וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנדי רם יקבל ויזה לדובאי

על פי חבר הקונגרס האמריקאי, השלטונות בדובאי השתכנעו להעניק לישראלי אשרת כניסה. ונוס וויליאמס חוששת מביטול הטורניר בשנה הבאה

פרשת שחר פאר עדיין ממשיכה להסעיר את הטניס העולמי וגם ההשלכות שנגזרות ממנה. לאור העובדה שטורניר דובאי נמצא בסכנה לשנה הבאה, יצאה היום (רביעי) ונוס וויליאמס כנגד הכוונה לבטל אותו, זאת משיקולי קהל וספונסרים, כהגדרתה.

"כולנו צריכים להסתכל על התמונה הגדולה יותר. יש פה עוד אנשים שמעורבים", אמרה האמריקאית, שמנסה השבוע להגן על התואר באמירויות. "הספונסרים שלנו חושבים מאוד עבורינו, מכיוון שבלעדיהם לא היינו יכולים להיות פה. אנחנו לא יכולים לאפשר לספונסרים ולאוהדים לברוח וכל מי שמשקיע בטורניר. אנחנו הולכים לשקול את האופציות לקראת השנה הבאה. יש כללים וזכרון דברים לגבי ההמשך".

הדברים כמובן מגיעים על רקע סירוב הממשל להעניק לשחר פאר ויזה לטורניר. על פי חוקי ה-WTA, כל מדינה חייבת לאפשר לכל שחקן להתחרות באיזה טורניר שהוא חפץ, כל עוד יש באפשרותו את הדירוג הנדרש כדי להיכנס לטורניר.

למרות ההסתכלות הצרה של ונוס, האמריקאית דווקא הביעה סולידריות עם פאר בהמשך דבריה ואמרה: "התגובה הראשונית שלי בהתחלה הייתה שזה לא פייר כלפיה. אני מאוד תומכת בשחר בכל דרך שהיא. זה לא בסדר שהיא לא נכללת בטורניר. אני נמנית על מועצת השחקנים וזה מאוד חשוב לי כי אני מייצגת את השחקנים, את דעותיהם, כך שזה משהו שמדאיג אותי". לשאלה האם היו דיבורים בין השחקנים על החרמת הטורניר, השיבה האמריקאית: "לא ממה ששמעתי".

ובינתיים עדיין נותר סימן שאלה סביב קבלת הויזה של אנדי רם, שעדיין ממתין לראות אם השלטונות בדובאי יאשרו לו לשחק בשבוע הבא בטורניר. אחרי הספקולציות שהחלו השבוע מדווח כעת כי רם צפוי לקבל ויזה כדי לשחק בטורניר הזוגות בשבוע הבא. את האישור לדברים הללו נותן חבר הקונגרס האמריקאי, אנתוני ווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully