וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולי ג'ונסון הושעה עד יום ראשון, מאיוקה עוזר לנוער

28.2.2009 / 13:42

קשר מכבי תל אביב איחר לאימון המסכם לקראת אשדוד, במועדון החליטו להעמידו לדין. מאיוקה כבש בניצחון הנוער 0:1 על מכבי חיפה

חלוץ מכבי תל אביב, עמנואל מאיוקה, הורד לקבוצת הנוער על מנת לעזור לה במשחק הצמרת מול מכבי חיפה. ההחלטה התבררה כמוצדקת כאשר מאיוקה כבש את שער הניצחון בדקה ה-50 וסידר לקבוצתו ניצחון חוץ 0:1 על המוליכה. הפער בין השניים הצטמצם לחמש נקודות בלבד. מאיוקה, כמובן, לא ייכלל בסגל הבוגרים למשחק החוץ מול מ.ס אשדוד (19:15, ספורט 2).

שחקני מכבי תל אביב ערכו ביום שישי את האימון המסכם לקראת משחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד. הצהובים מגיעים למשחק אחרי ההפסד הביתי 2:1 להפועל פתח תקוה. בראשית השבוע עסקו ראשי הקבוצה רבות בנושא טעויות השיפוט שקיפחו העונה את מכבי יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. באמצע השבוע ספג המועדון מכה נוספת לאחר שהבלם ליאור ז'אן הואשם בהעלבת שופט וספג עונש הרחקה משני משחקים בבית הדין המשמעתי לאחר שאמר לקוון רן לייכט "אתה שערורייה", בסיום המשחק.

הפרשה שתפסה הבוקר את הכותרות בקרית שלום הייתה איחורו של הקשר הליברי דולי ג'ונסון לאימון הקבוצה. כנראה שהדחתו הצפויה מההרכב של הצהובים, לראשונה העונה, השפיעה לרעה על ג'ונסון שנותר בחדר ההלבשה ולא הורשה להתאמן עם יתר חבריו. לאחר בדיקת נסיבות האיחור הוחלט במועדון להשעותו עד יום ראשון ולהעמידו לוועדת משמעת פנימית בתחילת השבוע הבא.

המנג'ר אבי נמני הכין את שחקניו שייפגשו את הקבוצה שכבשה העונה את מספר השערים הרב בליגת העל (בצוותא עם מכבי חיפה, 33 שערים). נמני הזהיר את שחקניו במיוחד מדוד רביבו, עידן שריקי ודמיטאר מקרייב, ולכן תרגל עם שחקניו שמירות אישיות וחזרה לעמדות מוצא בהגנה.

נמני מתכנן שלושה שינויים בהרכב, לעומת ההרכב שפתח נגד הפועל פתח תקוה. הבלם אבי יחיאל ישוב להרכב למרכז ההגנה ויחליף את ז'אן המורחק. גיז'רמו ישראלביץ' חוזר לקישור האחורי במקומו של ג'ונסון והקשר יוסי שבחון יפתח במקומו של מתן לוטטי. החלוץ איליה יבוריאן חוזר לסגל אחרי חודשיים בהם נעדר עקב שבר בזרועו. יבוריאן החלים מפציעתו, אולם הוא לא צפוי לקבל דקות רבות אם בכלל.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, משה מישאלוב, אורי שטרית, איגור טומאסיץ', גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, חיים מגרלשווילי, מאור בוזגלו, סקוט סילי.

באשדוד הביעו חשש מהשיפוט

הקבוצה של יוסי מזרחי, שהפסידה למכבי תל אביב לפני מספר שבועות בגמר גביע הטוטו, תרצה לנצל את ההזדמנות לנקמה ספורטיבית ולהשיג שלוש נקודות נוספות, ולהמשיך בכך את המומנטום החיובי מניצחון החוץ בשבוע שעבר נגד בני סכנין (0:2).

במהלך השבוע הביעו ראשי המועדון את חששם מנושא השיפוט במשחק, וזאת לאחר שבמשך השבוע נשמעו תלונותיהם של אנשי מכבי תל אביב על טעויות השיפוט שקרו נגדה בתקופה האחרונה, ובאשדוד חששו שהדבר ישפיע גם על לירן ליאני, שישפוט במשחק.

המאמן יוסי מזרחי מתלבט לגבי עמדת המגנים כאשר נראה שמאור פרץ יועדף על פני רחמים צ'קול באגף שמאל, וליאור ראובן יפתח כמגן ימני. מתן אוחיון עשוי להחליף את הבלם שי מימון הפצוע, והקשר האחורי יוסי אופיר ייעדר בגלל צהובים. הבלם הצ'כי לובומיר קוביצה החלים מהפציעה בברכו, ויפתח גם בקישור האחורי לצידו של משה אוחיון.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון (מתן אוחיון), מאור פרץ (רחמים צ'קול), לובומיר קוביצה, משה אוחיון, דוד רביבו, ברוך דגו (אמיר לביא), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

עדכון ראשון: 27/2 12:30
עדכון אחרון: 28/2 13:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully