וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך עוד לא אמר את המילה האחרונה

אלסנדרו דל פיירו כבש צמד בניצחונה של יובנטוס על בולוניה 1:4, שהיה הרביעי שלה ברציפות. גנואה רביעית אחרי 0:1 בקליארי

המחזור ה-28 נפתח היום (שבת) כשיובנטוס השיגה את ניצחונה הרביעי ברציפות, הפעם 1:4 על בולוניה. יובנטוס התקרבה עד כדי ארבע נקודות למוליכה אינטר, והיא תקווה למעידה שלה מול פיורנטינה ביום ראשון, כדי לחזור למאבק על האליפות. גנואה, המסתמנת כקבוצה המפתיעה של העונה, ניצחה 0:1 את קליארי ועלתה למקום הרביעי על חשבונה של אותה פיורנטינה.

יובנטוס - בולוניה 1:4

הבולונזים מגיעים לשלב שבו הם חייבים נקודות כדי להבטיח את ההישארות בליגה, והפתיחה אכן נראתה מצויינת עבורם כשמאסימו מוטרלי קיבל כדור עומק מצויין, והכניע את בופון בדקה ה-24. ההמשך כבר היה שייך למארחים מטורינו, שהמתינו למחצית השניה כדי לפתוח את החגיגה. הראשון לכבוש היה חסן סליהאמיצ'יץ', שעלה מצויין לקרן מצד שמאל ונגח פנימה בדקה ה-48. המהפך הגיע בדקה ה-71 עם מתפרצת מצויינת בסיומה הוגבה כדור מימין לכיוונו של יאקווינטה בצד שמאל, והאחרון השאיר לג'ובינקו, שהמשיך בנגיעה אחת לשער. ואז הגיע תורו של אלסנדרו דל פיירו, שכבש שני שערים ממצבים דומים. בראשון (75) הוא קיבל כדור במרכז הרחבה ובעט בין שני שחקנים לרשת. בשני (88) הוא זכה לכדור עומק נוסף, בעט לגופו של השוער והשתלט על הריבאונד בדרך ל-1:4 יפהפה.

קליארי - גנואה 1:0

המארחים, הנמצאים במקום השמיני ומנסים גם הם להשיג כרטיס לאירופה, היו קרובים לכבוש במחצית ראשונה, כשנגיחה של דייגו לופז פגעה במשקוף. בדקה ה-39 נותרה הקבוצה מסרדיניה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של אנדריאה קוסו בצהוב שני. חלוץ גנואה, דייגו מיליטו, גם כן סיכן את השער, אחרי שנגיחה שלו פגעה במשקוף. המחליף רובן אוליברה כבש בדקה ה-84, כדי להמשיך את העונה החלומית של הרוסובלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully