וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודריגז: "ידעתי שאני לא לוקח טיק טק"

איי רוד סיפר לראשונה מדוע לקח עם בן דודו חומרים אסורים: "חשבתי שזה ייתן לי פרץ אנרגיה. היה די ברור שאין לנו מושג מה אנחנו עושים"

פרשת הסמים האסורים מסרבת לרדת מכותרות ליגת הבייסבול האמריקנית. הערב (שלישי) כינס שחקן הניו יורק יאנקיז, אלכס רודריגז מסיבת עיתונאים, ובה סיפר בגלוי לראשונה כיצד רכש את הסמים, כיצד השתמש בהם ומדוע בכלל נכנס לכל הפרשה הזו. רודריגז בן ה-33, רגם ללא מעט רעש בעולם הבייסבול בשבוע שעבר כשהודה ברדיו של רשת ESPN כי נטל חומרים אסורים בין השנים 2001-2003 (אז שיחק בטקסס ריינג'רס).

עכשיו, הוא מסביר: "חשבתי שזה ייתן לי דחיפה של אנרגיה", אמר איי רוד, והסביר למי שעוד לא הבין מדוע בכלל לוקחים חומרים אסורים בספורט. רודריגז סיפר כי קנה את הסמים עם בן דודו ברפובליקה הדומיניקנית בשנת 2001, אך משאלה היו בידיהם, לא ידעו השניים מה לעשות איתם. "זאת היתה שעת חובבים", אמר החובט, שהודה שהצעד הזה היה שגוי ומטופש. "ידעתי שאנחנו לא לוקחים טיק טק".

רודריגז סיפר כי שמר את נטילת החומרים בסוד, ולא סיפר על כך לאיש. "לא התייעצנו עם אף אחד, ולא היתה לנו סיבה טובה לעשות כך. היה די ברור שלא היה לנו מושג מה אנחנו עושים". איי רוד סיפר כי לאחר שנטל אותם במשך שלוש שנים, הפסיק לקחת את החומרים האסורים: "בשנת 2003 הפסקתי לקחת אותם, ולא לקחתי אותם מאז".

החובט נשאל מה לדעתו צריך לעשות עם הסטטיסטיקה שרשם במהלך אותן שנים בהם נטל סמים, והשיב כי אינו יודע, ואין זה תפקידו לקבוע. במהלך מסיבת העיתונאים ישבו חבריו לקבוצה של רודריגז, דרק ג'יטר, אנדי פטיט, מריאנו ריברה וחורחה פוסדה, והקשיבו לחברם לקבוצה. איי רוד סיים את דבריו, ואמר: "אני כאן כדי לקבל את התרופה שלי. דבר אחד אני יכול להגיד, זה שאחרי היום אני מקווה כי הפוקוס יהיה על בייסובול. יש לנו קבוצה מאוד מיוחדת כאן". ספק אם דבריו יעזרו לו כרגע, או לליגה שעדיין נמצאת במלחמה עקובה מדם כנגד אותם חומרים שנטלו איי רוד וחבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully