וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "נהיה חייבים לנצח את יונייטד"

ליברפול איבדה נקודות יקרות מול מנצ'סטר סיטי והמאמן הספרדי וג'יימי קארגר מצאו את הפתרון לחידת האליפות. יוז: "היו רגעים בהם תיסכלנו אותם"

תחת רושם הסירוב הנוסף של רפא בניטז לחתום על הארכת חוזה בליברפול, אירחה אתמול הקבוצה את מנצ'סטר סיטי ממנו יצאה רק עם נקודה אחרי 1:1. שער מאוחר של דירק קויט אמנם הציל את האדומים מהפסד, אבל גם צימק את הפער ממנצ'סטר יונייטד הראשונה לשבע נקודות במקום לחמש, להן קיוו במרסיסייד.

"היו לנו הזדמנויות והיינו חייבים לנצל אותן", אמר המאמן הספרדי אחרי שריקת הסיום, "המשחק היה פתוח מדי. הם כבשו מכדור שפגע בשחקן ואחר כך המתפרצות שלהם היו מסוכנות. ועדיין, אני חושב שאנחנו הגענו להזדמנויות טובות יותר".

מאוחר יותר הוסיף הספרדי: "זו תוצאה לא טובה. אנחנו לא יכולים לשנות עכשיו את הדברים ואנחנו צריכים להתרכז במשחקים הבאים שלנו, במיוחד בליגה. אם נרצה לסגור את הפער נצטרך לנצח בשני המשחקים הבאים שלנו ואת מנצ'סטר יונייטד. זה לא יהיה קל, אבל נותרו 12 משחקים לסיום העונה".

"נהיה חייבם לעשות ריצה גדולה כדי להשיג את יונייטד, אבל אני מאמין שאנחנו מסוגלים לעשות את זה", הוסיף ג'יימי קארגר, שעדיין ניסה להישאר משוכנע שליברפול יכולה לזכות העונה באליפות ראשונה אחרי 19 שנה. הבלם-מגן הוותיק אמר: "יש לנו עדיין משחק חוץ נגדם וכמו שזה נראה אנחנו נהיה חייבים לנצח אותו".

בצד השני מארק יוז היה מאוכזב מאיבוד היתרון, אבל "מרוצה מההופעה שלנו" כפי שהגדיר זאת אחרי המשחק. "המשחק היום הגיע אחרי הופעה טובה שלנו בגביע אופ"א", הוסיף הוולשי, "שיחקנו ביום חמישי וזה לא פשוט לבוא ארבעה ימים אחר כך ולתת הופעה בכזו רמה מול אחת מארבע הגדולות.

יוז התייחס גם לביקורות הנוקבות עליו בתקשורת ואמר: "רמת הביקורת עברה כל גבול. יכול להיות שלאנשים יש כל מיני אג'נדות, אבל זו הבעיה שלהם ולא שלנו. היה חשוב שנבוא היום וניתן הצהרה. שיחקנו בצורה חיובית, המתפרצות שלנו היוו איום בכל רגע והיו רגעים בהם תיסכלנו את ליברפול. הראנו אופי היום, חזרנו ממשחק בגביע אופ"א והגענו מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully