וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן: "הגביע הוא תמיד הדובדבן"

מאמן סכנין רוצה לשחזר את הזכייה מ-2004, לאחר ה-0:1 ברעננה. אלי כהן: "אין הבדלים גדולים בין הקבוצות - זה נותן אינדיקציה לשנה הבאה"

בני סכנין שמרה היום (שבת) על כבודן של קבוצות ליגת העל, כשניצחה 0:1 ברעננה את הפועל המקומית מהליגה הלאומית, במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה. בדיוק באותה תוצאה גברה אתמול הפועל פתח תקוה על בני לוד.

המאמן המנצח, אייל לחמן, אמר לאחר המשחק: "במשחקי גביע הכי חשוב זה לנצח. נתנו כבוד גדול לרעננה וכתוצאה מכך המצב היחיד שהם הגיעו אליו היה בתוספת הזמן. 15 הדקות הראשונות של המחצית השנייה סיימו את המשחק. הגביע תמיד היה הדובדבן ובגלל שאנחנו יודעים, אני ואלי כהן, כמה הוא טעים, שתי הקבוצות עשו הכל בכדי לנצח".

יניב לוזון: "מי שראה את המשחק בפתח תקוה אתמול, יודע כמה קשה לנצח קבוצות מהליגה הלאומית. אני שמח שהצלחנו לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ונמתין כעת להגרלה של הסיבוב הבא. בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב יותר בליגה נגד אשדוד, ולשם נצטרך להגיע מוכנים".

מאמן הפועל רעננה, אלי כהן, נאלץ לוותר על חלומו לשחזר את ההישג הנהדר שעשה ב-2003, עת זכה עם הפועל רמת גן בגביע. "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה", אמר כהן. "במחצית הראשונה שלטנו במגרש, והייתה לנו אפשרות להכריע את המשחק. מנגד, סכנין לא עשו כלום והבקיעו שער".

על המשך הדרך של קבוצתו, השואפת להעפיל לליגה הבכירה, הוסיף כהן: "מי שראה את המשחק לא ראה הבדלים גדולים בין קבוצת ליגת העל לקבוצה מהלאומית - זה נותן אינדיקציה לקראת שנה הבאה. המטרה היא להגיע לליגת העל, אבל צפויה לנו דרך ארוכה עד לשם ועכשיו אנחנו מתרכזים במשחק עם קרית אתא ביום שישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully