וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי על באלוטלי: "צריך לבעוט לו בתחת"

קפטן רומא רטן על חלוץ אינטר. "אם הייתי נוהג בגיל 19 כמוהו, חבריי, המאמן וההורים היו מטפלים בי". איברהימוביץ' לא חושש ממנצ'סטר יונייטד

ביום ראשון השבוע סיימו אינטר ורומא בתיקו 3:3 במסגרת הליגה בסן סירו. מריו באלוטלי, חלוץ הנראזורי, כבש צמד במשחק, אבל במקום ששחקני היריבה ישבחו אותו על כך שגזל מהם שתי נקודות (רומא הובילה 0:2 ו-1:3) הוא דווקא ספג מהם קיתונות של ביקורת.

באלוטלי התגרה בשחקני ואוהדי רומא אחרי השערים שכבש, דבר שהרתיח את שחקני הג'ילארוסי. "לנו, השחקנים, יש קוד התנהגותי על המגרש", אמר פרנצ'סקו טוטי, קפטן הקבוצה לעיתון 'קוריירה דלו ספורט'. "אנחנו אפילו יכולים לבעוט אחד בשני, אך אנחנו תמיד חייבים לכבד את אוהדי הקבוצה היריבה.

"עשיתי מספר טעויות בעבר, כלפי שחקנים ואוהדים יריבים, אבל תמיד הבעתי את התנצלותי על העניין לאחר מכן", הוסיף טוטי. "אני לא יכול לסבול ששחקן צעיר כמו באלוטלי, בעל יכולות טכניות וכישורים פיזיים מצוינים, מתנהג בצורה כזאת כלפי חבריו לקבוצה, שחקנים שמנגד וקהל עוין. טוטי נזכר אף באירוע שקרה גם בגמר הגביע אשתקד. "כאשר באלוטלי הלך להרים כדור קרן, שמעתי אותו מסנן 'רומאים מחורבנים'. העלבות ואמירות כאלה לא אמורות להיות, אבל הן קורות.

"אם הייתי מתנהג בגיל 19 כמו שבאלוטלי מתנהג עכשיו", סבר הקפטן, "חבריי המבוגרים לקבוצה, ג'ובאני קרבונה וג'וזפה ג'יאניני היו בועטים בי בתחת, המאמן קרלו מאצונה היה סוטר לי והוריי היו מסיימים את העבודה איתי. יש דרך לחנך צעירים סוררים".

איברהימוביץ': "חייבים לעשות פחות טעויות"

ובינתיים באינטר בעיקר מסתכלים לעבר משחק הגומלין בליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד. זלאטן איברהימוביץ' החל במלחמה הפסיכולוגית והתראיין לסקיי ספורט על היריבה, מולה סיימה קבוצתו במשחק הראשון ב-0:0. "כריסטיאנו רונאלדו הוא חזק מאוד והוא משחק טוב מאוד. הוא זכה בכדור הזהב ושחקן השנה בעולם והוא זכה בשלושה תארים עם הקבוצה שלו. באופן אישי אני צריך להמשיך לעבוד קשה ואז אזכה בכדור הזהב, אבל הדבר הכי חשוב זה לנצח עם הקבוצה".

למרות חוסר ההצלחה בשנה שעברה באירופה, איברהימוביץ' משוכנע שהכל יכול להיראות אחרת הפעם: "זכינו באליפות בשנתיים או בשלוש השנים האחרונות, ועבר זמן אז שזכינו בליגת האלופות. מנצ'סטר יונייטד חזקה, אבל גם אינטר, ואם אתה רוצה לזכות בתארים, אז אתה חייב לנצח במשחקים כאלה. אם נישאר מפוקסים, אז אני לא רואה בעיות מיוחדות. אנחנו חייבים לשחק טוב יותר ולעשות פחות טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully