייתה טובה יותר. לאחר מכן הגיעה תקלה כשהקבוצה לא הצליחה להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות. הפעם היא שבה לסורה (אחרי ה-0:0 נגד פורטו) וניצחה 2:3 אחרי מהפך ענק.

אתלטי אירחה בוויסנטה קלדרון את הצוללת הצהובה. אחרי שלוש דקות של משחק דייגו פורלאן החטיא פנדל, ו-ויאריאל ניצלה זאת כדי לקחת את המומנטום ולעלות ליתרון 0:1 משער של מתיאס פרננדז (19), קני הכפיל את היתרון בדקה ה-52. גמור? לא אצל אתלטיקו מדריד. קון אגוארו קיזז עם שער מצמק (53). 12 דקות אחר כך חאבי ונטה מוויאריאל הורחק. ואז בדקה ה-81 פורלאן חיפה על החמצת הפנדל עם שער שוויון. שתי דקות לאחר מכן השלים אנטוניו לופז את המהפך הענק.

מלאגה - סביליה 2:2

בעבר הלא רחוק הדרבי האנדלוסי הזה לא היה שווה כוחות, אלא שהעונה הקבוצה הביתית חווה עונה נהדרת, בעוד הקבוצה של מנולו חימנז, למרות מיקומה הגבוה, ידעה שנים טובות יותר. מלאגה נהנתה מצמד של סלבה ביילסה (18 ו-32). ביילסה הוא סיפור מעניין בפני עצמו, כאשר בעברו הוא שיחק בסביליה והיה מלך השערים שלה בעונת 1999/2000. ביילסה בילה את רוב העונה הנוכחית בחוץ, אחרי שסבל מפציעות רבות. בפברואר הוא שב למגרשים וכבש, וכעת הוא הבקיע צמד גדול. אבל גם זה לא הספיק למלאגה כדי לנצח את יריבתה הגדולה. פרדי קאנוטה צימק בדקה ה-74 (שער מספר 12 בליגה לחלוץ ממאלי), כאשר 10 דקות לאחר מכן איזן לואיס פביאנו את התוצאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אספניול - מאיורקה 3:3

דודו אוואט פתח בשער הקבוצה האורחת, שסיימה את משחקה בשבוע שעבר עם בטיס בתיקו 3:3, וכך גם הפעם. חואן אראנגו העלה את מאיורקה ליתרון שש דקות לסיום המחצית הראשונה. 11 דקות אחרי תחילת המחצית השנייה איזן חוזה קייחון את התוצאה, אבל רק ארבע דקות עברו וקלבר סנטנה השיב את היתרון למאיורקה. בדקה ה-64 אספניול נשארה ב-10 שחקנים כשמויסס הורטאדו ראה אדום. חוזה מרין הכפיל את יתרונה של מאיורקה עם שער בדקה ה-70, אבל אז הגיע הבליץ של הקטאלונים, למרות היותם בנחיתות מספרית על השדה. איבן דה לה פנייה צימק ל-3:2 דקה בלבד אחרי השער של מרין. בדקה ה-82 ננה השווה, ושלח את הקבוצות להתחלק בנקודות.

אחרי שלושה ניצחונות רצופים של אוואט וחבריו, השיגה מאיורקה תיקו 3:3 שני ברציפות. האדומים מהאי ממשיכים לצבור נקודות ולהתרחק מהתחתית הבוערת. מאיורקה צברה נקודה 11 מה-15 האחרונות האפשריות, מה שמרחיק אותם עוד קצת מהתחתית הבוערת.

סנטאנדר - נומאנסיה 0:5

הקבוצה ממחוז קנטרבריה כתשה את יריבתה המסכנה, וכבר להפסקה היא הורידה אותה עם חמישייה ברשת. אוסקר סראנו פתח את מסכת ההבקעות עם שער בדקה ה-16 והוא גם חתם את החמצית הראשונה (45). ניקולה זיגיץ' גם כבש צמד (33, 40), כשגם פיטר לוצ'ין התכבד בשער (27). במחצית השנייה נחו שחקני סנטאנדר.

תוצאות נוספות:

ספורטינג חיחון - דפורטיבו לה קורוניה 2:3
לחיחון: לואיס מורן (48), דויד באראל (52), חוזה אנחל (71), ללה קורוניה: סרחיו גונזאלס (67), איבן ריקי (85).

ויאדוליד - חטאפה 0:1
פביאן קאנוביו (86).

בטיס - אוסאסונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully