וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן טיילור לכריסטיאנו רונאלדו: "אתה מכוער"

שחקן ניוקאסל סטיבן טיילור רטן על כריסטיאנו רונאלדו, שביקר את סגנון משחקו, וענה לו בצורה בוגרת. פרגוסון: "ואן דר סאר הודה שטעה"

מנצ'סטר יונייטד המשיכה אמש (רביעי) בדרכה הבטוחה לאליפות אנגליה שלישית ברציפות כשניצחה 1:2 את ניוקאסל בסנט ג'יימסס פארק. שערים של ויין רוני ודימיטאר ברבאטוב, אחרי טעות קשה של סטיבן טיילור, הביאו ליונייטד את המהפך (אחרי שער יתרון של פטר לובנקראנץ) שתיגמל את השדים האדומים בשלוש נקודות בוהקות.

אבל האירוע היותר מעניין של המשחק התרחש דווקא בסמוך לחדרי ההלבשה של שתי הקבוצות בהפסקת המשחק, כשתקרית מילולית פרצה בין כריסטיאנו רונאלדו לאותו טיילור ששגה. במהלכה של המחצית הראשונה תיקל טיילור בגסות את רונאלדו, אבל הצליח לחמוק מעונש כשהשופט הסתפק רק בכרטיס צהוב לחובתו של שחקן ניוקאסל. רונאלדו התפתל על הדשא, ובהפסקה הוא ניסה לסגור חשבון. עדים לאירוע שמעו אותו אומר לטיילור: "סגנון המשחק שלך הוא חרא". טיילור הגיב בצורה בוגרת ואמר לפורטוגלי: "טוב, ואתה מכוער!".

ייתכן שהתקרית העיבה על טיילור, שכאמור, שגה לאחר מכן בצורה רעה, דבר שהביא לשערו של ברבאטוב והביאה למנצ'סטר את הניצחון. מנג'ר היונייטד אלכס פרגוסון היה מרוצה, כמובן, בסיום משלוש הנקודות ואמר: "לחזור מפיגור 1:0 ולנצח זה דבר מצוין עבורנו. ניוקאסל הייתה בפורמה טובה, הם יכולים היו לעלות ליתרון של שני שערים".

פרגוסון גם התייחס לכך שעל החבורה שלו לא פועל שום לחץ: "קבוצות שמשחקות קודם לנו ומנצחות אומרות שהלחץ עובר אלינו, אבל זה ממש לא משנה לנו, הניצחונות שלהן. אנחנו סומכים על השחקנים שלנו שיעשו את העבודה. זה לא משהו חדש עבורם".

שוער הקבוצה אדווין ואן דר סאר יכול היה לשבור את שיאו האירופי של דני ורלינדן בשמירה על שער נקי, אם היה שומר על רשת נקייה משך 89 דקות, אבל טעות שלו בדקה התשיעית גנזה לו את הרצף המשובח, והוא ספג בליגה לראשונה לאחר 1,311 דקות. "אדווין הודה בעצמו שהוא עשה טעות", אמר פרגוסון על שוערו ההולנדי.

ניוקאסל עדיין קרובה מאוד לאזור הסכנה, כשהיא מרוחקת רק נקודה אחת מעל הקו האדום, אבל הג'ורדיז בהחלט מאמינים שיש בכוחם להישאר בליגה. "אני מאמין שאפשר לשרוד", אמר המנג'ר בפועל של הקבוצה כריס הוטון. "זה חשוב שנמשיך לשחק בדרך בה שיחקנו עד סוף העונה. שמחתי על ההופעה שנתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully