וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "יחלפו שנים רבות עד שמישהו יתעלה על ראול"

המאמן הילל את החלוץ, שהפך לכובש המצטיין של ריאל מדריד בכל הזמנים. מס' 7 החליט להביט קדימה: "אני אמשיך לכבוש שערים"

ריאל מדריד הציגה את משחקה הטוב ביותר מאז שהגיע חואנדה ראמוס למדריד, בניצחון 0:4 על ספורטינג חיחון באצטדיון המולינון. אולם, רגע השיא במשחק הגיע בדקה ה-15, בה הבקיע ראול את השער ה-308 וחלף על פני אלפרדו די סטפנו כשחקן עם המספר הרב ביותר של שערים במדי ריאל מדריד. מאוחר יותר ראול כבש את השער ה-309, אבל זה, כמו שאומרים, היה לפרוטוקול בלבד.

ראול נשמע שמח, אך ענייני אחרי שבירת השיא: "אני מרוצה. סוף סוף הצלחתי לעבור את דון אלפרדו. עכשיו אני אמשיך לכבוש עוד שערים כדי לסייע לריאל מדריד. אני מרוצה מהניצחון". לאחר מכן, התפנה כדרכו להסתכל על הקבוצה ועל משמעות הניצחון השמיני הרצוף של קבוצתו, שצמצם את הפער מברצלונה ל-10 נקודות: "זה היה ניצחון מאוד חשוב, שמאפשר לנו לצמצם את הפער מברצלונה, בזכות אחד המשחקים הכי שלמים שנתנו העונה. אני מרוצה מכך שהונטלאר ומרסלו כבשו".

מאמן הבלאנקוס, חואנדה ראמוס, החליט להביט על ראול במובן ההיסטורי: "את השערים מבקיעות קבוצות, אבל ראול נמצא בשנים האחרונות בנתיב ברור לתהילה ויחלפו שנים רבות עד שיגיע מישהו שיעלה עליו. הוא תמיד נמצא בקו הקדמי של הקרב, הוא סוחב את הקבוצה עליו ולא נותר אלא לברך אותו."

ססק פברגאס, נציג הדור החדש של הכדורגל הספרדי ואחד המנהיגים של נבחרת ספרד הנוכחית, שזכתה ביורו האחרון אמר: "בשביל הכדורגלנים הספרדים מהדור שלי והלאה ראול תמיד היווה דוגמה. השערים שלו, העקביות שלו והעבודה שהוא עושה באותה המשמעת במהלך השנים מראים את הדרך שצריך ללכת לפיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully