וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד קרוב לחתימה במכבי ת"א

פיני גרשון מעוניין בגארד הנבחרת לטווח ארוך, בנהריה לא מתכוונים לעמוד בדרכו. לימונד: "זה חלום של כל שחקן". סימונס עשוי להיחתך

מסע הרכש של מכבי תל אביב עדיין לא תם, גם כשאנו נמצאים בעיצומו של חודש מרץ וכשלקבוצה אין סיכוי להמשיך לשלבים המכריעים של היורוליג. הצהובים קרובים לצרף את הגארד של עירוני נהריה, רביב לימונד, אותו רוצה המאמן פיני גרשון להחתים על חוזה ארוך טווח.

נהריה מנסה לייצב את מצבה הפיננסי, ולאחר שנפרדו מארון מגי רוצים בקבוצה לחסוך גם את משכורתו של הישראלי הבכיר והיקר בסגל. למרות התייצבות היחסית במצב הכלכלי, בשל כספים שהוזרמו מהעירייה, במועדון עדיין מעוניינים לצמצם בעלויות ולאזן את המספרים.

מכבי תל אביב רצתה לצרף את לימונד בסיום העונה, אך זיהתה את האפשרות לעשות זאת כרגע, לנוכח מצבה של נהריה. קיים סיכוי שצירופו של לימונד יבוא על חשבון שחקן מהסגל, המועמד העיקרי לפנות את מקומו הוא טריי סימונס.

הערב אמר לימונד לאחר הניצחון של נהריה על רמת גן: "נראה מה יהיה, אחרי המשחק אני אפגש עם הסוכן שלי ונדבר. אם זה יקרה ברור שאני אשמח, כי זה חלום של כל שחקן. אם זה באמת יקרה אז השארתי פה טעם של ניצחון ושיהיה לנהריה בהצלחה. זה אחלה מקום לשחקנים לשחק ולהתפתח, ותמיד תהיה לי פינה חמה בלב בשבילו".

מאורט לייבוביץ' עד היורוליג

רביב לימונד (24, 1.89) גדל במכבי נתניה וזכה עם אורט לייבוביץ' באליפות ליגת העל לבתי ספר, ובמקום שני באליפות העולם. קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה עירוני רמת גן, ממנה עבר להפועל ירושלים בעונת 2003/4. לימונד היה שותף לזכייתה של ירושלים בגביע יול"ב, למרות שלא הרבה לראות פרקט בעונה וחצי במלחה. בתום החוזה בירושלים עבר בפעם הראשונה לעירוני נהריה, במדיה רשם עונה נפלאה עם 14.9 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק, והוביל את הקבוצה מרחק נגיעה מהפיינל פור.

בעונה שעברה שיחק בלה מאן הצרפתית ויחד עם הקבוצה הופיע ביורוליג. בליגה הצרפתית רשם לימונד 9.4 נקודות ו-3.5 אסיסטים ב-22.8 דקות למשחק, ובמספר דקות זהה ביורוליג רשם לימונד 10.3 נקודות ו-4.1 אסיסטים. בקמפיין נבחרת ישראל בקיץ היה מהברגים המובילים כשתרם 6.7 נקודות למשחק ועזר לנבחרת להעפיל לאליפות אירופה. העונה היה מועמד לימונד למספר קבוצות, אך העדיף את נהריה ועד כה העונה תרם 14.3 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully