וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ריקלמה פורש מהנבחרת ומאשים את מראדונה

כוכב בוקה ג'וניורס פושט את מדי ארגנטינה פעם שנייה ב-3 השנים האחרונות עקב מחלוקות עם המאמן, שאמר: ”לא אבכה על חלב שנשפך”

נבחרת ארגנטינה ממשיכה לספק כותרות, והפעם לא חיוביות כלל ועיקר. חואן רומן ריקלמה, כוכבה של בוקה ג'וניורס, הודיע על פרישה מנבחרת הלילה (בין שלישי לרביעי), השנייה שלו בשלוש השנים האחרונות. הסיבה לפרישתו של ריקלמה הפעם היא חוסר היכולת שלו לעבוד עם מראדונה, כך לפי דבריו.

"גמרתי עם הנבחרת", אמר ריקלמה. "אני אצפה בגביע העולם בטלוויזיה. מראדונה ואני לא חושבים באותה דרך, אנו לא חולקים את אותם ערכי האתיקה. כל עוד הוא מאמן הנבחרת, אני לא אוכל להיות שם ולעבוד איתו".

קצפו של ריקלמה יצא בין היתר בעקבות משחקה האחרון של הנבחרת נגד צרפת: "שמעתי רק ברדיו, מהמנג'ר קרלוס בילארדו, שאני לא אשחק. כמו כן, שמעתי שמראדונה העיר הערות לגבי סגנון המשחק שלי בראיון שנתן בטלוויזיה. אני משתוקק תמיד ללבוש את חולצת הנבחרת וזה יהיה קשה לי מאוד לצפות בגביע העולמי בטלוויזיה". ריקלמה ערך 50 הופעות במדי התכול-לבן של הנבחרת וכבש 17 שערים.

כאמור, זוהי פרישתו השנייה של ריקלמה תוך בשלוש השנים האחרונות מהאלביסלסטה, כך שאולי יש עוד סיכוי שהוא יחזור. הפרישה הראשונה שלו הייתה אחרי הכישלון במונדיאל בגרמניה 2006, עימה הצליח להגיע עם הנבחרת רק עד רבע הגמר, שם הודחה על ידי המארחת. ריקלמה שב לנבחרת אחרי פחות משנה והוביל אותה עד לגמר הקופה אמריקה, ביולי 2007, אלא ששם היא שוב כשלה עם תבוסה צורמת 3:0 לברזיל.

זוהי התקרית השנייה שמעיבה על מינויו של מראדונה לנבחרת. האירוע הראשון התרחש כאשר מראדונה עצמו איים להתפטר כבר אחרי שבועיים אם ראשי ההתאחדות לא ימלאו אחר הוראותיו למנות את אוסקר רוג'רי לעוזרו. מראדונה עצמו הגיב על הפרישה של הכוכב: "אני מאוד עצוב שריקלמה לא רוצה לשחק בנבחרת, אבל אני לא הולך לבכות על חלב שנשפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully